Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 30 sierpnia 2016

Mini Zakupy !


                                                                      Hej Wszystkim:)

Planowałam dodać posta w weekend, ale z racji uroczystości rodzinnej okazało się to nie do wykonania.



Dzisiaj przychodzę do Was z małymi zakupami, poczynionymi w 3 sklepach: Rossmannie, Biedronce i Carrefourze.

Wszystko jest jeszcze dostępne, więc jeśli coś Was skusi, to śmiało zaglądajcie do sklepów:)



* Emulsja do higieny intymnej, nawilżające kozie mleko BIAŁY JELEŃ (Rossmann, na promocji 6 zł, 265 ml) - musiałam kupić jakikolwiek żel a tylko Biały Jeleń był na promocji, więc trafił do koszyka.

* Komplet foremek do ciasteczek IDEENWELT (Rossmann, 18 zł, 2 foremki z 4 wymiennymi motywami) - kusiły mnie od paru tygodni z racji unikalnych kształtów z wycięciem w środku, ale czekałam na jakąś obniżkę. Nie doczekałam się, więc wzięłam, chociaż wydaje mi się, że jakiś czas temu widziałam je w cenie 25 zł.

* Lekki olejek do włosów zniszczonych AUSSIE (Rossmann, na promocji 20 zł, 100 ml) - od jakiegoś czasu przechodziłam koło niego i w końcu trafił do koszyka.

* Wielofunkcyjny pędzel do makijażu ECOTOOLS (Rossmann, w cenie na do widzenia 31 zł) - zakup całkowicie nie planowany. Mam jednak pędzle tej firmy od paru lat i jestem bardzo zadowolona, więc jak zobaczyłam ten egzemplarz z ostatnią szansą zakupu w Rossmannie to wzięłam w ciemno.




* Ochraniacz na materac (Biedronka, 32 zł, 160x200 cm) - nawet nie wiedziałam, że mają być w Biedronce ale stwierdziłam, że skoro jest rozmiar na mój materac to biorę:)

* Ultradźwiękowe odstraszacze komarów (Biedronka, na promocji 9 zł, 3 szt.) - w cenie regularnej w ogóle nie czułam potrzeby zakupu. Za nie całą dyszkę żal nie sprawdzić, czy to działa.




* "Z maluchem przy stole" K. Cichopek (Carrefour, na promocji 15 zł, 160 stron, oprawa twarda) - przechodząc koło półek z książkami na promocji skusiła mnie okładka. Po przejrzeniu zawartości i w tej cenie, wzięłam z radością!

Tak prezentuje się przykładowa strona. Jak widzicie nie jest to książka z przepisami na same kleiki dla dzieci:)





* "Umiarkowana dieta paleo" L.Ely (Carrefour, w cenie promocyjnej 20 zł, 264, oprawa miękka ze skrzydełkami) - wielokrotnie widziałam ją na sklepowych półkach, jednak cena około 40-45 zł mnie zniechęcała. W tej cenie wzięłam więc bez większego zastanawiania.


Przykładowa strona.




A jak u Was z zakupami? Kupiłyście/kupiliście ostatnio coś ciekawego?


Miłego dnia,

Jola

24 komentarze:

  1. Właściwie niczego nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą :D W moim przypadku to też "nowości":)

      Usuń
    2. Jestem ciekawa opinii na temat olejku Aussie ;)

      Usuń
    3. Olejek z Aussie do tej pory używałam co prawda parokrotnie, jednak muszę przyznać, że to dla mnie spore zaskoczenie:) Kupiłam go z myślą o stosowaniu jak typowy olej.. a okazał się "suchym", nie natłuszczającym włosów olejem. Kiedy na 2 dzień po myciu nałożę na włosy jedną pompkę oleju, to odzyskują wigor:) Działa on bardziej na zasadzie serum lub jedwabiu do włosów, aniżeli typowego oleju:)

      Usuń
  2. Niczego nie znam, ale zakupy naprawdę zacne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też same nowości, jednak z części już teraz jestem w 100% zadowolona:)

      Usuń
  3. Mam kilka pędzelków tej marki i przyznam,że jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja również:) Moje pierwsze pędzle do makijażu są właśnie tej marki:) Ten pędzel spisuje się naprawdę dobrze i mogę do z czystym sercem polecić:)

      Usuń
  4. odstraszacze komarów muszę nakupić tonami xd tak mnie pogryzły że szok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety na początku o dziwo komary zaginęły.. jednak po czasie jakby się przyzwyczaiły i już nie uciekają;/ Ale lepsze 2 tyg spokoju niż nic:)

      Usuń
  5. Taki pędzelek wachlarzykowy by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Przez pierwsze 2 tyg działało i komary mi zwiały dosłownie.. ale powróciły.. więc nie wiem, czy się przyzwyczaiły czy co..

      Usuń
  7. fajny pędzel, u mnie ostatnio dopiero zaczęły pojawiać się komary i muchy , robi się zimno i pchają się do domu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taka pora.. wszystkie żyjątka pchają się do domu:( Ja mieszkam na wsi, więc wiem coś o tym:) Wg mnie komary to jeszcze najgorsze nie są... nie znoszę meszek:(

      Usuń
  8. Muszę zajrzeć do Rossmann'a, może uda mi się jeszcze upolować pędzel Ecotools!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało Ci się? Ja już go na półkach nie widzę:(

      Usuń
  9. proszę ,powiedz mi jak się wymienia te wkłady w foremkach do wykrywania ciasteczek . Też kupiłam ,też chciałam je mieć już od bardzo dawna i oczywiście najpierw chciałam sprawdzić jak się wymienia te małe środki .
    Od razu się skaleczyłam ,boki nie są dokładnie zgrzane ,mają bardzo wystające metalowe drobinki ostre..zapiłowałam to ,próbowałam dalej ,ciasto na ciastka się chłodzi w lodówce a ja dalej nie wiem jak je wymieniać..
    Serdecznie dziękuję za poradę .
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:)

      Odnośnie ostrych boków, to takie właśnie muszą być:) Nie są źle czy niedbale zgrzane, ale właśnie takie, jak być powinny. Mają być ostre, by bez problemu rozdzielić kawałki ciasta. Przy wciśnięciu całej foremki wycinamy tylko owal, a by wyciąć sam środek ciasta i to jeszcze w sposób efektowny, z pofałdowaniem, to konieczne są właśnie takie ostre brzegi:) Ja robiłam w minioną sobotę ciasteczka przy ich użyciu i wszystko było ok:)

      A co do wymiany, to wystarczy przekręcić ten mały środek:) Tzn. jedną ręką trzymasz całość foremki, a druga przekręcasz sam środek i gotowe:) Kręcąc w jedną stronę, wykręcasz i wymieniasz nakładkę. Jeśli chcesz ją założyć to przekręcasz w drugą stronę. Bodajże w lewo odkręcasz, a w prawo zakładasz nową:)

      Pozdrawiam:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)