Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 11 października 2016

Zakupy WRZEŚNIOWE !

Cześć Wszystkim:)

Znowu nie było mnie 3 tygodnie.. Ponad połowę tego czasu byłam poza domem, bez możliwości dodawania nowych postów. Dodatkowo nawał pracy w pracy oraz w domu związany z wykopkami (zbieraniem ziemniaków), w połączeniu z usterkami technicznymi i tygodniowym bólem zęba sprawiły, że zjawiam się dopiero dziś.. ale lepiej późno niż później :)

Dziś przychodzę do Was z zakupami.. i to nie byle jakimi, lecz z PONAD całego miesiąca.. tzn. całego września i częściowo jeszcze z sierpnia.....a troszkę się tego nazbierało.. Z powodu wyjazdu z pracy na tygodniowe szkolenie, nie miałam możliwości opublikowania go szybciej, więc zebrało się tego sporo... ale jeśli spojrzeć na to w skali miesiąca.. czyli 30 dni.. i biorąc pod uwagę fakt, że większość kosmetyków zakupiona została na promocjach, to nie jest chyba aż tak źle:)



  • BE BEAUTY Szczotka do włosów z jonizacją (Biedronka, 35 zł) - bardzo dobrze rozczesuje włosy splątane. Czesząc szczotką z włosia dzika, zawsze pojawiają się "kołtuny", TT łamie moje włosy, więc bardzo liczę, że po dłuższym używaniu będę mogła z czystym sercem stwierdzić, że to mój ulubieniec.
  • BE BEAUTY Płatki kosmetyczne z aloesem (Biedronka, 2zł/opakowanie, 120szt w opakowaniu) - kupiłam, bo byłam na wyjeździe a nie miałam płatków.. te kupione na promocji w 2-paku.. i niestety nie jestem z nich zadowolona. Są bardzo cieniutkie, więc ja używam ich podwójnie. Tzn. 2 płatki na jedno użycie. Już teraz wiem, że ponownie nie kupię.



  • ISANA żel pod prysznic z ekstraktem z plumerii (Rossmann, 2,60zł, 300 ml)
  • ISANA żel pod prysznic z wyciągiem z limonki i bazylii (Rossmann, 2,60zł, 300 ml)
  • TOŁPA orzeźwiający tonik-mgiełka 2w1 (Biedronka, 10zł, 150 ml)
  • TOŁPA łagodny płyn micelarny-tonik 2w1 (Biedronka, 15zł, 400 ml)
  • TOŁPA aksamitne mleczko do demakijażu (Biedronka, 10zł, 200 ml)




  • Książki Anny Lewandowskiej "Zdrowe gotowanie by Ann" i "Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską" (Biedronka, 25zł/szt) - bardzo długo opierałam się przed zakupem, tylko ze względu na brak sympatii do autorki. Tym razem z powodu pięknej oprawy i stosunkowo niskiej ceny w porównaniu z księgarniami - skusiłam się.




  • Koc dwustronny (Biedronka, 80zł) - tego zakupu totalnie nie planowałam. Jednak będąc w Biedronce po narzutę, po dotknięciu tego koca przepadłam. Z jednej strony szary z drugiej biały misiek.. Wymiary 180 x 200 . Nie ukrywam, że rozmiar też miał spore znaczenie, bowiem ciężko dostać koc większy niż 130x170 (typowa rozmiarówka w sklepach) i to jeszcze taki, który pasuje kolorystycznie i jest taki mięciutki. Uwielbiam!




  • Pojemniki (Biedronka, poj. 11 litrów i 2x17 litrów, 13zł/mniejszy i 15zł/większy) - nie planowałam zakupu wszystkich.. i najmniejszych 4,5 litrowych nie kupiłam. Spodobała mi się jakość wykonania, dlatego skusiłam się na AŻ trzy.




  • CIEN olejek antycellulitowy z wyciągiem z brzozy oraz koenzymem Q10 (Lidl, 6zł, 100 ml) - mam już jedną buteleczkę, jednak ta limitowanka była już w całości przeceniowa i skuszona składami oraz myślą, że jak nie kupię teraz to już w ogóle.. wzięłam:)
  • CIEN krem na noc z granatem (Lidl, 3,50zł, 50 ml)
  • CIEN krem na dzień z dziką różą (Lidl, 3,50zł, 50 ml)
  • CIEN krem na dzień z granatem (Lidl, 2,50zł, 50ml)
  • TOŁPA łagodny żel-pianka do mycia twarzy (Biedronka, 13zł, 125 ml)




