Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 27 października 2016

Październik w książkach

Cześć Wszystkim:)

Ostatnio czas wolny mam zapełniony innymi zajęciami, przez co nie wchodzę zaglądać na Wasze blogi, ale mam nadzieję, że to się już wkrótce unormuje.



Dziś przychodzę do Was z moimi książkowymi zakupami z całego miesiąca.
Zakupiłam całkiem sporo książek, co jest spowodowane dwoma czynnikami: kiermaszem książek w Biedronce (książki po 10zł) oraz prezentem ode mnie dla mnie na urodziny:)



Te pozycje dorwałam w Empiku (35 i 40zł).


Ksiązka o kaszach z Empiku (20zł), po lewej z IKEI (również 20zł).



A to już zdobycze Biedronkowe. Prócz książki Kuby Błaszczykowskiego (25zł), wszystkie pozostałe w cenie 10zł.







Skusiłyście się na jakieś Biedronkowe książki ?


Spokojnego wieczoru,

Jola

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio nie mam cierpliwości do przewalania tych porozwalanych książek w Biedronce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może wkurzać.. ale jak już się dorwie jakąś, którą się chciało, to cały trud zostaje wynagrodzony:)

      Usuń
  2. Ja ostatnio jedyne książki jakie oglądam to te związane z moją pracą licencjacką, które zdobywam po różnych bibliotekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brr.. skąd ja to znam.. kiedy pisałam pracę inżynierską lub magisterską, to na zwykłe książki nawet nie spojrzałam.. i miałam chyba dość wszelakich papierów na jakiś czas:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)