Obserwatorzy

Obserwują mnie

niedziela, 4 września 2016

Biedronkowe zapowiedzi


Hej Wszystkim:)

Nie wiem jak Wy, ale ja regularnie zaglądam na stronę Biedronki i Lidla, przeglądając nadchodzące oferty. Oferta Biedronki, która będzie dostępna od poniedziałku - 5 września wydaje mi się na tyle interesująca, że stwierdziłam, że chcę napisać na ten temat posta - być może znajdzie się wśród Was osoba, którą zaciekawi poniedziałkowy asortyment. Oto, na co zwróciłam uwagę:

1) POJEMNIKI - nie wiem, czy tym razem się na jakiś skuszę, bo łatwo się tego typu akcesoriami "zagracić", nie mniej jednak jest to jakaś ciekawa opcja segregacji drobiazgów. Do wyboru mamy 4 wersje kolorystyczne (biały, szary, bladoróżowy i niebieski) w 3 pojemnościach: 4,5; 11 i 17 litrów. Ceny od 10 do 15 zł/ szt.



Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA







2) PRODUKTY PIELĘGNACYJNE. Asortyment kosmetyków będzie dość spory, jednak ja za markami takimi jak Soraya nie przepadam. Żel-pianka z Tołpy jednak brzmi zachęcająco. Cena żelu 13 zł.



Źródło: BIEDRONKA




3) SZCZOTKA DO WŁOSÓW Z JONIZACJĄ. Ja jestem freakiem jeśli idzie o kwestie włosowe. O ile Tangle Teezer się u mnie nie sprawdził, to nie zniechęca mnie to, do ryzyka zakupu innych tego typu szczotek. Opis tego egzemplarza brzmi bardzo kusząco. Nie miałam jeszcze żadnej tego typu szczotki, więc jeśli wizualnie będzie wyglądać ok i opis na opakowaniu mnie przekona, to już w poniedziałek szczotka będzie w moich dłoniach. Koszt 35 zł.

Źródło: BIEDRONKA



4) KSIĄŻKI O ZDROWYM STYLU ŻYCIA. Od pewnego czasu książki o tej tematyce bardzo mnie interesują. Tutaj widzę pozycję, które w normalnych księgarniach są dużo droższe, więc podejrzewam, że na jakiś egzemplarz się skuszę. Książki w cenie 25 zł/ sztukę.
Między innymi do wyboru są:

Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA

Źródło: BIEDRONKA

Źródła: BIEDRONKA

W piątek udało mi się też zakupić dwa "świeczniki". Dostępne były w 3 kolorach: białym, czarnym oraz czerwonym. Ja zdecydowałam się na zakup wersji białej i czarnej. Cena 5 zł / sztukę.



Jak widzicie są to "fałszywe" świeczniki, na baterie. Toteż jest to fajna opcja na jesienne wieczory, do postawienia chociażby na parapecie.



Macie już coś upatrzone?
Planujecie jakiś zakup?

Jola




19 komentarzy:

  1. W sumie pudełka mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ostatecznie aż 3:D Każdy w innej pojemności i są bardzo praktyczne. Szkoda, że nie ma ich w stałej ofercie, bo dokupiłabym jeszcze 2 i miała poukładane wiele dupereli:)

      Usuń
  2. Ładne świeczniki :) Gdybym nie kupiła wcześniej Elementarzu pielęgnacji, pewnie kupiłabym teraz, dobra cena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczniki w sumie były ok, jednak obecnie, jesienną porą to prezentują się kiepsko.. sztuczne światło jest zbyt żółte na tle chociażby prawdziwych świeczek..

      Usuń
  3. Ja się na szczęście nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Ty:) Ja jak już pójdę, to zawsze wydam majątek;/

      Usuń
  4. Ja się nie wybieram w najbliższym czasie, ale propozycje ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz robię sobie przerwę od Biedronek, Lidlów, itp:) Ale teraz są głównie zabawki wszędzie, więc przynajmniej nic nie kusi:D

      Usuń
  5. o książki w takiej cenie super:)
    szczotki z jonizacją jestem ciekawa
    a świecznik widziałam, ale został tylko czerwony, a chciałabym biały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych świeczników już zadowolona nie jestem. Letnią porą prezentowały się fajnie, ale jak już rzeczywiście włączyć teraz, jesienią, to już tak fajnie nie jest i nie prezentują się tak, jakbym chciała.
      Co do szczotki, to jest mój nr 1:) Myślę, nad recenzją:)

      Usuń
  6. Książki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego 2 z pokazanych propozycji zakupiłam:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. :) Latem w świetle dziennym prezentowały się niestety o niebo lepiej, niż jesienno-zimową porą:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niestety z prawdziwym światłem świec przegrywają:(

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)