Obserwatorzy

Obserwują mnie

piątek, 9 września 2016

Dekoracyjnie w Biedronce - od 12 września !

Cześć :)

Sądząc po wyświetleniach, poprzedni post z ofertą Biedronki Was zainteresował, dlatego też postanowiłam wstawiać tego typu notki, jak tylko coś wpadnie mi w oko.

I cóż zrobić - już wpadło:)

Od 12 września (poniedziałku), w ofercie Biedronki znajdziemy między innymi:

1) KOMODĘ Z SIEDZISKIEM - bardzo podobają mi się tego typu elementy dekoracji. Ale jakiś czas temu zakupiłam skrzynię/ławę z Lidla, toteż drugiej sztuki zwyczajnie nie potrzebuję. Do wyboru będą 2 wersje kolorystyczne: jedna widoczna na zdjęciu poniżej oraz wersja biała, która pewnie zostanie wykupiona w godzinę, bowiem cena jest dość przystępna - 130 zł.

Źródło: BIEDRONKA


2) STOŁEK - nie wiem dlaczego, ale kiedy do Biedronki "rzucą" pufy czy inne siedziska, to w 80% trafia to w mój gust. Stołka co prawda nie posiadam, ale niestety nie miałabym gdzie go wstawić. Nie mniej jednak jest piękny. Ciekawa jestem wyglądu stołków na żywo, zwłaszcza wersji czarno-białej. Dodatkowym plusem jest materiał, z którego jest wykonany, bowiem drewno sosnowe brzmi lepiej niż wszelkiego rodzaju sklejki, plastiki czy inne tego typu materiały.  Cena stołka to 50 zł.

Źródło: BIEDRONKA


3) RAMKI NA ZDJĘCIA, WIESZAKI NA DRZWI, TABLICE MAGNETYCZNE - ramki są z pozoru banalne, jednak takie proste formy, jakie oferuje Biedronka mi się podobają. Ja jednak ramek obecnie mam dość, więc się chyba nie skuszę. podobnie jak nie skuszę się na wieszaki na drzwi. Nie mniej jednak wieszaki są na tyle funkcyjne, że myślę, iż z powodzeniem można je wykorzystać w innym celu, chociażby do wyeksponowania biżuterii (jeśli ktoś lubi widzieć, co posiada). Elementem, którego jestem ciekawa i być może się na niego skuszę jest tablica magnetyczna. Wydaje mi się, że to fajna sprawa, która pomogłaby mi w organizacji czasu i zadań.
Cena ramek - 8 zł za sztukę.
Cena wieszaków lub tablic - 13 zł za sztukę.

Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA


4) REGAŁ Z ORGANIZERAMI - nie mój styl, jednak przyznam, że ciekawa opcja i to gotowa w całości. Więc może się podobać. Cena regału 150 zł.


Źródło: BIEDRONKA


5) FIRANKI, WAZONIKI, DYWANIKI, POSZEWKI, BIEŻNIKI - czyli przeróżne ozdobne elementy. Piszę o nich, ponieważ mam firankę z Biedronki i jakościowo naprawdę nie odbiega od "normalnych firan z normalnych sklepów". Dywaniki również posiadam z poprzednich ofert i jestem zadowolona. Poszewki są dość oryginalne i z pewnością to unikaty, więc może komuś z Was wpadnie w oko coś ciekawego.
Cena firanek - 35 zł za komplet
Cena wazoników - 18 zł za jeden duży wazon lub zestaw dwóch mniejszych wazoników
Cena dywaników - 40 zł za sztukę
Cena poszewek - 12 zł za sztukę
Cena bieżników - 25 zł za zestaw dwóch bieżników

Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA
Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA


6) KOC DWUSTRONNY LUN NARZUTA DWUSTRONNA - odkąd rok temu zmieniłam łóżko na większe sypialniane, to do dziś poszukuję narzuty idealnej. Ale niestety ciężko takową znaleźć, zwłaszcza w przystępnej cenie i odpowiedniej wielkości. Koca kupować nie będę, bo mam ich dość:) Jednak bardzo jestem ciekawa narzuty, ponieważ wielkość jest odpowiednia i to w kolorze szarym. Obym jeszcze na nią trafiła i oby była dobrze wykonana.
Cena koca - 80 zł za sztukę.
Cena narzuty - 70 zł za sztukę.

Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA


Oprócz tego, co Wam pokazałam w ofercie będzie można również zakupić: poduszki zarówno tradycyjne jak i na krzesła, zegary, kosze na pranie, miski oraz przeróżne żarówki.


Macie w planach jakiś zakup ? :)

Spokojnego weekendu,

Jola

34 komentarze:

  1. No cóż, będzie trzeb się wybrać do Biedronki. Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Mam nadzieję, że zakupy się udały:)

      Usuń
  2. Nie wiem czy widziałaś, ale podobne stołki były też w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam:) Szybko się rozeszły;) A obecnie podobne ale z brązowym obiciem w swojej ofercie ma KIK:)

      Usuń
  3. Biedronka nas zaskakuje coraz bardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Ale ileż to nas będzie kosztować:D

      Usuń
  4. Fajne rzeczy, jednak nic aż tak żebym polowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam to, czego nie planowałam:) A to, co myślałam, że kupię, to na żywo mnie rozczarowało:)

      Usuń
  5. Ja najchętniej wszystko bym kupiła, ale w swoim pokoju już miejsca nie mam na nic :d Ale biedronka zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam tak samo:) Identycznie:) Miejsca brak, ale chęci coraz większe:)

      Usuń
  6. Ten regał - to jest to! Uwielbiam dekoracje w Biedronce. Często potrafią wymyślić coś genialnego pod względem designerskim. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Teraz sporo sklepów ma w swojej ofercie bardzo interesujący asortyment:) Biedronka, Lidl, Pepco czy Kik:) Wszystkie coraz bardziej zaskakują.

      Usuń
  7. Na szczęście nic mi nie wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę na te ramki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale regał ładny rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Biedronce kartony z nim rozeszły się w mig dosłownie;)

      Usuń
  10. Ja już poszalałam na części kosmetycznej, na drugą się nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D Co nie zmienia faktu, że jakby się weszło, to pewnie by się człowiek na coś skusił:D

      Usuń
  11. Jaka szkoda, że jeszcze nie jestem na etapie urządzania mieszkania, bo tą komodę z siedziskiem chętnie bym widziała u siebie w przedpokoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna była:) Mnie ratowało to, że ławę już mam i druga mi nie jest potrzebna..

      Usuń
  12. oo będzie ciekawie, na pewno odwiedzę biedronkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko szybko było przebrane:) Przynajmniej u mnie w Biedronce tak się dzieje zawsze, jak "puszczą" artykuły dekoracyjne:)

      Usuń
  13. szkoda że te ławeczki sa miniaturowych rozmiarów i strach na nich usiaść bo sa strasznie lipne.U nas w biedronkach jest wiele zwrotów tych ławek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ława faktycznie była mała, jednak swój klimat miała. Może nie koniecznie do siedzenia, jednak jako element czysto dekoracyjny:)
      Ja mam ławę z Lidla (niska, ale dłuższa), która też generalnie jest mała, ale spełnia swoją funkcję i na szczęście ciężar człowieka wytrzymuje:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)