Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 24 listopada 2016

Recenzja: Tonik do twarzy Oczar & Kwiat Lotosu - ALTERRA

Cześć:)

Dziś przychodzę do Was z recenzją toniku, do którego z początku nie byłam przekonana, a który okazał się moim ulubieńcem w swojej kategorii. Mowa o Toniku do twarzy Oczar & Kwiat Lotosu, firmy ALTERRA.



INFORMACJE PODSTAWOWE:

Dostępność - Rossmann
Cena - 9 zł
Pojemność - 150 ml

CO PISZE PRODUCENT I SKŁAD:




MOJA OPINIA:

+ Działanie. Rzadko z którego toniku moja skóra jest zadowolona, toteż na pewien czas odstawiłam stosowanie tego typu kosmetyków. Ten zakupiłam, skuszona "nowością" na półce i składem. I muszę przyznać, że początkowo byłam zła sama na siebie za ten mało przemyślany zakup. Po zużyciu 1/3 buteleczki jednak, zauważyłam, że koi moją skórę oraz łagodzi podrażnienia i ściągnięcie skóry po oczyszczaniu tradycyjnym żelem. Moja skóra bardzo się z tym tonikiem polubiła. Nie podrażnia, nie zapycha, nie uczula.

+ Skład. Oczywiście, alkohol jest na drugim miejscu, jednak idąc dalej, mamy sporo ekstraktów i składników, które mi pasują.


+Wydajność/Opakowanie. Jak na produkt o takiej pojemności, to wydajność jest znakomita. Przy tradycyjnej buteleczce wydobywamy tyle produktu, ile chcemy. Sama buteleczka z minimalistyczną szatą graficzną cieszy oko, jest szczelna.



+ Konsystencja/Wygląd. Bezbarwny płyn, pachnie na pierwszy wdech samym alkoholem, jednak jak się w niego wwąchać, to czuć kwiatowe, wręcz orientalne, przyjemne dla nosa nuty zapachowe.

+ Cena. Mniej niż 10zł za dobry produkt, to okazja.

- Dostępność. Kupowałam go nie tak dawno, a już na półkach go nie widzę. Nie wiem, czy to była tylko edycja limitowana, czy zaopatrzenie sklepów jest takie, jakie jest,



PODSUMOWUJĄC:

To NAJLEPSZY TONIK, jaki miałam. Ukojenie, jakie daje mojej skórze sprawia, że jeśli zobaczę go na półce w Rossmannie, wrzucę do koszyka bez mrugnięcia okiem. POLECAM!

Miałyście może okazję go używać?
Polecacie jakieś sprawdzone toniki do twarzy?

Miłego dnia:)

Jola


7 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego toniku, aktualnie mam z ziaji ale jak mi się skończy chętnie sięgnę po ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie używam mgiełki-toniku z Tołpy i to dzień do nocy.. istny koszmar;/ i już tęsknię za Alterrą..

      Usuń
  2. Mam i go kocham wrecz. Zużyłam już kilka buteleczek i jak tylko kończę jedno opakowanie zaraz zaopatrzam się w kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo:) Mnie korci druga wersja zapachowa:) Ale cierpliwie się wstrzymuję, aż wykończę toniko-mgiełkę, której obecnie używam:)

      Usuń
  3. Bilgileri bize her zaman sağlıklı tebrik için yararlı olabilir için çok teşekkür ederiz
    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)