Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 23 stycznia 2016

Kosmetycznie z marketu

Cześć.

Dzisiaj, by nie zanudzać kolejną częścią denka, do którego zdjęcia czekają w kolejce na opisanie, postanowiłam wstawić moje małe weekendowe zakupy. Kosmetyczne oczywiście.

Nie wiem jak Wam, ale mi często kosmetyki zużywają się parami i zawsze wtedy nie mogę znaleźć żadnych interesujących mnie produktów. Tak było i tym razem. Staram się nie kupować drogich kosmetyków a nawet te drogeryjne kupuje w 90% tylko na promocji, przez co często miewam małe zapasy. Co jednak, gdy się kończą? Wtedy chodzę i szukam "na już" brakujących kosmetyków i często jestem rozczarowana.

Obecnie wykańczam jedyną odżywkę i potrzebowałam nie tylko kolejnej, ale i maski. W sklepach nie było nic, co przyciągnęłoby moją uwagę. W Rossmannie byłam parokrotnie z mizernym skutkiem, promocji praktycznie nie było, toteż i ja nie zwracałam uwagi na pozostałe kosmetyki. Do Hebe mi było nie po drodze, do Natury praktycznie nie zaglądam.
Swoje małe zakupy poczyniłam... w Leclerku, Biedronce oraz Lidlu.

Nie ma tego dużo. Nie będę też ich omawiać, bo w każdym jednym przypadku to moje pierwsze spotkanie z tym produktem, to i nie ma na razie co się wypowiadać:)

(od lewej):


  •  Żel do higieny intymnej Kora Dębu i Rumianek VIS PLANTIS (Leclerc, 12zł, 500ml)
  •  Odżywka zwiększająca objętość cienkich włosów z ekstraktem z arniki ELFA PHARM (Leclerc, 15zł, 500ml)




  •  Odżywka z prowitaminą do włosów cienkich i słabych CIEN (Lidl, 7zł, 300ml)
  •  Odżywka Aqua Light PANTENE PRO-V (Lidl, 8zł, 200ml)




  • Koncentrat przeciw wypadaniu włosów w ampułkach RADICAL (Biedronka, 16zł, 10szt.)


Tak jak wspomniałam wyżej, żadnego z tych produktów prędzej nie miałam, toteż jestem bardzo ciekawa, jak się będą spisywać. W sumie te ampułki chyba ciekawią mnie na chwilę obecną najbardziej !

Miałyście któryś z tych produktów?
Macie do polecenia jakieś dobre maski i odżywki do włosów?

Miłej reszty weekendu,

Jola

12 komentarzy:

  1. Nie miałam niczego z prezentowanych tu kosmetyków ale zastanawiam się nad kupnem w biedronce ampułek. Z masek polecam Kallos wersja cherr i Agafii maska jajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te ampułki skusiły i ciekawa jestem, czy będę widziała jakąkolwiek różnicę:)
      Miałam zarówno Kallosa, jak i Agafię, chociaż inne wersje niż proponowane, więc chyba trzeba wpisać na listę:)

      Usuń
  2. ciekawa jestem tych ampułek, nawet nie wiedziałam, że Farmona takie produkty wypuściła na rynek. Wow

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa:) Same ampułki widziałam parokrotnie w aptekach, jednak wtedy na zakup się nie zdecydowałam. W Biedronce poszło automatycznie do koszyka:)

      Usuń
  3. nic z tego nie miałam, uwielbiam odżywkę Cece z olejem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Cece miałam same szampony, ale zawsze większe pojemności i doczekać się końca przez to nie mogłam..

      Usuń
  4. Miałam te ampułki i były na prawdę fajne :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać, kiedy zacznę używać! Ale chce poczekać do zakończenia sesji, żeby na spokojnie móc to wszystko porobić i udokumentować ew. rezultaty :D

      Usuń
  5. miałam ochotę kupić te ampułki,ale jakoś nie kupiłam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą :) Ja też już je parokrotnie widziałam, ale prędzej się skusić coś nie mogłam..:)

      Usuń
  6. Ja akurat często kupuję droższe kosmetyki ale i tak poluję na promocje.
    Zresztą... staram się kupować dobre kosmetyki, które można znaleźć zarówno wśród tanich jak i drogich ofert :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)