Obserwatorzy

Obserwują mnie

piątek, 2 września 2016

Denko - SIERPIEŃ '16

Hej Wszystkim!

Dziś przychodzę do Was z sierpniowym denkiem:) Nie ma tego może bardzo dużo, ale ja bardzo lubię czytać takie posty, więc postanowiłam na nowo wrócić również do ich pisania.



Na czerwono - produkty, do których wrócę.
Na niebiesko - produkty, do których NIE wrócę.


PIELĘGNACJA CIAŁA




1. Żel pod prysznic Herbata Chińska Bio ALTERRA (Rossmann, 5 zł na promocji, 250 ml) - zakochałam się w tym zapachu! Piękny, orientalny, lekko kadzidłowy zapach, czyli coś, co mnie niesamowicie latem relaksowało. Był bardzo wydajny, dobrze się pienił, mył skórę, nie podrażniał, nie wysuszał. Producent obiecuje, że żel witalizuje, oczyszcza i pielęgnuje i ja się pod tym podpisuję obiema rękami! Mój wakacyjny IDEAŁ!! Polubiłam go na tyle, że zakupiłam prawie od razu jego kuzyna zapachowego :) Polecam gorąco!! KUPIĘ PONOWNIE!

2. Aloesowy żel do higieny intymnej EQUILIBRA (Apteka doz., 14 zł. 200 ml) - ładnie świeżo pachniał, dobrze mył, nie podrażniał, nie uczulał, nie wysuszał. Miał jednak w moim odczuciu jedną, ale istotną wadę - przekręcaną pompkę. Denerwowało mnie to o tyle, że po przekręceniu dozownika i wylaniu żelu, by zamknąć nakrętkę, trzeba było przekręcić dozownik do punktu wyjścia, co wcale nie było takie proste, bez wylania uprzednio wydobytego żelu, co dla mnie było już po prostu średnio higieniczne. W związku z czym, pomimo dobrego działania, NIE KUPIĘ PONOWNIE.


PIELĘGNACJA WŁOSÓW




3. Szampon wzmacniający do włosów farbowanych Kwiat Lotosu & Oliwka Bio ALTERRA (Rossmann, 6 zł na promocji, 200 ml) - kiedyś go już miałam i byłam zadowolona, więc postanowiłam powrócić. Dobrze się pienił, dobrze mył włosy, nie podrażniał skóry głowy ani jej nie wysuszał. ładnie pachniał. KUPIĘ PONOWNIE.

4. Nawilżająca odżywka do włosów ALTERRA (Rossmann, 5 zł na promocji, 200 ml) - kupiłam, bo nie miałam żadnej odżywki i padło na nią. Zapach mnie denerwował, odżywka niestety wydajna nie była, ale całkiem dobrze spisywała się na włosach i ułatwiała rozszesywanie, więc KUPIĘ PONOWNIE.

5. Odżywka do włosów Full Repair JOHN FRIEDA (Rossmann, 20 zł w cenie promocyjnej, 250 ml) - TUTAJ możecie przeczytaj jej dokładną recenzję. Wydajna, niesamowicie odżywiała i dociążała moje włosy, czego nie udało się dokonać żadnej odżywce czy masce od parunastu miesięcy, więc to mój włosowy roczny HIT. Z pewnością KUPIĘ PONOWNIE.


PIELĘGNACJA TWARZY




6. Płatki kosmetyczne BIO ISANA (Rossmann, 2 zł na promocji, 60 szt.) - moje ulubione płatki. Są dość grube i niesamowicie mięciutkie, przez co demakijaż to czysta przyjemność. Nic nie szoruje po twarzy a idealnie zbiera resztki makijażu czy po prostu brud. Uwielbiam i zdecydowanie KUPIĘ PONOWNIE.

7. Naturalna woda mineralna w sprayu do twarzy  EVIAN (Super-Pharm, 10 zł, 150 ml) - nie używam wody termalnej systematycznie, jednak jest to całkiem przydatny produkt. Wody wg mnie specjalnie się od siebie nie różnią, jednak miałam lepszą (AVENE), dlatego wody z tej firmy NIE KUPIĘ PONOWNIE.

INNE



8. Mleczko ochronne do skóry wrażliwej SPF 30 DERMEDIC (Super-Pharm, 20 zł na promocji, 200 g) - męczyłam ten produkt 2 sezony a i tak nie wykończyłam go całkowicie. Mojej jasnej karnacji nie chronił wystarczająco i mimo zabezpieczania skóry, doznałam lekkiego poparzenia. Poza tym strasznie bielił skórę i ubrania, nie do końca się wchłaniał i pozostawiał nieprzyjemną warstewkę na skórze. NIE KUPIĘ PONOWNIE.

9. Matujący fluid przeciwsłoneczny SPF 30 SUN OZON (Rossmann, 5 zł, 50 ml) - mega wydajny, niestety jak wyżej - nie ochronił mnie w 100%. Nie wchłaniał się i zaraz po aplikacji skóra świeciła się jak żarówka. NIE KUPIĘ PONOWNIE.

10. Aktywne serum do rzęs na dzień z keratyną L'BIOTICA (Biedronka, 10 zł, 7 ml) - nie używałam zbyt systematycznie, przez co produkt szybko wysechł. Ciężko więc ocenić, czy był dobry. NIE KUPIĘ PONOWNIE.

To byłaby moja 10-tka zużytych w sierpniu:) 
5 x KUPIĘ PONOWNIE
5 x NIE KUPIĘ PONOWNIE


A jak Wasze zużycia?:) Dużo opakowań trafiło do kosza?

Jola

18 komentarzy:

  1. Z twoich użyć znam tylko ten fluid sun ozon, jak dla mnie jest w porządku nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie zdał egzaminu, a szkoda... Nie mniej jednak fajnie, że u Ciebie jest ok:)

      Usuń
  2. Znam chyba tylko Alterrę z granatem i nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ją parę lat temu i wtedy byłam rozczarowana. Teraz nie miałam zbyt wygórowanych oczekiwać i samo ułatwienie rozczesywania włosów było dla mnie sporym plusem:)

      Usuń
  3. Ne lubie podkładów, które mają niby matowic, a tego nie robią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety podkład to jedno, a to jak zareaguje skóra to drugie:) Jak dodać jeszcze szalejące temperatury i inne czynniki, to nie wiadomo, czym ostatecznie się to skończy:)

      Usuń
  4. U siostry ostatnio wypróbowałam te szampony i odżywki Alterry i chyba sie na nie skusze - włosy po nich miałam rewelacyjne jeszcze na 3 dzień od umycia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie aż tak rewelacyjnie może nie było, ale robiły to, czego od nich oczekiwałam, więc to na plus:)

      Usuń
  5. U mnie sporo produktów trafiło do kosza, nie miałam jeszcze nic z Twoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak wykańczanie kosmetyków:) ja to uwielbiam:)

      Usuń
  6. Bardzo lubię produkty z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają swoje hity i buble niestety też:) Zależy jaki produkt i dla kogo:)

      Usuń
  7. tych płatków z Isany jeszcze nei miałam:D zwykle z Biedronki kupuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie kończę drugie opakowanie płatków z Biedronki.. i te Biedronkowe totalnie nie przypadły mi do gustu.. są zbyt cienkie i się rozwarstwiają na potęgę;/

      Usuń
  8. O a ja z sunbrelli jestem zadowolona ;) uwielbiam produkty alterry i musze sobie sprawić ten żel bo o nieziemskim zapachu dobrze wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że w Super-Pharm można dostać wodę Evian w takiej formie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało upolować na jakiejś promocji przy kasie z tego co pamiętam:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)