Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 12 września 2016

ZNAK -> czyli polowanie na książki :)

Cześć Wszystkim!

Dziś przychodzę do Was z szybkim postem, dotyczącym mojego ostatniego książkowego zamówienia.



Nie wiem jak Wy, ale ja wolę kupować książki stacjonarnie. Lubię spokojnie pooglądać zanim dokonam zakupu. Jednak parę miesięcy temu trafiłam na internetową księgarnię ZNAK i co jakiś czas składam małe zamówienie. Fajne jest to, że regularnie i dość często na skrzynkę mailową przychodzą kody z aktualnymi zniżkami i promocjami.


Bardzo podoba mi się też sposób pakowania. Za każdym razem paczka jest dobrze zabezpieczona, zarówno przed dostaniem się osób trzecich czy rozerwaniem, ale też przed zniszczeniem samej książki wewnątrz kartonu (pusta przestrzeń wyłożona jest foliowymi bąbelkami). Zdarzyło mi się przy zamawianiu na innej stronie, że książki z racji złego zabezpieczenia wewnątrz opakowania, przyszły do mnie z zagięciami. Drażni mnie to, bo po nowej książce oczekuje, by była w stanie IDEALNYM! Tę księgarnię pod tym względem mogę z całego serca polecić.

Tym razem skusiłam się na 3 książki, każda w cenie 15 zł za sztukę.
Za przesyłkę zapłaciłam całe 2 zł.


Na co się skusiłam ?



Z racji mojego zamiłowania do pieczenia, musiało paść na takową pozycję. Do tej pory nie miałam żadnej książki Anny Starmach, cena regularna ok 40-50 zł zawsze mnie zniechęcała.


Jako "włosowy świrek" postanowiłam skusić się i na coś o tej tematyce. Nie mam co prawda długich i gęstych włosów, jednak długość, którą obecnie "noszę" sprawia, że rozpuszczone plączą się niemiłosiernie i często z braku pomysłu, decyduje się na tradycyjnego kucyka, koka bądź pospolitego warkocza, a mam chęć na coś bardziej skomplikowanego i wymyślnego :)


O tej pozycji swego czasu było głośno na YT. Stwierdziłam, że to będzie idealna opcja na relaks przed snem.

Dane techniczne książek:

Anna Starmach "PYSZNE. NA SŁODKO" - oprawa twarda, 240 stron
Laura Kristine Arnesen, Wivel Marie Moesgaard "WARKOCZE" - oprawa twarda, 224 strony
Radosław Kotarski "NIC BARDZIEJ MYLNEGO" - oprawa miękka, 300 stron

Wiem, że część osób uważa, że kupowanie tego typu książek to strata pieniędzy. Dla mnie to inwestycja. To, że nie robię wszystkich przepisów z książek po kolei, nie oznacza, że z nich nie korzystam. Dla mnie radością jest samo posiadanie książki, możliwość jej przeglądania w zaciszu domowym. Na YT znalazłabym wiele tutoriali dotyczących warkoczy, a ciekawostek mogłabym szukać online, ale jestem z pokolenia, które wyrosło na książkach i mimo, że z internetu korzystam każdego dnia, to książka zawsze będzie dla mnie czymś wyjątkowym, z czego rezygnować nie będę.

A regał wypełniony książkami, to radość dla oka:)

Znacie tę księgarnię online?
A może polecacie inną? Chętnie poznam Wasze typy:)

Miłego wieczoru:)

Jola

19 komentarzy:

  1. Lubię tą księgarnie:) szybka realizacja i częste promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem:) Jednak ma to też swoje minusy, bo sporo książek się kupuję co prawda na promocjach, jednak bez nich, zakupu nie byłoby w ogóle, więc wydatek byłby żaden:)

      Usuń
  2. to o warkoczach bym capnęła dzieło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przepisy ciekawe i są zdjęcia, co ja w tego typu książkach uwielbiam:)

      Usuń
  4. Znam tę księgarnie mam kilka książek od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już już ze dwie regałowe półki książek od nich:D

      Usuń
  5. świetnie zapakowane, ja wypożyczam książki, nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest silna chęć posiadania książki i uwielbiam patrzeć na regał zapełniony książkami:)

      Usuń
  6. Uwielbiam książki Ani ! Mam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jest pierwsza i zdecydowanie nie ostatnia:)

      Usuń
  7. Regularnie kupuję książki na stornie Wydawnictwa Znak, mają genialne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej książki Ani jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często zamawiam książki na Znaku, ale zawsze korzystam ze zniżek. Też miałam kupić książkę Radka i Ani, ale zdecydowałam się na inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupuję ze zniżkami lub na promocjach:) Ceny regularne do mnie nie przemawiają:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)