Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 10 listopada 2016

Denko PAŹDZIERNIK '16

Cześć:)

Już nam się co prawda listopad na dobre rozpoczął, jednak na denko nigdy nie jest za późno:)
Produktów nie mam za dużo i parę dobiło do dna 1 listopada, więc postanowiłam, że będą zgodnie z datą zużycia w kolejnym denku:)



PIELĘGNACJA TWARZY:


1. Płyn micelarny do oczyszczania twarzy zmywania makijażu BIODERMA Sebium (Super-Pharm, kupowałam w dwupaku w cenie promocyjnej i z kartą za 30zł, więc wychodziło 15zł za buteleczkę, 250ml) - jeden z moich micelarnych ulubieńców. Dobrze zmywał makijaż, oczyszczał skórę, nie zatykał porów, nie podrażniał, nie wysuszał, ale też nie powodował świecenia. Pachniał czystością i apteką jednocześnie. Był bardzo wydajny, a z racji, że drugie opakowanie czeka, to planuję napisać osobnego posta na ten temat. Ja serdecznie POLECAM!

2. Płatki kosmetyczne z aloesem BE BEAUTY (Biedronka, 2zł, 120szt.) - jedne z gorszych płatów, jakie miałam okazję używać. Były bardzo cieniutkie, przez co wszystkie kosmetyki się przez niego dosłownie przelewały i praktycznie od początku zaczęłam zużywać po 2 płatki na jedno użycie. Rozwarstwiały się podczas używania. Dla mnie jedna wielka porażka. Mam jeszcze jedną paczkę, którą obecnie używam i z pewnością NIE WRÓCĘ do nich nigdy więcej!

PIELĘGNACJA CIAŁA:


3. Naturalny peeling solno-błotny z morza martwego z olejem arganowym WHITE FLOWERS (Rossmann, 10zł na promocji, 300g) - robiłam osobną recenzję tego produktu, na którą zapraszam Was TUTAJ. W działaniu był to NAJLEPSZY peeling, jaki miałam. Zapach jednak był dość zniechęcający, przez co na razie nie planuję kolejnego zakupu. Nie mniej jednak, POLECAM.

4. Kremowy żel pod prysznic ISANA (Rossmann, 2zł na promocji, 300ml) - pięknie pachniał, dobrze się pienił, był STRASZNIE wydajny, dobrze oczyszczał skórę, nie podrażniał, nie wysuszał, nie zapychał. Czyli robił to, co żel robić powinien. Byłam zadowolona i na promocji pewnie się jeszcze na niego skuszę. Polecam

PIELĘGNACJA WŁOSÓW:


5. Szampon nadający włosom połysk Bio Morela&Bio Pszenica ALTERRA (Rossmann, 6zł na promocji, 200ml) - kupiłam swego czasu wszystkie szampony Alterry, celem zrobienia posta porównawczego na ich temat, jednak czasowo nie byłąm w stanie tego zrobić i ciężko zapewnić włosom i skórze głowy identyczne warunki przez kilkanaście tygodni. Ta wersja szamponu była dla mnie bardzo męcząca. Przyjemnie pachniał i był dość wydajny, jednak na tym koniec. Ciężko było nim dobrze umyć włosy, pienił się dopiero przy 2 lub 3 myciu pod rząd, był tępy, a włosy po jego użyciu były dosłownie jak szczota i bez odżywki by się nie obyło. Żadnego większego połysku również nie zaobserwowałam. Nie przypadł mi do gustu.

6. Fluid do włosów 3w1  SYOSS (Rossmann, 5zł w cenie na do widzenia, 200ml) - kupiłam skuszona niską ceną i nie żałuję. Produkt był dość gęsty i całkiem dobrze spisywał się na moich włosach, ułatwiał rozczesywanie, pogłębiał refleksy, włosy "przejmowały" zapach tegoż produktu, który pachnie bardzo fryzjersko i miło dla nosa. Gdybym trafiła ponownie na ten produkt, bez wahania wrzuciłabym do koszyka.

7. Olej z nasion konopii indyjskiej NACOMI (Hebe, 10zł na promocji, 50ml) - jego szerszą recenzję możecie zobaczyć TUTAJ. Ja olejek stosowałam wyłącznie do olejowania włosów i sprawdził się bardzo dobrze. Nawilżał i dociążał włosy, jednak przykry dla mojego nosa zapach, dyswalifikuje go na jakiś czas. Nie mniej jednak działanie było naprawdę dobre, więc pod tym względem jest wart polecenia.

  • 5x TAK
  • 2x NIE czyli idzie mi coraz lepiej z doborem kosmetyków:)



Miałyście któryś z zużytych przeze mnie kosmetyków ?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat ? 


Miłego długiego weekendu:)

Jola

4 komentarze:

  1. Miałam jedynie te nieszczesne płatki aloesowe i potwierdzam cienkie jak nie wiem co :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja używam po dwa na raz:D Wtedy je zniosę i się szybciej ta męka skończy:)

      Usuń
  2. Moje włosy też lubą olej konopny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)