Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 22 maja 2017

Pierwszy raz z YVES ROCHER

Hejka,



Dziś przychodzę do Was z kolejnym "spóźnionym" postem zakupowym.
Równy miesiąc temu, przy okazji wizyty w Bydgoszczy, odwiedziłam stacjonarny sklep Yves Rocher i popełniłam zakupy. Planowałam zakup 2 kosmetyków: kremu do twarzy oraz szamponu ekologicznego. Z racji przemiłej obsługi oraz promocji, skusiłam się na kolejnych parę cudów.

Co kupiłam ostatecznie:



  • Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów (300ml, 12zł na promocji)
  • Ekologiczny szampon do włosów (300ml, 12zł na promocji)
  • Jedwabista odżywka z wyciągiem z owsa do włosów suchych (150ml, 9zł na promocji)
  • Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba (150ml, 9zł na promocji)
  • Krem nawilżający Hydra Vegetal (50ml, 20zł na promocji)


Jak już pisałam wcześniej, obsługa była bardzo uprzejma, otrzymałam też parę gratisów i zniżki, które bardzo poprawiły mi humor na resztę dnia:) Założyłam też kartę klienta.




  • próbka płynu micelarnego Sensitive Vegetal
  • próbka kremu Sensitive Vegetal
  • mini woda toaletowa Naturelle



Za cenę nie całych 10zł kupiłam również torbę, która pewnie kiedyś mi się przyda:)

A Wy? Robicie zakupy w tej sieci sklepów?
Macie swoje hity?

Udanego tygodnia,

Jola

2 komentarze:

  1. Yves Rocher zawsze kusi swoimi promocjami, ciężko jest od nich wyjść tylko z jednym kosmetykiem. Krem Hydro Vegetal lubię, chociaż do grona ulubieńców pewnie nie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie YR kusi, ale jeszcze tam nie zajrzałam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)