Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 5 sierpnia 2014

Skarby Syberii - moje zamówienie

Cześć.

Dzisiaj przychodzę z bardzo krótkim postem.
Wspominałam Wam ostatnio o korzystnej ofercie w sklepie internetowym Skarby Syberii.
Ja z owej promocji (bez VAT) skorzystałam. Paczka doszła już jakiś czas temu, ale dopiero w niedzielę ją rozpakowałam. Nie będę pisać cen, ponieważ promocja obowiązywała do końca lipca, a więc ceny nie byłyby już aktualne.

Nikogo chyba nie zdziwi również fakt, że większość produktów, to kosmetyki do włosów:) Jest tylko jeden do ciała i jeden do twarzy (ale to akurat gratis, którego nie zamawiałam):)




Całość prezentuje się następująco:



A teraz po kolei:


  • maska do włosów "Siedmiu sił" (2szt.)
  • szampon Agafii: Objętość i Puszystość
  • specjalny szampon do włosów "Aktywator wzrostu" (2szt.) 


  • cedrowe mydło do włosów i ciała
  • drożdżowa maska do włosów: Pobudzenie wzrostu
  • Planeta Organica - szampon prowansalski regenerujący do wszystkich rodzajów włosów
  • Planeta Organica - szampon do włosów tybetański: Objętość i Siła
  • Planeta Organica - balsam tybetański: Objętość i Siła


  •  Planeta Ogranica - żel pod prysznic na bazie ekologicznego oleju z cedru syberyjskiego


  • Bania Agafii - niebieska oczyszczająca maseczka do twarzy "Cera tłusta i mieszana" --> mój gratis:)


Ja jestem bardzo podekscytowana i już nie mogę doczekać się, kiedy zacznę tego wszystkiego używać i testować:) Podejrzewam, że możecie się spodziewać recenzji tych kosmetyków w ciągu najbliższych miesięcy:)

Coś szczególnie zwróciło Waszą uwagę?
Skorzystałyście z promocji?:)

Miłego wieczoru,

Jola

32 komentarze:

  1. Dużo tego :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo, dużo:) Cóż powiedzieć - promocja mnie skusiła, ale nie żałuję, bo od bardzo dawna chciałam wypróbować rosyjskie kosmetyki a po masce, którą udało mi się wygrać w rozdaniu już w ogóle zawładnęła mną chęć posiadania:D

      Usuń
  2. sporo tego;)

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile śliczności *-* Ja na razie nie mogę szaleć z zakupami ale w końcu się na jakieś zamówienie od nich skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszalałam, ale pociesza mnie fakt, że w normalnej cenie zapłaciłabym dużo więcej:D I od razu moje "wyrzuty sumienia" są mniejsze:D

      Usuń
  4. o łał spore zamówienie i same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kosmetyki jak na razie znam tylko z blogów, jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować :) czekam na recenzje kosmetyków do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam okazję a raczej mam okazję testować maskę do włosów Planeta Organica i jestem na tyle zachwycona działaniem, że skusiłam się na wiele produktów do włosów:) Recenzje z pewnością będą się pojawiały:)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem jak sie u Ciebie sprawdza te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze:)) Będę informować na blogu z pewnością:)

      Usuń
  7. MIałam szampon i odżywkę z PO zioła prowansji i szampon całkiem całkiem za to odżywka na moich włosach się nie sprawdziła. Mam niebieską maseczkę oczyszczającą i faktycznie oczyszcza aż za dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem ciekawa:))) Mi się dzisiaj inny szampon skończył i zastanawiam się, który ma stać się następcą:D Korci mnie PO, jednak chciałabym równocześnie używać zarówno szamponu jak i odżywki:)

      Usuń
  8. nie słyszałam o tych kosmetykach. też bym się cieszyła z takiego dużego zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ale paczka! Szczerze mówiąc to jeszcze nie miałam okazji spotkać się z tą marką, ale jestem ciekawa jak sprawdzą się na Tobie. Z niecierpliwością czekam na masę recenzji :-)

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem strasznie ciekawa:) Recenzję za parę tygodni z pewnością się pojawią:)

      Usuń
  10. Dużo tego ;) miłego testowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ale paka! :) Nieźle zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem:) Ale przy tej promocji samo jakoś poszło:) Zwłaszcza, że te produkty znalazły się na mojej "liście" już wiele miesięcy temu:)

      Usuń
  12. Spore zakupy, masz co testować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Aż nie wiem od czego zacząć:)

      Usuń
  13. Świetna gromadka. Już się nie mogę doczekać nadchodzących recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:)) Oby wszystko się spisywało tak, jak tego oczekuję:)

      Usuń
  14. Bardzo fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zyczę udanych testów, rosyjskie kosmetyki są genialne :) Kilka z nich znam akurat i dobrze wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę:) Sugerowałam się przede wszystkim składami i obietnicami producenta:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)