Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 20 sierpnia 2014

Kosmetyczka z Biedronki :)

Cześć:)

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo szybkim i krótkim postem.
Chciałam się z Wami podzielić moim nowym zakupem, być może któraś z Was potrzebuje taniej i funkcjonalnej kosmetyczki, stąd ten post.




Kosmetyczka zakupiona w Biedronce, kosztowała całe 5 zł:) Była przeceniona z bodajże 17 zł.

Doczytałam na etykiecie, że dostępna była w 4 wersjach kolorystycznych, ja jednak trafiłam tylko na jedną.

Ja widzę w niej same plusy:
  • cena.
  • wygląd: podoba mi się taka delikatna, pastelowa kolorystyka.


  • zamknięcie: na zatrzask, często spotykam się z tego typu zatrzaskami przy torebkach i jak dla mnie to bardzo wygodna sprawa.
 

  •  ilość przegródek: tego typu udogodnienia zawsze do mnie przemawiają. Mamy miejsce na pędzle z osłonką oraz siateczkowy schowek zapinany na zamek.
 

  • możliwość odpięcia części kosmetyczki: sami decydujemy, czy zabieramy całą kosmetyczkę czy tylko jej środkową przezroczystą część. Jest również opcja włożenia czegoś, np. mniejszej paletki w miejsce przezroczystego elementu.

Minusów brak:)

Po przemyśleniach stwierdziłam, że owa kosmetyczka sprawdzi się zarówno w swoim pierwotnym przeznaczeniu oraz chociażby jako piórnik. Być może jako piórnik byłaby za duża, jednak wtedy z pewnością nie miałabym problemu ze znalezieniem długopisu w torebce:) 



Co o niej myślicie? Podoba się Wam?
Któraś z Was się skusi? 

Jeszcze jedna mała informacja:

Jeśli któraś z Was poszukuję Tangle Teezera STACJONARNIE, to  zapraszam do Hebe. Być może tak jest już od paru tygodni, bądź miesięcy, jednak w "moim" Hebe pojawiły się w zeszłym tygodniu. Koszt 30 zł/sztukę. Widziałam tylko wersję oryginalną, kompaktów niestety nie dostrzegłam.

Miłego dnia,

Jola

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia, o ile nie identyczne:)

      Usuń
  2. Ładny kolor:) TT juz od jakiegoś czasu w Hebe i dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiedziałam, czy to świeża sprawa:) U mnie dopiero się pojawiły:)

      Usuń
  3. Świetna! Gdyby nie to, że mam w swojej kolekcji bardzo dużo kosmetyczek, to bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teoretycznie nie potrzebowałam, ale z pewnością na ew. wyjazdy będzie jak znalazł:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A więc nie tylko u mnie jeszcze jest:) Były inne wersje kolorystyczne?:)

      Usuń
  5. Ładna! Jak ją dorwę to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest :) U mnie jej nie widziałam, wczoraj. Jutro znowu się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Może jeszcze gdzieś w zakamarkach koszów się kryje:)

      Usuń
  7. Nie widziałam, ale jest naprawdę ładna!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta kosmetyczka :D ślicznaaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kilka kosmetyczek więc kolejna mi nie jest potrzebna, ale podoba mi się kolor tej którą kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną dużą do większych, pielęgnacyjnych kosmetyków. Ta będzie idealna do przechowywania kolorówki na wyjazdach:)

      Usuń
  10. Kurcze super jest . może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna ta kosmetyczka :) I ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka mi również się bardzo spodobała:) Do tego możliwość odpięcia jej części i cena.. i kupiłam:)

      Usuń
  12. jest cudna! :) zazdraszczam ;)
    jak zobaczę to na pewno kupię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupić:) Chyba, że nie jest Ci w ogóle potrzebna, ale na takie coś zawsze znajdzie się zastosowania i powód, by jednak kupić:D

      Usuń
  13. Za piątaka to nawet nie trzeba się zastanawiać czy brać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Chociaż zastanawiałam się ze dwie minuty :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Oj to prawda:) Ta rozpinana środkowa część ostatecznie przesądziła sprawę zakupu:)

      Usuń
  15. Jest po prostu PRZEurocza i do tego jeszcze praktyczna, świetny zakup! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Wszystko w jednym:) I jak tu jej nie kupić? :))

      Usuń
  16. czemu w mojej Biedronce jej nie ma? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Biedronka-Biedronce nie równa:( U mnie jeszcze są, bo wczoraj je widziałam..

      Usuń
  17. Oglądałam ją, ale dla mnie jest stanowczo za mała ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha no chyba, że tak:D
      Ja kosmetyki trzymam w innych miejscach, ale to będzie idealne miejsce kolorówki na wyjazdach:)

      Usuń
  18. Rzeczywiscie kolorek sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kosmetyczka jest na prawdę urocza - sama chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Biedronki:) O ile będą, bo z tym jak czytam bywa różnie:)

      Usuń
  20. Ha! Fajna a ja mam taką po... zabiegu do włosów. Była tam zapakowana keratynka itd , a kosmetyczka w takim samym układzie tylko kolor zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie widziałam takich, a uroczo wygląda no i jest funkcjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepraszam wiesz może z jakiej firmy jest ta kosmetyczka ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)