Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 31 lipca 2014

Wszyscy (prawie) byli w IKEI, byłam i JA!

Cześć:)



Jak widzicie po tytule, dzisiaj chciałabym pokazać Wam, co upolowałam 3 tyg. temu w Ikei. Strasznie, ale to naprawdę STRASZNIE chciałam zawitać do tego sklepu, ta chęć ciągnęła się za mną spokojnie 1,5 roku.. ale nigdy jakoś nie było kiedy, jak, etc.
Jednak w ramach obrony czekał mnie niespodziewany wyjazd do tego sklepu:) Dziękuję Kochanie:*

Muszę przyznać, że ogrom wszystkiego, a raczej masa rozwidleń sprawiała, że z początku nie mogłam się odnaleźć (a przecież chciałam obejść wszystko!).



Na szczęście pomyślano o osobach takich jak ja - gdyby nie ta ulotka, to pewnie połowę miejsc bym nieświadomie ominęła.

Kusiło mnie naprawdę wiele rzeczy, sporo totalnie mi nie potrzebnych, ot zwykłe pierdółki. Długo też zastanawiałam się nad "słynną" a'la szufladko-komódką bodajże z dykty. Ostatecznie jednak się na nią nie zdecydowałam, z racji tego, że nie miałam na nią żadnego konkretnego pomysłu no i oczywiście podobała mi się ta największa, która cenowo (ok 60zł) niestety jakoś się nie opłacała, zważywszy na to, z czego była wykonana.

Ostatecznie jednak do koszyka wpadło parę "drobiazgów", oczywiście nie zapomniałam chociażby o mamie, której trafiła się patelnia:D



Dla siebie wybrałam dwie osłonki (mniejsza jest już wykorzystana jako swego rodzaju stojak do przechowywania pędzli), zwykły szklany wazonik, zestaw miarek (100,15,5,1 ml) oraz zestaw do drylowania (do wydrążania 'ogryzków' z jabłek, do 'wycinania' kulek chociażby z owoców oraz do ścierania skórki pomarańczy, czekolady, itp).

Muszę przyznać, że w Ikei znalazłam wiele ciekawych rozwiązań, pomysłów na zagospodarowanie przestrzeni, które w przyszłości chętnie bym wykorzystała.
To sklep, do którego z pewnością powrócę!

A Wy robicie zakupy w Ikei?
Lubicie? Czy raczej omijacie?:)

Po raz kolejny mam do Was pytanie:
Czy ktoś z Was zbiera może nakrętki od napojów? 
Często są one zbierane albo przez dzieci albo w celu zdobycia chociażby wózka inwalidzkiego.
Ja zbierałam i je oddawałam, jednak obecnie jest to już sprawa nie aktualna i z chęcią oddałabym to, co mi zostało.
Jeśli więc ktoś chciałby małą siateczkę z nakrętkami, to czekam na maila z adresem do wysyłki:)



Miłego wieczoru,

Jola

38 komentarzy:

  1. Lubie ten sklep, ale nie bywam często bo mam na drugim końcu miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszy raz, bo mam do niego +/- ok 90-100km:) (w jedną stronę)

      Usuń
  2. Lubię, połowę mebli mam z IKEA :)
    Takich drobiazgów raczej nie kupuje :P tylko sofy, fotele, dywany, regały i inne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre meble były faktycznie prześliczne:)
      Z działu meblowego do wózka trafił mały, czarny stolik:) Ale nie dla mnie, więc nie pokazywałam w poście:)

      Usuń
  3. Uwielbiam buszować po Ikei :-) Zawsze znajdę tam coś ciekawego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, tam pełno ciekawych rzeczy:D

      Usuń
  4. Gdybym urządzała swoje miesza zapewne 90% rzeczy pochodziłoby z Ikea. Mniejszą osłonkę mam,ale w kolorze czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo ciekawe rozwiązania odnośnie zagospodarowania przestrzeni:) Osłonki są świetne:)

      Usuń
  5. U mnie Ikea jeszcze nie ma ale w końcu budują :D Już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się doczekać, kiedy Ikeę wybudują w Bdg:)

      Usuń
  6. mam takie same miarki tyle że czerwone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w nich zauroczyłam jak tylko je zobaczyłam:)

      Usuń
  7. Ja ogólnie nie przepadam za takimi molochami :P Ale osłonki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bzika na punkcie tego typu rzeczy:) Osłonki bardzo uniwersalne:) Praktycznie są do wszystkiego:)

      Usuń
  8. Moja siostrzenica zbiera nakrętki właśnie i wszyscy jej pomagamy :) Podaj swój email (u mnie na blogu w komentarzu), chętnie przyjmę od Ciebie te nakrętki :) I mam pytanie - ile będzie kosztować wysyłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłka nic:)
      Wyślij mi w takim razie adres do wysyłki na: sensesangel@gmail.com
      I w pn wyślę:)

      Usuń
  9. Uwielbiam ten sklep , niestety najbliższy mam 150 km od mojej miejscowości :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te osłonki:)
    Ja jestem z tych co tegoż sklepu w okolicy nie mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w okolicy nie mam, więc jednoczę się "w bólu":)

      Usuń
  11. szkoda, że u mnie nie ma IKEI :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie ma:( Ja byłam w Gdańsku:)

      Usuń
  12. ja mam daleko do IKEI niestety bo chętnie bym tam poszperała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam daleko, dlatego dopiero teraz tam trafiłam:)

      Usuń
  13. a myślałam, że bardziej poszalejesz z zakupami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korciło mnie i to bardzo:) Ale przede wszystkim "uśmiechały się do mnie" akcesoria i gadżety kuchenne, których nie mam gdzie już trzymać i przydasie biurowe, na które nie mam konkretnego zapotrzebowania:) Stąd moje ograniczenie:)

      Usuń
  14. Niestety nie mam w pobliżu IKEI, a częstym bywalcem byłabym tam.
    Świetny zakup ; ) Przydałby mi się zestaw miarek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam w pobliżu tego sklepu..:(
      Tania sprawa, a bardzo bardzo fajna:)

      Usuń
  15. ja nie mogę często tam chodzić, bo połowę sklepu bym mogła wykupić :D fajne te osłonki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam tylko raz a już mogę powiedzieć, że znam to uczucie:D

      Usuń
  16. Świetne zakupy poczyniłaś. W Ikei mogłabym zamieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieszkajmy razem:D Koszty wynajmu podzielimy na dwie i będzie więcej na zakupy:D

      Usuń
  17. Świetny blog,zdjęcia też mi się podobają .Powodzenia!
    Wpadnij do nas,dopiero zaczęłyśmy ,może zaobserwujemy ?
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)

      Z pewnością zajrzę:)

      Usuń
  18. Ja nigdy w Ikei nie byłam, ale chciałabym pojechać w to lato :) Niestety daleko mam do najbliższej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszy raz:) Ja do najbliższej mam 90-100km, także też nie tak blisko:(

      Usuń
  19. Te osłonki są super. Bardzo chce je kupić;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam na nie ochotę:) Jak tylko zobaczyłam szyld Ikei, to wiedziałam, ze osłonki kupię na pewno! :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)