Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 15 kwietnia 2017

Zakupy w ZALANDO --> moje wrażenia

Hejka,

dziś przychodzę do Was z postem dotyczącym moich wrażeń odnośnie zakupów na Zalando, o których wspominałam Wam TUTAJ.

Posta piszę dopiero teraz, ponieważ z początku zastanawiałam się nad zwrotem sukienki, jednak doszłam do wniosku, że zostaje ze mną.

Moje wrażenia dotyczące realizacji zamówienia:

+ Szybkość dostawy. Zamówienie złożyłam w czwartek wieczorem, a kurier zjawił się już w poniedziałek.
+ Firma kurierska. Ostatnio miałam różne "przeboje" z kurierami, toteż teraz doceniam profesjonalizm i zwykłą ludzką życzliwość z drugiej strony. Kurier z FedEx na medal.
+ Stan paczki. Paczka dotarła w stanie nienaruszonym.

Moje wrażenia dotyczące sklepu ZALANDO:

+ Szeroki asortyment.
+ Wygoda zakupów online.
+ Bezpieczeństwo transakcji.
+ Darmowa wysyłka i darmowy zwrot (długi okres zwrotu --> aż 100 dni)

- Wysokie ceny. Zdecydowana większość asortymentu nie na moją kieszeń. A to, co pozostaje w zasięgu, nie koniecznie jest warte swojej ceny (mam na myśli np. skarpetki za 30zł).
- Brak dokładnych wymiarów przy konkretnych rozmiarach. Rozmiar rozmiarowi nie równy i bardzo przeszkadzało mi to, że jedyne wymiary, które były podane w cm dotyczyły wymiary rozmiaru ze zdjęcia z modelką. Przez to, zamówiłam za małą dla siebie sukienkę.

MOJE ZAMÓWIENIE:



Wspominałam Wam, że zdecydowałam się na zakup koszuli nocnej oraz sukienki. Koszula jest bardzo fajna gatunkowo, rozmiarowo pasuje idealnie. Ja wybrałam L i jest lekko lużna, więc idealna do spania, długość prawie do połowy uda.


Co do sukienki miałam dylemat. Zamówiłam największy rozmiar (większy niż noszę na co dzień, by mieć pewność, że będzie pasować) i ku mojemu zdziwieniu, sukienka okazała się za mała. Brakowało 2cm, by zapiąć zamek na plecach. Postanowiłam jednak jej nie odsyłać z 3 powodów:
- po pierwsze bardzo mi się owa sukienka spodobała
- miałam dodatkową motywację do ćwiczeń (zmieścić się w sukienkę!)
- po trzecie, obawiałam się, że jak już odeślę sukienkę, to ciężko będzie mi znaleźć coś innego, co mnie zadowoli i będzie pasować. Jak Wam pisałam wcześniej, wg mnie ceny są dość wysokie i wbrew pozorom nie było łatwo znaleźć ubranie w granicach 100zł. No i z racji braku dokładnych wymiarów, obawiałam się, że po raz kolejny mogę nie trafić z rozmiarem. Po prawie 3 tygodniach odkąd dostałam sukienkę, udało mi się w nią zmieścić:) Oczywiście idealnie jeszcze nie jest, jednak widzę światełko w tunelu :-)






Podsumowanie:

Jestem wdzięczna, że udało mi się dostać do Projektu Zalando, bo to bardzo fajne doświadczenie i nie ma co ukrywać, gdyby nie bon zniżkowy, to pewnie jeszcze przez długi czas nie zdecydowałabym się na zakupy w Zalando.
Jestem bardzo zadowolona z zakupionych ubrań, jednak dopóki na stronie nie pojawią się dokładne wymiary, to wstrzymam się z ew. kolejnymi zakupami.
W moim przypadku, z racji moich kształtów, dużo prościej iść na zakupy do sklepów stacjonarnych, przymierzyć i mieć pewność, czy dana rzecz pasuje i dobrze leży; o cenach nie wspominając.

A jak Wasze zakupy na Zalando?
Jakie macie doświadczenia i jak Wasze wrażenia?

Jola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)