Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 2 sierpnia 2014

Recenzja: Szampon nadający objętość - NIVEA

Hejka:)

Kolejna recenzja przed Wami:)



Tym razem mowa o szamponie nadającym objętość, firmy Nivea.
Zakupiony w Super-Pharm, w cenie promocyjnej 10 zł.
Pojemność 400 ml.

CO PISZE PRODUCENT:



SKŁAD:



MOJA OPINIA:

Najpierw weryfikacja obietnic producenta:
  • rzeczywiście dodaje włosom objętości, bez ich obciążenia
  • myje bardzo dobrze, jednak czy jest to szampon delikatny? Ma SLS, jednak mi on w ogóle nie przeszkadza
  • wzmocnienia włosów u nasady nie zaobserwowałam



+ Opakowanie/Wygląd. Poręczna buteleczka wykonana z solidnego plastiku, zamykana "na klik", dzięki czemu nigdy nic mi się nie wylało. Sam szampon miał przezroczystą konsystencję, lekko żelową, na szczęście nie był lejący:)



+ Pojemność/Wydajność/Cena. W moim przypadku (dwukrotne mycie włosów średnio co 3 dni) okazał się bardzo wydajny, co przy tej cenie jest dla mnie sporym plusem.
+ Dostępność. Produktów Nivei raczej nie trzeba szukać online:)
+ Zapach. Chemiczny co prawda, aczkolwiek przyjemny dla mojego nosa.
+ Działanie. Jestem więcej niż pozytywnie zaskoczona. Bardzo dobrze oczyszczał włosy, unosząc je przy tym u nasady. Powiedziałabym nawet, że dość głęboko oczyszczał, stąd uniesienie włosów. W moim przypadku bardzo dobrze oczyszczone włosy = włosy uniesione u nasady.
+ Nie obciążał włosów.
+ Dość krótki skład i obecność w nim chociażby keratyny czy ekstraktu z bambusa:)
+ Nie przesuszał włosów.
+ Nie podrażniał skóry głowy.
+ Nie wzmagał przetłuszczania.
+ Nie spowodował (w moim przypadku) łupieżu.
+ Dobrze zmywał oleje.


Minusów nie zauważyłam.

PODSUMOWUJĄC:

Jak dla mnie jest to jeden z lepszych drogeryjnych, łatwo dostępnych szamponów!
Na moich włosach spisał się bardzo dobrze i jeśli nadejdzie dzień, w którym moje zapasy się skończą a na półce zobaczę ten szampon - z pewnością kupię ponownie!
Polecam!

Znacie? Lubicie?
A może macie innych ulubieńców  z tej firmy?


Ja wybieram się na domówkę:) Liczę na solidny relaks:D
Jeszcze tylko się spakować, zakupić niezbędne napoje i w drogę:)
Miłego weekendu:))

Jola

22 komentarze:

  1. Nigdy go nie miałam, ale skoro zwiększa objętość, to może wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy są uniesione przez bardzo dobre oczyszczenie skóry głowy:) Przez co są jakby odbite u nasady:)

      Usuń
  2. Mi szampony nivea wyjątkowo nie pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam chyba troszkę uprzedzona, bo normalnie omijam tego typu szampony.. ale na promocji się skusiłam i nie żałuję:)

      Usuń
  3. u mnie ani jeden szampon z SLS nie spisuje się - mam zbyt wrazliwa skore glowy i zaraz pojawia się łupież ;/ Ale Tobie tylko pozazdroscic mogę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ostatnich parę lat unikałam szamponów z SLS.. ale na szczęście nadeszło opamiętanie, bo u mnie nie robią żadnej krzywdy, a wręcz przeciwnie:)

      Usuń
  4. Lubię szampony Nivea :) Chociaż na moje włosy nie działają efekty "push up" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje żadne push-up'y też nigdy nie działały:) I nie chodzi o żaden tajny, cudowny składnik tylko o najnormalniejsze solidne oczyszczenie skóry głowy:)

      Usuń
  5. Jeśli unosi włosy u nasady to może być coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że wystarczy dobry, oczyszczający szampon i włosy same się unoszą:) Przynajmniej u mnie:)

      Usuń
  6. ja jakoś nie mogę się przekonać do szamponów Nivei...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam do nich przekonania, ale czasem warto wypróbować i się przekonać:)

      Usuń
  7. Nie uzywalam ale jak jest taki dobry to byc moze go wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, to jest to jeden z lepszych "zwykłych", drogeryjnych szamponów;)

      Usuń
  8. Używałam kiedyś tego szamponu ;) Bardzo dobrze go wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam szamponów Nivei, ale raczej nie spisały się dobrze na moich włosach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam Nivei od wielu lat, przekonana, że SLS są złe:) A moje włosy nie narzekały i pewnie do niego wrócę za jakiś czas:)

      Usuń
  10. Ja nie mogę używać tego typu szamponów, bo mam bardzo gęste włosy i jak się po czymś takim napuszą, to wyglądam jak Kleopatra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę gęstych włosów:)))
      A Kleopatra toż ideał kobiety:)) :D

      Usuń
  11. miałam go.... a właściwie dalej mam bo kupiłam od razu dwie sztuki w promocji i ta druga leży. Był spoko, ale nie zapałałam do niego miłością i ta druga butelka sobie tak leży... :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisał się świetnie, ale lubię testować nowe produkty, więc koniec końców ciesze się, że miałam jedną buteleczkę:) Bądź co bądź szampon i duży i wydajny:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)