Obserwatorzy

Obserwują mnie

piątek, 8 sierpnia 2014

Recenzja: Emulsja oczyszczająca - ALTERRA

Cześć:)

Wykończyłam produkt, który chciałabym Wam zrecenzować, więc wydaje mi się, że mogę się już na jego temat wypowiedzieć.



Mowa o emulsji oczyszczającej, firmy Alterra.
Kosmetyk zakupiony w Rossmannie, w cenie 8,50 zł.
Pojemność 125 ml.

CO PISZE PRODUCENT I SKŁAD:



MOJA OPINIA:



+ Opakowanie. Tubka wykonana z miękkiego plastiku, z którego bardzo dobrze wydobywa się produkt. Nie ma też problemu z jego przecięciem, celem wydobycia resztek. Szata graficzna również bardzo mi się podoba, grafika niezwykle miła dla oka.
+ Dostępność. Rossmann jest prawie wszędzie.
+ Skład. Wiele naturalnych składników to jego wielki plus.
+ Cena. Przy tym składzie jest ona wręcz dość niska.
+ Działanie. Myje twarz, aczkolwiek jeśli już zdarzy mi się zrobienie makijażu to zawsze najpierw w ruch idzie wacik z płynem micelarnym.
+ Bardzo łagodna dla skóry. Tak delikatnego produktu już bardzo długo nie miałam.
+ Nie wysusza.
+ Nie podrażnia.



- Konsystencja. Bardziej lejąca, aniżeli kremowa/żelowa czy jakakolwiek stała. No ale z samej nazwy wynika, iż to emulsja, więc nie mam prawa się czepiać. Dla mnie to minus z tego względu, że nie lubię produktów lejących, przelewających się między palcami.
- Praktycznie w ogóle się nie pieni.
- Zapach. Od pierwszego "wąchnięcia" mnie drażnił. Poprzednia wersja (już wycofana) produktu do oczyszczania z Alterry pachniała identycznie, chociaż była "teoretycznie" zupełnie inna.
- Wydajność/Pojemność. Z racji swojej lejącej konsystencji i dość niskiej pojemności okazał się kiepski pod względem wydajności.

PODSUMOWUJĄC:



Jest to jeden z lepszych delikatnych produktów do mycia, z jakimi miałam styczność. Nie robi żadnej krzywdy. Dla mojej mieszanej skóry jest istnym zbawieniem przy częstym myciu twarzy, zwłaszcza o tej porze roku. Jeśli dodać do tego skład, dostępność i cenę to jest to produkt prawie idealny. Gdyby tylko konsystencja była bardziej zbita to z marszu kupiłabym kolejną tubkę. Chociaż jak zużyję to, co mam to pewnie i tak to zrobię.
Polecam serdecznie, zwłaszcza osobom ze skórą wrażliwą. Ja co prawda takiej nie posiadam, jednak jest to tak niesłychanie delikatny produkt, że wg mnie nie powinien wyrządzić żadnej krzywdy.

Miałyście? A jeśli nie macie, to chciałybyście mieć?
Macie swoich ulubieńców w kwestii oczyszczania twarzy?

Miłego weekendu,

Jola

32 komentarze:

  1. przyznam, że pierwszy raz widzę ten produkt na oczy :P

    ___
    ps. a u mnie? fryzurowe trendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stosunkowa nowość, jest w sprzedaży od paru tygodni dopiero:)

      Usuń
  2. ładne opakowanie, kusi:D ale zapach mnie martwi trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapach jest hm.. charakterystyczny i oryginalny.. ale nic konkretnego mi nie przypomina..:) Po prostu mnie drażni..

      Usuń
  3. Mam ochotę go kiedyś kupić i sprawdzić czy pobije moją ukochaną emulsję micelarną z Anidy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo o tej emulsji jeszcze nie słyszałam:) Ale co do Alterry, to polecam wypróbować:)

      Usuń
  4. Ciekawy produkt i jestem ciekawa czy pobiłby mój żel z Delii i Be Beauty w zmywaniu twarzy. Cóż kiedyś się przekonamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żelu z Be Beauty nie miałam, ale totalnie mnie jakoś do tego produktu nie ciągnie.. z Delii miałam tylko płyn micelarny ale zraziłam się na tyle, że póki co, żadnych produktów tej firmy nie kupuję..:)

      Usuń
  5. Ja na razie kupiłam sobie żel z Biedronki, ale ten będzie następny w kolejności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, bo spisuje się wg mnie prawie idealnie:)

      Usuń
  6. Emulsja jest do skóry bardzo suchej, a ja mam mieszaną. Więc nie wiem czy by się sprawdził :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam skórę mieszaną:D Nigdy nie sugeruję się napisami na opakowaniu tylko składami:) Mam mieszaną i pod tym względem żadnej krzywdy mi absolutnie nie zrobił:)

      Usuń
  7. Ja mam wrazliwa cere i super ze polecasz ta emulsje, moze ja nabędę :)
    Ps wyslalam Ci adres do wysylki odnosnie tych nakretek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo to naprawdę bardzo fajny produkt:) Bardzo delikatny dla skóry:)
      Dzisiaj wysyłam nakrętki:)

      Usuń
  8. Nie widziałam go jeszcze :) Jak delikatny to chyba się kiedyś skuszę, cena bardzo korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) Bo co do delikatności to chyba mój "ulubieniec" ostatnich miesięcy:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam:) mam nadzieję, że u Ciebie spiszę się równie dobrze jak u mnie:)

      Usuń
  10. Na pewno kupię jak spotkam w drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto:) Cena dość niska a wypróbować warto:)

      Usuń
  11. chętnie wypróbuję na sobie :) jeszcze nie używałam żadnego produktu alterry a ten wydaje się być wart spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co do produktów Alterry mam mieszane uczucia, są zarówno hity jak i totalne buble.. ale ten to taka perełka;)

      Usuń
  12. wypróbuje, jestem ciekawa jak się u mnie spisze.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku Alterry. Ta emulsja wydaje się fajna,ale jestem ciekawa czy faktycznie ma taki okropny zapach jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest po prostu charakterystyczny:) Jednym się spodoba a innym nie:) Mnie drażni i nie jestem w stanie go przyrównać do czegokolwiek..:)

      Usuń
  14. ja uwielbiam płyn micelarny z tołpy do mycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi micel z Tołpy nie przypadł do gustu.. ale jest jednak kilka różnych wersji, więc może mam inny, niż Ty:)

      Usuń
  15. Też raczej nie byłabym wielbicielką tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię krem do rąk z Alterry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam niestety:) Generalnie mam wielki problem z regularnym, systematycznym kremowaniem rąk czy stóp:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)