Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Recenzja: Odżywka do włosów - JOHN FRIEDA

Cześć Wszystkim!

Nie było mnie... za długo:) Ale..  studia za mną, magisterka obroniona, więc pora wracać do żywych:)



Na początek przychodzę do Was z recenzją odżywki do włosów Full Repair John Frieda, mającej na celu odbudowę włosów, przywrócenie im witalności.



INFORMACJE PODSTAWOWE:

Cena - 20 zł w cenie promocyjnej / 35 zł w cenie regularnej
Dostępność - Rossmann
Pojemność - 250 ml

CO PISZE PRODUCENT?



SKŁAD:



MOJA OPINIA:

+ Konsystencja i wydajność. Odżywka jest co prawda dość wodnista, jednocześnie jednak bardzo zbita. Na jedno użycie wystarczy naprawdę niewielka ilość produktu, przez co jest on bardzo wydajny.

+ Zapach. Typowo kosmetyczny, wręcz fryzjerski z domieszką czegoś słodkiego.



+ Opakowanie. Typowa poręczna tuba. Nic się nie wylewa.

+ Działanie. A więc najważniejsza kwestia. To pierwszy produkt, który zdołał okiełznać moje włosy od momentu nieszczęsnego farbowania (16 miesięcy temu)!! Przez tak długi okres czasu nie udało mi się trafić na żaden produkt, który zdołałby przynajmniej wizualnie nawilżyć moje włosy, a możecie mi wierzyć, że trochę tego było, zarówno wersji drogeryjnych, jak i aptecznych czy naturalnych.
Po 2-3 użyciach zauważyłam sporą zmianę zarówno w samym wyglądzie włosów, jak i dotyku. Przestały być tylko "siankiem". Są odżywione, nawilżone i dociążone.

+ Stosuję odżywkę na całej długości włosów, włącznie z tymi u nasady i jeszcze nigdy nie były one przyklapnięte, przeciążone.

+ Nie podrażnia skóry głowy, nie wzmaga przetłuszczania.

- Cena. Nawet cena promocyjna 20 zł jest wysoka, jak na tego typu produkt. Dwukrotnie wyższa, jest wręcz zaporowa.

PODSUMOWUJĄC:

Od prawie 1,5 roku to mój pierwszy włosowy hit. Włosy były rozjaśniane i dwukrotnie farbowane. Dopiero ta odżywka na moich włosach ROBI TO, CO OBIECUJE PRODUCENT. Bardzo żałuję, że cena regularna jest tak wysoka, jednak na kolejnej promocji z pewnością zaopatrzę się w kolejny produkt tej marki.

Miłego wieczoru,

Jola


4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)