Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 26 listopada 2016

HELFY - Moje zamówienie

Cześć:)

Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim, zakupowym postem.
Jakiś czas temu, skuszona pewną promocją, złożyłam zamówienie na stronie HELFY.



Na co się zdecydowałam ?



  • Muślinowa ściereczka MOHANI (10zł) - pierwszy raz o ściereczce muślinowej usłyszałam na kanale Agnieszki (nieesia25) parę lat temu i zapragnęłam ją kiedyś mieć. W końcu nadszedł ten czas:) Na razie jeszcze jej nie używałam, bo żel do twarzy, który obecnie używam posiada silikonową "gąbeczkę".




  • Szampon w pudrze Budda Delight SONG OF INDIA (21zł) - kupiłam na promocji i przy znikającej w szybkim tempie dostępnością.  Od czasu do czasu lubię użyć do mycia włosów innych kosmetyków, niż tradycyjnego szamponu. Pachnie niesamowicie! Myślę, że zrobię osobną recenzję na jego temat.




  • Ziołowa bezbarwna farba do włosów Cassia KHADI (33zł) - nad zakupem tego produktu myślałam od paru miesięcy, odkąd tylko poczytałam pozytywne opinie na temat farbowania włosów tego typu farbą, celem odżywienia. Planuję ją wypróbować w drugiej połowie grudnia i postaram się napisać na ten temat posta, ze zdjeciami "przed" i "po".



A Wy robicie zakupy na tego typu stronkach?
Znacie te produkty?

Miłego weekendu,

Jola

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio poszalałam na zakupach stacjonarnych. A twoje łupy są bardzo interesujące :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)