Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 10 maja 2017

Kosmetyczna limitowanka CIEN w Lidlu --> od 11 maja

Hejka,

dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem, w zasadzie informacyjnym. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię limitowanki kosmetyczne, które od czasu do czasu (głównie w okresie letnim) pojawiają się w Lidlu. Od czwartku dostępna będzie oferta, z której mam nadzieję, częściowo uda mi się skorzystać, chociaż wszystkiego mieć nie można, a korci mnie spora ilość kosmetyków.

Całość oferty możecie zobaczyć TUTAJ. Są to kosmetyki firmy Soraya, Lirene oraz lidlowej marki CIEN.

Oto 10, która zwróciła moją uwagę:

  • Antycelulitowy balsam do ciała (13zł, 200ml)
Źródło: LIDL


  • Antycelulitowy peeling pod prysznic (6zł, 200ml)
Źródło: LIDL

  •  Ujędrniający olejek do ciała (10zł, 150ml)
Źródło: LIDL

  • Kremowy żel ujędrniający do pielęgnacji dekoltu, biustu i szyi (13zł, 150ml)
Źródło: LIDL

  • Olejek do golenia (7zł, 75ml)
Źródło: LIDL

  • Żel do golenia (6zł, 150ml)
Źródło:LIDL
  • Spray ochronno-odżywczy do włosów (7zł, 150ml)
Źródło: LIDL



  • Szampon z odżywką lub sama odżywka do włosów (6zł, 250/200ml)
Źródło: LIDL


  • Balsam po opalaniu (10zł, 500ml)
Źródło: LIDL

  • Spray do opalania SPF 30 (16zł, 200ml)
Źródło: LIDL




Macie jakieś swoje typy z tej kosmetycznej oferty Lidla?
Ja zwrócę większą uwagę na te 10 kosmetyków, Lirene i Soraya jakoś do mnie nie przemawiają. Dużo też zależy od składów i opisów, także zobaczymy jak to ostatecznie wyjdzie.

Miłego tygodnia,

Jola






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)