  • THE MANIZER SISTERS rozświetlacze (Aliexpress, 16zł) - ryzykowałam zamawiając na tego typu stronce, jednak nie żałuję :)
  • MAYBELLINE róż w musie kolorek 05 (Rossmann, 12zł) - w cenie na do widzenia.
  • ECOTOOLS gąbka do makijażu (Rossmann, 18 zł) - w cenie na do widzenia żal było nie wziąć:)




  • Lampki LED 3sz. (Biedronka, 17zł) - lekkie, idealne do przyczepienia w szafie:) włączają się i wyłączają przez wciśnięcie.
  • Rękawiczki funkcyjne (Lidl, 20zł) - mimo, że są cieniutkie, to na taką wczesną jesień idealne. Dodatkowo posiadają elementy odblaskowe, więc fajna opcja dla biegaczy. Nie ma też problemu z korzystaniem z urządzeń dotykowych. 
  • Świecące bransoletki 2sz. (Lidl, 16zł) - silikonowe bransoletki z dwoma trybami świecenia: ciągły i miganie. Dostępne były różne wersje kolorystyczne.
  • Komplet do dekorowania (Lidl, 10zł) - do dekorowania, wydrążania muffinek, wykrawarka i 2 butelki do dekorowania z zamknięciem z 2 dekoratorami: okrągły otwór do robienia liter i wzorów oraz ząbkowany do wypełniania. Fajne jest też to, że butelki są silikonowe, więc łatwo utrzymać je w czystości i praca z nimi to przyjemność. Plusem są też zatyczki na nie, co nie często się zdarza. Nie mogłam nie kupić:) 




  • BIAŁE MYDŁO AGAFII 37 ZIÓŁ naturalne mydło syberyjskie do pielęgacji ciała i włosów (Hebe, 22zł, 500 ml)
  • REGENERUM regeneracyjne serum do rzęs (Hebe, 17zł, 11 ml) 
  • Tradycyjny syberyjski szampon nr 4 kwiatowy propolis: objętość i przepych (Hebe, 7zł, 550 ml)
  • Tradycyjny syberyjski balsam odżywczy nr 3 łopianowy propolis: przeciw wypadaniu włosów (Hebe, 7zł, 550 ml)
  • NACOMI olej z czarnuszki (Hebe, 22zł, 100 ml)
  • NACOMI olej tamanu (Hebe, 18 zł, 100 ml)





  • Narzuta na łóżko (Biedronka, 70zł) - wymiary 200 x 220.





  • ERNESTO Patera do ciasta (Lidl, 60zł) - ta szklana patera "chodziła" mi po głowie już rok temu. Wtedy jednak nie kupiłam jej od razu, a na drugi dzień kosze były puste. Tym razem więc, jak tylko ją zobaczyłam, to wiedziałam, że będzie moja:)



Kupiłyście może coś z moich "łupów"? :)


Miłego dnia;)

Jola

17 komentarzy:

  1. Świetne nowości, olej tamanu muszę sobie koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tamanu czeka w kolejce a olej z czarnuszki jest obecnie eksploatowany:)

      Usuń
  2. Mnóstwo ciekawych nowości u Ciebie, piękny ten szary kocyk z Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny i niesamowicie mięciutki:) Grzeje bardzo:) Pewnie do pierwszego prania, a później będzie tylko wyglądał na ciepły:)

      Usuń
  3. Miałam ten żel plumeria i był super. Teraz czeka na mnie limonka i bazylia. Mam w swoich zbiorach również szampon na łopianowym propolisie z Babuszki Agafii ( ten na wypadanie włosów) i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super:) Jest nadzieja, że i ja będę zadowolona:) Ale mam takie zapasy, że nie wiem, kiedy zacznę wszystkiego używać:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego zadowolona, ale jeszcze muszę się nauczyć z nim pracować:)

      Usuń
  5. Cudowny koc! <3
    Uwielbiam produkty Agafii, jednak jeszcze nie wypróbowałam produktów do włosów tej firmy. Daj znać jak się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miękki i ciepły ten koc:)
      Z pewnością, jak już zacznę używać tych kosmetyków, to zrobię osobnego posta na ich temat:)

      Usuń
  6. wow trochę tego jest :d Aż żałuje, że nie kupiłąm tego koca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się aż za głowę złapałam, jak zobaczyłam ILE tego kupiłam.. jak się kupuję w skali miesiąca czy dwóch to tego aż tak nie widać, ale jak wszystko podliczyć, to idzie zemdleć z wrażenia;)

      Usuń
  7. Trio the balm wyglada dość podobnie do oryginału ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości! Miłego testowania :) a kocyk jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na szczęście nie tylko wygląda, ale i grzeje;)

      Usuń
  9. Wiesz może jeszcze jakie były inne kolory tego koca dwustronnego?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)