Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 25 marca 2017

Projekt Zalando

Hej Wszystkim:)

Dziś przychodzę do Was z bardzo radosnym dla mnie postem:)

Parę miesięcy temu zarejestrowałam się na stronie TRND, która umożliwia wybranym "ambasadorom" testowanie różnorakich rzeczy, akcesoriów czy jedzenia. Do tej pory "startowałam" w dwóch projektach, do jednego (z Philips Lumea) się nie zakwalifikowałam, w drugim jednak (Zalando), miałam więcej szczęścia, czym chciałabym się z Wami podzielić.

Wypełniłam ankietę i czekałam. Chyba nawet nie liczyłam na wiele, więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy odczytałam maila, że kurier do mnie jedzie z paczką:) Oby więcej takich emocji:)



W miniony poniedziałek, po powrocie z pracy, czekała na mnie paczka od ZALANDO. Nie wiem, czy kiedykolwiek spotkałam się z tak ekspresową przesyłką!
W paczce znajdowała się torba na zakupy z logiem firmy, kupon zniżkowy dla ambasadorów o wartości 100zł, 5 zniżek w wysokości 20% (przy zamówieniu powyżej 200zł) wraz z informacjami na temat projektu.







Piszę o tym dlatego, że po raz pierwszy udało mi się dostać do jakiegoś projektu, kampanii tego typu i to niesamowite uczucie, które polecam dosłownie każdemu. Do tego projektu już się nie dostaniecie, jednak zachęcam Was do zarejestrowania się na stronie TRND, by w przyszłości być może i komuś z Was udało się znaleźć w gronie osób, które będą miały możliwość uczestniczenia w tego typu projektach.



Odnośnie samego Zalando. Nie wiem jak Wy, ale ja do tej pory, nie zamówiłam z tej stronki nic, z powodu wysokich jak dla mnie cen oraz ryzyka, że zwyczajnie nie trafię z rozmiarem.

Ze złożeniem własnego zamówienia, pomimo zniżki 100 zł, dość długo zwlekałam. Nie mogłam się zdecydować na konkretną rzecz, a jak już "uśmiechała się do mnie" piękna sukienka, to była niedostępna w moim rozmiarze... Po paru dniach jednak stwierdziłam, że nie ma co czekać i złożyłam zamówienie. Wybór padł na białą sukienkę w czarne kropki (ONLY)


Źródło: https://www.zalando.pl/only-onlrosalind-sukienka-letnia-cloud-dancer-on321c0by-a11.html

oraz zwykłą koszulkę nocną do spania (EVEN&ODD).
Źródło:https://www.zalando.pl/even-odd-koszula-nocna-light-grey-ev481ba0h-c11.html?zoom=true


Teraz tylko czekać na kuriera i mieć nadzieję, że trafiłam z rozmiarem:) A jeśli nie, to będę musiała nauczyć się dokonywać zwrotów, w końcu nie na darmo mam na to aż 100 dni:) Swoją drogą sama idea wiosennych zakupów, inspiracji itp. trafiła do mnie z pewnym opóźnieniem, dopiero jak zobaczyłam "swoją" sukienkę, to w mojej głowie pojawił się obraz sukienki, trampek i skórzanej kurtki:) Yeaaa:))



Kupujecie na Zalando lub tego typu stronkach online, czy jesteście fankami sklepów stacjonarnych i przymierzania ubrań na sobie?

Miłego weekendu:)

Jola

2 komentarze:

  1. Zalando znam od dawna i czasami zamawiam tam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też udało mi się dostać do tego projektu. Miałam zamówić buty ślubne, ale jednak obawiałam się rozmiarowki i kupiłam sobie adidasy, na które od dawna mialam ochotę :) rozmiar pasuje idealnie, bo wiedziałam jaki zamówić, nic tylko czekać teraz na prawdziwą wiosnę bo kolorek wybrałam jasno niebieski, co prawda mało praktyczny, ale ładniutki :)
    Sukienka w groszki urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)