Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 11 listopada 2014

Był szampon, czas na odżywkę: EQUILIBRA

Cześć:)

Był szampon, więc teraz czas na recenzję odżywki. Mowa o nawilżającej odżywce zwiększającej objętość włosów Equilibra.



To moja wygrana w rozdaniu, ale widziałam, że można ją kupić w aptekach DOZ za ok. 20zł. Pojemność 200ml.

CO PISZE PRODUCENT I SKŁAD:




MOJA OPINIA:




+ Opakowanie. Bardzo wygodna, poręczna plastikowa tuba, którą bez problemu można przeciąć, celem wydobycia resztek produktu. Pokrywka zamykana na klik, szczelna i solidnie wykonana.
+ Pojemność/Wydajność. Produkt bardzo wydajny, aczkolwiek nie przesadnie.



+ Konsystencja. Moja ulubiona:) Bardzo gęsta, treściwa odzywka. A moje włosy takie wręcz uwielbiają.
+ Skład. Na moje oko bardzo przyjemny.
+ Dostępność. Można ją dostać stacjonarnie w aptekach.
+ Działanie. Odżywka spisała się rewelacyjnie. Nawilżała włosy, były po niej mięciutkie, sypkie i miłe w dotyku.
+ Rzeczywiście unosiła włosy u nasady, aczkolwiek moim zdaniem to również kwestia dobrego szamponu (przynajmniej w moim przypadku).
+ Nie przesuszała włosów.
+ Nie obciążała włosów.
+ Nie przyspieszała przetłuszczania skóry głowy.
+ Ułatwiała rozczesywanie.
+ Nie powodowała puszenia.

* Cena. Niestety cena 20zł może być dla wielu osób wygórowana. U mnie ten produkt spisał się fantastycznie i dla mnie ta cena jest do przeżycia.

Minusów BRAK!

PODSUMOWUJĄC:

Jest to jedna z lepszych odżywek do włosów, jakie miałam przyjemność używać. Z pewnością do niej wrócę, jak tylko wykończę wszystko, co posiadam w swoich włosowych zapasach. Wtedy pewnie skuszę się od razu na pełen zestaw Equilibry: zarówno odżywkę, jak i szampon.

POLECAM SERDECZNIE!

Miałyście? Używałyście?
Jaka jest Wasza opinia?

Pozdrawiam serdecznie,
Jola

4 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie:-)
    Cena 20zł nie jest wysoka jak na odzywka która dobrze się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz ją używam ;) Lubię ją za to, że fantastycznie wygładza moje włosy choć trzeba uważać żeby nie nałożyć jej za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego producenta :) tej odżywki nie miałam ale na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)