Obserwatorzy

Obserwują mnie

niedziela, 17 sierpnia 2014

Kolejny włosowy szampon idealny! Z LIDLA:)

Cześć!

Jak widzicie po tytule, dzisiaj chciałabym Wam co nieco opowiedzieć na temat szamponu z Lidla, marki Cien Med.



Kosztuje ok. 6 zł. Pojemność 250 ml.

CO MÓWI PRODUCENT I SKŁAD:



MOJA OPINIA:

Słowem wstępu chciałabym tylko nadmienić, iż od szamponu oczekuję przede wszystkim dobrego oczyszczania włosów. Fonomen tego szamponu tkwi w nawilżeniu. Producent obiecuje, iż 30% szamponu, to skoncentrowany żel otrzymany z czystego aloesu i sądząc zarówno po składzie, jak i działaniu - TO PRAWDA! 

+ DZIAŁANIE. Bardzo dobrze oczyszczał włosy i skórę głowy.
+ Nie wysuszał.
+ Nie podrażniał.
+ To zabrzmi dziwnie, ale odczuwałam wręcz nawilżenie włosów.
+ Bardzo dobrze się pienił.
+ Wydajność. Starczył mi na ponad miesiąc używania (przy czym ja myje włosy dwukrotnie i w okresie letnim zdarzało się co 2-3 dzień), więc mogłabym powiedzieć, że spokojnie wystarczy na ok. 30 myć:)
+ Cena. Śmiesznie niska.



+ Opakowanie. Dość nietypowa buteleczka, z minimalistyczną, aczkolwiek idealną jak dla mnie szatą graficzną. Sam dozownik zamykany tradycyjnie, nie ma problemu z niekontrolowanym wylewaniem szamponu.



+ Konsystencja. Dość gęsta, w stronę lekko żelowej. Wystarczyła niewielka ilość w celu umycia włosów.
+ Skład. Bardzo krótki, z sokiem z liści aloesu już na 3 miejscu!
+ Bardzo dobrze zmywał oleje.
+ Delikatny dla włosów i skóry. Zdaniem producenta ma naturalne dla skóry pH, być może stąd jego niesamowita delikatność.
+ Nie plątał moich włosów.
+ Zapach. Czysty aloes. Jeśli miałyście okazję wąchać sok aloesowy to możecie sobie wyobrazić zapach tego szamponu.
+ Włosy po jego użyciu były bardzo mięciutkie, pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że dla osób, dla których odżywka jest koniecznością (walka z plątaniem, czy szorstkością) tutaj nie muszą jej używać.


- Dostępność. O ile do Lidla dostęp ma każdy, to niestety szampon nie jest w stałej ofercie.

PODSUMOWUJĄC:

Ja od szamponu nie oczekuję wiele. A może powinnam powiedzieć: nie oczekiwałam wiele, po przez ostatnie kilka miesięcy trochę zweryfikowałam swoje poglądy w tym względzie.

Ten szampon w 100% spełnia swoje zadanie. Oczyszcza bardzo dokładnie i bardzo delikatnie zarazem, zarówno same włosy jak i skórę głowy. Do tego w żadnym stopniu ich nie wysusza a wręcz ja widziałam nawilżenie. Oczywiście sam szampon w pielęgnacji nie wystarczy, jednak ja bardzo rzadko spotykam się z takimi odczuciami podczas używania zwykłego, taniego szamponu.

Dobre oczyszczenie + delikatność dla włosów + nawilżenie = SZAMPON IDEALNY!

Szkoda, że jest to szampon znajdujący się w stałej ofercie. Ja co prawda mam parę sztuk innych szamponów w zapasie. Jednak jeśli tylko go zobaczę, kupię 2 buteleczki na przyszłość, a to już o czymś świadczy, prawda?

POLECAM!!

Miałyście?
A może polecacie inny, podobnie działający szampon?

Pozdrawiam serdecznie,

Jola





40 komentarzy:

  1. Z Lidla to jeszcze szamponu nie miałam. Swój idealny szampon odkryłam całkiem niedawno i wkrótce napiszę jego recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nowość i bardzo ubolewam, że już go nie ma:(

      Usuń
  2. a jest jeszcze w ofercie? czy to juz stara?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 2 tyg temu go widziałam:( Teraz obeszłam Lidle w 3 miastach i ani śladu po nim:( Także niestety już go nie ma.. pozostaje tylko liczyć, że pojawi się ponownie...

