Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 2 lipca 2014

WRACAM do rzeczywistości:)

Cześć Wszystkim:))

Nie było mnie długo, ale niestety musiało być i tak..
Ostatnie tygodnie były bardzo stresujące, ale mogę już powiedzieć o sobie jako o absolwentce Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego:)
Od 1 lipca jestem inżynierem:D 



Nigdy bym sobie nie wyobraziła, że w tygodniu mam egzaminy (ostatni w nd), a w poniedziałek o 12 dowiaduję się, że dnia następnego o 9 się bronię.... Tego stresu z drukowaniem, prezentacją i ogarnianiem materiału w 20 godz nigdy nie zapomnę!
Pewna byłam, że się nie uda a tu 5 na obronie:) Jak to powiedział mój recenzent: będę ten dzień bardzo miło wspominała:D

Mam już oficjalne wakacje:) 
Więc w najbliższych dniach wracam do regularnego blogowania:)
Ależ się cieszę:))

Parę osób pytało, co studiuje:
studiowałam na Wydziale Rolnictwa i Biotechnologii
Kierunek - Rolnictwo
Specjalność: Agronomia i Agrobiznes:)


Miłego wieczoru,

Jola

30 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wakacji. Gratuluję 5 i zakończenia studiów! Teraz życzę znalezienia satysfakcjonującej pracy ;) buźka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Teraz znalezienie jakiejkolwiek pracy będzie niestety satysfakcjonujące:(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj wiedziałam, że będzie ciężko, ale mimo wszystko to "zderzenie" z rzeczywistością trochę boli...:/

      Usuń
  3. Gratuluję Pani Inżynier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje Pani inżynier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratuluje:) Wróciłam po rocznej przerwie:) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana szacuneczek !!!!! GRATULACJE!!!!!!!! Jestem strasznie z Ciebie dumna i jak to brzmi "Pani INŻYNIER!!!!!" Brawo :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj dziękuję:** Też jestem dumna:D

      Usuń
  7. Ja też gratuluję! Nareszcie masz wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Teraz oby pracę znaleźć:)

      Usuń
  8. No pojawiłaś się kochana :) Gratuluję 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wreszcie:) Ale ciężko wszystko nadrobić, bo jednak troszkę mnie nie było:)
      Dziękuję:))

      Usuń
  9. Pani Inżynier - brzmi dumnie! Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Studiowałam ten sam kierunek, ale na SGGW w Warszawie i stwierdziłam, że to jednak nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 4-ech latach też mogę stwierdzić, że to nie do końca kierunek dla mnie:) Ale mimo wszystko, ciesze się, że był i że już PO:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)