Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 14 września 2016

Była Biedronka, czas na Lidla !

Cześć:)

Ostatnimi czasy pisałam Wam o nadchodzących ofertach Biedronki (muszę pokazać Wam, na co się skusiłam). W niedzielny wieczór przeglądając ofertę Lidla trafiłam na parę ciekawych propozycji, którymi chcę się z Wami podzielić :)

Co wpadło mi w oko ?

OFERTA OD 15 WRZEŚNIA (CZWARTKU)

1) SUKIENKI. Bardzo podoba mi się ten krój i kolor sukienki. Posiadam sukienkę z Lidla z podobnego materiału i bardzo dobrze się w niej czuję, dlatego ciekawa jestem, jak ta prezentować się będzie na żywo. Dostępne będą w 3 kolorach: widocznym na zdjęciu, czarnym i bordowym. Cena 43 zł.

Źródło: LIDL




2) KOSZULE. Lubię proste kroje. Jeśli koszule na żywo będą się prezentować równie dobrze, jak na zdjęciach, to może się skuszę. Cena 38 zł.

Źródło: LIDL
Źródło: LIDL



3) SAUNA DO TWARZY Z FUNKCJĄ JONIZACJI. Tego sprzętu z całą pewnością kupować nie zamierzam, ze względu na wysoką cenę. Jednak samo urządzenie jest ciekawe i warto o nim wspomnieć. Koszt 150 zł.


Źródło: LIDL

OFERTA OD 19 WRZEŚNIA (PONIEDZIAŁKU)



4) URZĄDZENIE DO MASAŻU STÓP. Tego urządzenia podobnie jak sauny, nie kupię ze względu na wysoką cenę. Jednak w zeszłym roku nachodziłam się nad nim, bijąc się z myślami "kupić, czy nie kupić?". Jestem totalnym zmarźluchem, więc w okresie jesienno-zimowym, muszę wymoczyć stopy w ciepłej o ile nie gorącej wodzie, bo bym chyba zamarzła :) To urządzenie byłoby idealne. Cena 100 zł.

Źródło:LIDL

A Wy? "Polujecie" na coś? :)

Jola



28 komentarzy:

  1. Mam to urządzenie do masażu stóp :-) Kupowałam go w jakimś Media Expert czy coś, ale mogę zdecydowanie polecić! Dla zmęczonych stóp to czysta rozkosz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jednak cena i wielkość odstrasza:) gdzie to wszystko trzymać?:)
      Mi czasem zwykłe wymoczenie stóp w misce z ciepłą, pachnącą wodą pomaga się zrelaksować:)

      Usuń
  2. mialam kiedys urzadzenie do stop ale lezalo i sie kurzylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego też się obawiałam.. że to sprzęt, który się kupi.. użyje raz, drugi, trzeci. i potem tylko leży i zbiera kurz..

      Usuń
  3. Sauna do twarzy mnie zaintrygowała. Po przeczytaniu Sekretów urody Koreanek mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio była w Lidlu na wyprzedaży:) Ja mam zwykłą saunę z Biedronki za 30zł:) ale jej nie używam, więc tym bardziej inne mnie aż tak nie kuszą, zwłaszcza te droższe:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety na żywo mnie rozczarowały i w efekcie nie kupiłam żadnej:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na żywo było trochę gorzej.. chociaż w sumie szybko się rozeszły, ja już swojego rozmiaru nie widziałam:)

      Usuń
  6. bardzo podobają mi się te koszule
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo troszkę mnie rozczarowały:) Ale może to i dobrze, przynajmniej nie wydałam na nie pieniędzy;)

      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Czego teraz się w sklepach nie zobaczy:) Tylko kuszą:)

      Usuń
  8. Za koszulami muszę się porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy udało się jakąś dorwać:) U mnie szybko zostały przebrane i kosze opustoszały:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Białej niestety już nie zobaczyłam na żywo, a czarna mnie rozczarowała..

      Usuń
  10. Koszule super! W sam raz na powrót na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Udało mi się ją upolować:) Dosłownie:)

      Usuń
  12. Mi bardzo podoba się koszula, widzialam ja w ofercie :LD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na żywo już tak bardzo się nie podobała:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)