      Usuń
  3. nie miałam go nigdy

    _______________
    ps. a u mnie? to co każdy lubi, czyli jak wyglądać dobrze za niewielkie pieniądze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go nie mialam, ale opakowanie ma ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo poręczne:) Zielona góra jest z innego tworzywa, przez co buteleczka się tak nie ślizga w dłoniach:)

      Usuń
  5. Bardzo lubię produkty z Lidla :-) Najczęściej sięgam po ich żele pod prysznic - tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeli jeszcze nie miałam, ale chyba będę musiała spróbować, bo szampon powalił mnie na kolana;)

      Usuń
  6. Nie miałam Lidla mam u siebie jednak nigdy nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Lidla mam spory kawałek (najbliższy 25km) także pewnie dlatego przy każdej wizycie tam wszystko oglądam:)

      Usuń
  7. Kupiłam i czeka w kolejce. Po Twojej recenzji nie mogę się doczekać, aż go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zazdroszczę, bo mój się już skończył:(( Ciekawa jestem, czy u Ciebie spisze się równie fantastycznie:)

      Usuń
  8. Jak tylko bedr w lidlu to bez wachania go kupie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli go dostaniesz, to będziesz mega szczęściarą:) Ja obeszłam parę Lidlów i niestety nigdzie już go nie znalazłam:(

      Usuń
  9. Ja mam Garniera 2 w 1 bo najczęściej kupuje go i też jest niezły, a w duecie z odżywką z Nivea super :). Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo:) ja już od paru lat nie miałam żadnego produktu z Garniera:) Do Nivei tez podchodziłam dość sceptycznie, ale szampon bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, więc być może warto również dać szansę Garnierowi:)

      Pozdrawiam słonecznie w pochmurny dzień:)

      Usuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki z aloesem, więc ten szampon bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to hit... szkoda, że nie jest w stałej ofercie, bo Lidl sporo by na nim zarobił:)

      Usuń
  11. Z tym składem to rzeczywiscie zaszaleli! I to za taką cenę!: ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Prawie jak za darmo:) A działa fantastycznie:))

      Usuń
  12. miałam kiedyś błyszczyk z Cienia ;D ale widze, że warto się bliżej przyjrzeć temu szamponowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obecnie chyba będzie ciężko z jego dostępnością:(

      Usuń
  13. O nie spodziewałam się :) Zajrzę dziś do Lidla i zobaczę czy jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że raczej go nie będzie:(
      Pisałam już do bok Lidla, ale niestety nie są w stanie powiedzieć, czy szampon będzie ponownie dostępny a szkoda:(

      Usuń
  14. Bardzo często kupuję ich kosmetyki ;) i nie narzekam :D
    Szamponu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie raczej ich kosmetyków unikałam, ale jak przeczytałam ten skład to się skusiłam:)

      Usuń
  15. Nie używałam tego szamponu, ale używałam balsamu do ciała w identycznej butelce i z tej samej firmy. Było to dość dawno, ale pamięta, że strasznie mi on pod pasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten balsam to chyba widziałam wczoraj nawet:) Te produkty naprawdę są godne uwagi:)

      Usuń
  16. A idź.. ostatnio się za nim oglądałam i już nie było, a znowu ochoty narobiłaś, niedobra kobieto! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie dodam, że też mam na niego ciągle ochotę a dostać nie mogę:( Mam nadzieję, że jeszcze go wrzucą:(

      Usuń
  17. Mam nadzieję, że uda mi się go upolować, bo wydaje się ratunkiem dla moich suchych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że z suchymi włosami naprawdę miałby szansę zrobić sporo dobrego.. takiego szamponu w moim przypadku ze świecą szukać...
      BOK Lidla niestety nie wie, czy szampon będzie znowu wrzucony do sprzedaży, bo był tylko w ofercie akcyjnej..

      Usuń
  18. chyba specjalnie pojadę po niego do lidla :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, coś czuję, że już go możesz nie dostać:(

      Usuń
  19. Szkoda, że nie ma go w stałej ofercie bo mnie zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak ja tego żałuję, że go nie ma.. jakbym wiedziała, że tak mi podpasuje, to bym chyba kupiła więcej niż te 2 butelki na zapas.. a tak, nie mam nic;/

      Usuń
  20. Super! Dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)