Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 28 listopada 2016

Książkowa MANIA !!!

Cześć !

Po raz kolejny dokonałam książkowego zakupu. Skuszona promocją w księgarni internetowej oraz zmobilizowana chęcią rozpoczęcia prowadzenia własnego organizera, dokonałam zakupu paru pozycji.



Co kupiłam i gdzie ?



1. Beata Sadowska "I jak tu nie jeść!" (znak.com, 16zł) - to był powód moich zakupów. Gdy otrzymałam zniżkę stwierdziłam, że muszę ją kupić. W cenie regularnej kosztuje około 40zł, więc to naprawdę była cenowa okazja.

2. Emma Moss "Dziewczyny vlogują" (znak.com, 8zł) - z racji, że brakowało mi dosłownie parę złotych do darmowej wysyłki, to szukałam jakiejkowiek pozycji, która by mi ją umożliwiła. Nie było jednak nic, co by mi pasowało, więc padło na luźną pozycję dla nastolatków. Kto wie, być może stwierdzę, że to całkiem fajna i zabawna książka. W każdym razie lepsza taka, niż żadna;)

3 i 4. Ewa Grzelakowska-Kostoglu "Tajniki DIY" i "Tajniki makijażu" (świat książki.pl, 35 i 26zł) - to pozycje Ewy, które chciałam kiedyś w przyszłości nabyć. Jednak skusiłam się niską ceną i darmową wysyłką.


5. Zeszyt Memo Book (świat książki.pl, 14zł) - od jakiegoś czasu sporo się mówi o zakładaniu własnych organizerów, planerów czy wreszcie Bullet Journal, na którego chęć mam i ja! Początkowo planowałam założyć BuJo w zwykłym zeszycie, jednak stwierdziłam, że jak się za to zabrać, to porządnie, więc potrzebny mi był stosowny zeszyt:) A te w kropki wyjątkowo ciężko dostać.

6. Betsy Franco "Moje Q&A. 3-letni dziennik" (świat książki.pl, 24zł) - poszukując zeszytu do BuJo trafiłąm na ten dziennik. Zaintrygował mnie już sam tytuł. Przez 3 lata odpowiadamy na te same pytania, różnego kalibru. Fajnie, że można zacząć prowadzenie tego dziennika w dowolnym momencie, dowolnego dnia. Ja planuję rozpocząc 1 grudnia:)


Chciałam Wam pokazać przykładową stronę Dziennika Q&A oraz notatnika w kropki do BuJo:)

A dodatkowo w weekend od mojego ukochanego otrzymałam kolejne dwie książki:)




Macie którąś z pokazanych przeze mnie pozycji?
Ciekawa jestem, czy prowadzicie własny Bullet Journal?


Miłego dnia,

Jola

5 komentarzy:

  1. Moje Q&A, ta książka zainteresowała mnie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę ciekawa pozycja:) I nie żałuję zakupu:)

      Usuń
    2. Też mnie zaciekawiła:)

      Miłego czytania:)

      Usuń
  2. Mam tajniki DIY :D super książki wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje Tajniki Makijażu sprzedałam na Allegro ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)