Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Małe (podstawowe) zakupy kosmetyczne

Cześć.

Dzisiaj krótki post z podstawowymi zakupami kosmetycznymi.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie tego typu rzeczy kończą się zawsze hurtem!



ROSSMANN:

Musiałam zaopatrzyć się w płatki kosmetyczne (2,70 zł), a przy okazji promocji zakupiłam również płatki peelingujące (5 zł), o których pisałam między innymi TUTAJ. Potrzebowałam również płynu do higieny intymnej i padło na Lactacyd, w wersji Sensitive (14 zł).

BIEDRONKA:

Długo opierałam się szamponom Batiste w Biedronkach, ale gdy tylko moja miniaturka zrobiła się niepokojąco leciutka, to stwierdziłam, że jeden zapasik nikomu krzywdy nie zrobi:) Wybrałam nieznaną dla siebie wersję: Fresh (11 zł). W Biedronkach bardzo długo szukałam wyżej pokazanych płynów do higieny intymnej. Szukałam w 2 miastach! Były przywieszki, jakoby żel miał stać, jednak nigdzie go nie było. Spytałam nawet obsługę i dowiedziałam się, że owe sklepy od kilku tygodni nie miały dostawy tychże żeli i są wycofywane. Więc gdy tylko w 3 mieście na nie trafiłam, to wzięłam od razu dwie buteleczki: emulsję o właściwościach ochronnych z kwasem mlekowym i wyciągiem z rumianku oraz żel o właściwościach łagodzących również z kwasem mlekowym i ekstraktem z białej herbaty (obie wersje po 4zł za buteleczkę).


Jeśli jesteście fankami żeli z Biedronki, to radzę się zaopatrzyć na zapas:)

Miłego wieczoru,

Jola

45 komentarzy:

  1. Jestem fanka chusteczek do higieny intymnej mam nadzieję ze ich nie wycofaja. Płynu nie miałam okazji użytkować i chyba już się ona nie nadarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki z tego co wiem póki co są bezpieczne:) Też je bardzo lubię:)
      Płyny nie są może jakieś fenomenalne, ale dobrze myją, są łagodne dla skóry i nie podrażniają:) A do tego są tanie i wydajne:) Ja niczego więcej nie oczekuję:)

      Usuń
  2. Ja nigdy nie miałam żelu do higieny intymnej z Biedry i teraz aż mnie zaciekawiłaś, aż zobaczę czy u mnie jeszcze są ;) Za to bardzo lubię ich płatki kosmetyczne Carea, są dla mnie najlepsze ze wszystkich jakich do tej pory używałam :)
    Buziaki Słoneczko :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tani, wydajny i dobrze działający produkt:) Dlatego ja kupiłam od razu dwa opakowania:) A co tam.. będzie "na zaś":) Miałam Careę swego czasu ale chyba nie byłam zbytnio zadowolona...:)
      Całuję:*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dobre, miałam już kilka butelek niebieskiego, moja mama używa emulsję białą. Nie podrażnia:)

      Usuń
    2. Dokładnie:) Podpisuje się pod słowami koleżanki wyżej:)
      Żele są bardzo tanie, wydajne, dobrze myją skórę, nie podrażniają:) Ja więcej nie oczekuję, także dla mnie to żel prawie idealny:) Prawie.. bo zawsze można marzyć o czymś jeszcze lepszym, chociażby pod względem składu:)

      Usuń
  4. widzę, że poszalałaś z żelami do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Ale wiem, że zużyję:) A dla mnie pielęgnacja to podstawa:) Mogę się miesiąc nie malować, ale produkty do pielęgnacji i higieny być muszą:) Najlepiej w zapasie:)

      Usuń
  5. Moja mama kiedyś kupowała te żele i ja ich używałam, ale jak dla mnie nic specjalnego, więc nie będę płakać jak je wycofają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są może nadzwyczajne, ale są bardzo dobrze działające w swojej prostocie:) Nie ma przy nich żadnego efektu WOW, ale jeszcze przy żelach intymnych takich odczuć nigdy nie doznałam:) Dla mnie to tania, wydajna i dobrze oczyszczająca, a do tego nie podrażniająca opcja:)

      Usuń
  6. uwielbiam te szerokie płatki z ross

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) To moje kolejne opakowanie:)

      Usuń
  7. hmm ciekawe czemu te żele wycofują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś nie tak z producentem.. bo zapotrzebowanie, a raczej zbyt nawet był.. oprócz nich na Biedronkowych półkach znajduje się tylko dużo droższy Lactacyd..

