Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 8 listopada 2016

Zakupy kosmetyczne !

Cześć Wszystkim!

W związku z brakiem czasu, po raz kolejny pokazuję Wam 
zakupy z 6 tygodni !

 Nie przedłużając:)


  • Woda toaletowa PUMA JAM (Rossmann, 23zł w cenie na do widzenia, 40ml) 
  • Woda perfumowana Closer By Halle Berry (Rossmann, 25zł w cenie na do widzenia, 15ml) 
  • Balsam dezodorujący do skóry bardzo wrażliwej ALTERRA (Rossmann, 5zł na promocji, 50ml) 
  • Nawilżany papier toaletowy w chusteczkach O'LINEAR (Rossmann, 2zł na promocji, 12szt.)



  • Tarka ceramiczna Ewa Schmitt (Rossmann, 7zł na promocji)
  • Gąbki do demakijażu (Hebe, 3zł, 2 szt.)



  • Żel pod prysznic SANEX do skóry bardzo suchej (Rossmann, 6zł w cenie promocyjnej, 250ml)
  • Żel pod prysznic/szampon ALTERRA 2w1 (Rossmann, 5zł na promocji, 250ml)



  • Płyn do kąpieli CIEN (Lidl, 7zł, 500ml)
  • Oliwka CIEN (Lidl, 7zł, 300ml)
  • Szampon CIEN (Lidl, 5zł, 300ml) x2



  • Wkłady do maszynki WILKINSON Intuition (Rossmann, 42zł, 3szt.)
  • Płyn do higieny intymnej aloesowy FACELLE (Rossmann, 5zł, 300ml)



  • Peeling do ciała WELLNESS&BEAUTY (Rossmann, 5zł w cenie na do widzenia, 300g)
  • Papier toaletowy nawilżany ALOUETTE (Rossmann, 5zł na promocji, 70szt.)



  • Płatki kosmetycze CLEANIC (Rossmann, 1,30zł w cenie na do widzenia, 50szt.) x3
  • Szampon przeciwłupieżowy ALTERRA (Rossmann, 10zł, 250ml)



  • Zestaw do wykonania makijażu ust LOVELY (Rossmann, 20zł, kolor 1 Sweety)
  • Kremowy żel pod prysznic PALMOLIVE (Rossmann, 5zł na promocji, 250ml)
  • Olejek pod prysznic ISANA (Rossmann, 5zł na promocji, 200ml)
  • Szampon pielęgnujący skórę głowy PETAL FRESH (Rossmann, 17zł na promocji, 355ml)
  • Papier toaletowy nawilżany ALOUETTE (Rossmann, 4zł, 70szt.)


To by były moje łupy kosmetyczne minionych tygodni. Jak spojrzeć na to z perspektywy tak długiego okresu dokonywania zakupów i faktu, że większość, to pielęgnacja, to jest całkiem dobrze:)

Miałyście któreś z pokazanych przeze mnie zdobyczy?:)
Ja część kupuję po raz kolejny, a część to nowości, więc już mam w głowie 2 recenzje na później:)

Miłego wieczoru:)

Jola

6 komentarzy:

  1. Wow, niezła cena peelingu W&B:) ale mam nadzieje, ze mango nie wycofają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przy takiej cenie, to aż żal nie wziąć ze sobą do domu:)

      Usuń
  2. Cena peelingu z W&B kusząca. Znam tutaj najbliżej Facelle, który bardzo lubię i swoją drogę muszę do niego w końcu wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny do higieny intymnej mają odświeżoną szatę graficzną, więc teraz nawet i oko przyciągają:)

      Usuń
  3. Nie testowałam żadnego z powyzyszych produktów :)

    Same nowości !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)