Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 19 kwietnia 2017

Skarby Syberii - moje zamówienie i kiepska obsługa klienta

Hej,

dziś przychodzę do Was z moim zamówieniem ze sklepu internetowego Skarby Syberii.



Zakupy poczyniłam co prawda już miesiąc temu, jednak zanim paczka do mnie dotarła minęły prawie 2 tygodnie.  A w kolejnych dniach nie mogłam zebrać się do pisania.

Co zamówiłam:



  • Organiczna Maska do Włosów Suchych i Zniszczonych na bazie Oleju z Bergamotki i Oliwy z Oliwek - "Objętość i Lekkość (9.73zł, 3x30ml)
  • Ajurwedyjska Złota Maska "Gęstość i Wzrost Włosów" (23.03zł, 300ml)




  • DR. Konopka's - Odżywcza Maska do Włosów Suchych i Zniszczonych (12.66zł, 200ml)
  • DR. Konopka's - Regenerująca Maska do Włosów Suchych i Farbowanych (12.66zł, 200ml)
  • Jałowcowy Szampon do Rzadkich i Wypadających Włosów - Przeciw Wypadaniu Włosów (5.02zł, 280ml)





  • Maseczka do Twarzy z Olejkiem Babassu "Kojąca - No Stress Face Mask" (12.53zł, 75ml)
  • Fitokosmetik - Proszek do Zębów "Wybielający" (3.92zł, 75g)



Obsługa klienta:

Nie raz robiłam zakupy w sklepach internetowych, w Skarbach Syberii była to moja druga transakcja, jednak po raz pierwszy spotkałam się z takim niedbalstwem ze strony firmy a raczej obsługi klienta. W regulaminie na stronie internetowej co prawda można przeczytać, iż "Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. (...) Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia następującego po dacie uznania wpłaty na rachunku bankowym lub rachunku rozliczeniowym Sprzedawcy." Dla mnie uznanie wpłaty, to wpływ środków oraz ich zaksięgowanie. W przypadku mojego pierwszego zamówienia od dnia ZAMÓWIENIA do DOSTAWY minęły zaledwie 4 dni! Przy moim marcowym zamówieniu okres ten wydłużył się do 12 dni (9 dni roboczych). Napisałam po upływie tygodnia do biura obsługi klienta, bo myślałam, że paczka dotrze w ciągu tygodnia i dostałam skopiowany fragment regulaminu oraz informację, że paczka dotrze. Wkurzyłam się bardzo, bo o ile jestem pod wrażeniem asortymentu, to po ostatnim zamówieniu czuję się zniechęcona. Gdyby chociaż w ramach "przeprosin" w paczce znalazłaby się gratisowa maska za 2zł to od razu moje nastawienie, jako klienta byłoby inne.

Robicie zakupy w tym sklepie?
Jak Wasze wrażenia?

Miłego dnia,

Jola

3 komentarze:

  1. Nigdy tam nie robiłam zakupów i podziękuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym sklepie zakupów jeszcze nigdy nie robiłam, aczkolwiek kwestie dostawy często zależą od dostarczyciela, a nie samego sprzedawcy. Zwykle sklepy informują gdy paczka zostaje wysłana i tak naprawdę ich praca tutaj się kończy. Jeśli ktoś wysyła paczkę po terminie to faktycznie coś jest mocno nie tak, ale już wiele razy spotkałam się z tym, że moja paczka po prostu utknęła na poczcie i tyle. Nie wiem jak było w Twoim przypadku, bo według regulaminu paczka powinna być już u Ciebie w ciągu 7 dni po zapłacie. Jeżeli dostałaś paczkę po 9 dniach roboczych, a napisałaś po 7, to paczka już była w drodze, więc nie było możliwości dorzucenia gratisu. Fakt, że info o dostawie powinno być tylko informacyjne, bo żaden sklep nie jest w stanie zagwarantować, że np. Poczta dostarczy paczkę na czas i fakt, że sama odpowiedź mogłaby być trochę milsza. Ale też nie czepiajmy się tego, że dwa dni się obsunęła dostawa, zwłaszcza że to nie musi być wcale wina sklepu. Według mnie to gruba przesada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości, jednak ja jestem zwolenniczką zakupów stacjonarnych, bo boję się właśnie tego typu sytuacji 😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)