      Usuń
  8. O ciekawe, nigdy nie miałam tych żeli z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne:) Może bez szału i fajerwerków, ale mi w zupełności wystarczają:)

      Usuń
  9. Nigdy nie używałam tych żeli z biedronki. Jestem ciekawa tego suchego szamponu z batiste. Zawsze chciałam go przetestować, ale nigdy nie mogłam na niego trafić. Teraz były w biedronce, niestety akurat mnie nie było i nie wiem czy nadal są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele bardzo fajne:) Tak myślę, że skoro tyle osób o nich nie słyszało, to może napiszę o nich notkę:) Chociaż z drugiej strony nie wiem czy warto, zważywszy, że je wycofują;/
      Batiste w poszczególnych Biedronkach nadal można upolować:) Cena taka sama jak na początku i wybór mniejszy zdecydowanie, ale jednak:) Przynajmniej u mnie jeszcze je widziałam:)

      Usuń
  10. płatki kosmetyczne zawsze kupuję w biedronce dla mnie są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tych Biedronkowych spróbowałam, ale to nie dla mnie:) Dla mnie najlepsze są właśnie te Rossmannowskie:) Ale dla każdego znajdzie się coś fajnego:)

      Usuń
  11. Ja także nigdy nie miałam żelu z biedronki... ale dlaczego je wycofują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcia nie mam:( Facet, którego o to pytałam nie potrafił mi udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi na ten temat:(

      Usuń
  12. Używałam tych żeli, są bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię:) Toteż kupiłam dwa na zapas:)

      Usuń
  13. zele z biedronki - trzeba wyprobować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile jeszcze je złapiesz - koniecznie! :)

      Usuń
  14. U mnie generalnie wszystko się kończy hurtowo. A co do żeli, zrobiłam ostatnio zapas z AA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy identycznie pod tym względem:)
      Ja nie wiem dlaczego w sumie, ale jakoś jestem do tej firmy (AA) uprzedzona.. i sama z siebie ich produktów nie kupuję..;/ A może warto byłoby się przemóc i wypróbować..:)

      Usuń
  15. Chyba wyprobuje te platki peelingujace :) nigdy nie mialam z nimi stycznosci i pierwszy raz slysze o takim czyms

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna sprawa:) Skóra jest dużo mocniej i dogłębniej oczyszczona, a dla mnie to wielki plus:)

      Usuń
  16. jeszcze nie kupowałam tych żeli z biedronki więc muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne:) Szkoda, że z dostępnością już gorzej:(

      Usuń
  17. Z tych żeli z Biedronki miałam kiedyś wersję z rumiankiem, bodajże. A chwilowo korzystam wyłącznie z płynów marki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie odwrotnie:) Kończę Ziaję i zaczynać będę te z ww. zdjęć:D

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. HAHA dokładnie;) Chociaż z początku chyba używałam go częściej niż obecnie:) Teraz to faktycznie tylko w sytuacjach kryzysowych:)

      Usuń
  19. Widzę, że zakupy się udały :) W Biedronce troszkę denerwuje mnie ta zmienność produktów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nawet bardzo:) Małe, podstawowe rzeczy a cieszą mnie strasznie:)
      No właśnie.. chociaż jakby spojrzeć z drugiej strony, to zawsze jest szansa na nowości... wszystko ma dwie strony.. szkoda tylko, że pojedynczy konsument nie ma w ogóle na nic wpływu.

      Usuń
  20. podstawowe zakupy jak najbardziej udane, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie kusiło mnie wcześniej zakupienie tych żeli. Za to szampon Batiste bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon bardzo, bardzo fajny:)
      Polecam gorąco!!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)