Obserwatorzy

Obserwują mnie

piątek, 19 maja 2017

Włosowy prezent idealny :)

Hejka,

dziś przychodzę do Was z postem, dotyczącym prezentu, jaki ostatnio otrzymałam.



Mowa o urządzeniu do zaplatania włosów Twist Secret, marki BaByliss. Samo urządzenie dostępne jest od zeszłego tygodnia w sieci sklepów Biedronka i kosztuje tam 90zł. Dostępne jest też w marketach typu Media Expert, itp. Można też dokupić do niego wstążki, sznurki i inne duperelki, co pewnie w najbliższych tygodniach uczynię.



Partię włosów dzielimy na 2 części i zahaczamy w miejscach do tego przeznaczonych, a urządzenie zajmuje się resztą.
Przesuwając "przycisk" w górę z pozycji "0" na "I", oba pasma włosów skręcają się;  gdy przesuniemy "przycisk" w dół, na pozycję "II" obracająca się głowica łączy skręcone pasma, w jeden większy splot, co pozwala na zrobienie przeróżnych fryzur.


Póki co, żadnej z 3 zaprezentowanych na opakowaniu nie próbowałam zrobić, jednak mam już swoje 2 małe hity, które wyglądają na misternie wykonane fryzury, a zajęły mi zaledwie minutę lub dwie:)




W zależności od ustawienia/położenia urządzenia w momencie użycia, decydujemy o kierunku splotu włosów.



Ma może któraś z Was podobne urządzenie?
Macie jakieś swoje ulubione urządzenia i gadżety do włosów?


Miłego weekendu,

Jola


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe urządzenie, nie miałam okazji go używać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)