Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 16 lipca 2014

Recenzja: Szampon pielęgnacyjny dla niemowląt - HIPP

Cześć:)

Dziś czas na kolejną włosową recenzję. Póki co recenzje pojawiać się będą najprawdopodobniej w co drugim poście, bo po prostu sporo produktów czeka na opisanie:)




W tym poście mowa o szamponie pielęgnacyjnym dla niemowląt, marki Hipp.

Swój zakupiłam w Lidlu (niestety nie jest chyba w stałej ofercie), za cenę 8 zł.
Pojemność 200 ml.

CO PISZE PRODUCENT I SKŁAD:



MOJA OPINIA:

+ Opakowanie. Poręczna buteleczka, dobrze leży w dłoni. Nic się z niej nie zdziera. Buteleczka zamykana "na klik", szczelna.



+ Cena/Pojemność. Wg mnie standardowa.
+ Dostępność.Widziałam go w większych marketach.
+ Nie podrażnia skóry głowy.
+ Skład. Wg mnie bardzo przyjemny dla oka.



+ Konsystencja. Lejący, przezroczysty płyn.
+ Dobrze zmywa oleje, pomimo swojej delikatności. Jednak jak wiele razy wspominam zawsze myje włosy 2-krotnie. Przy jednorazowym myciu mogłoby być ciężko.

- Wydajność. Przy 2-krotnym myciu długo się nim "nie nacieszyłam".
- Plącze włosy.
- Wysusza. Konieczne jest solidne nawilżenie.
- Zapach. Niby neutralny, a jednak mnie drażnił.
 
HIPP to BabyDream ?!

Niestety, ale dla mnie TAK. Jak dla mnie jedyną różnicę stanowi nazwa marki oraz szata graficzna. Wygląd buteleczki, pojemność, konsystencja, zapach, a także działanie jest IDENTYCZNE.
Naprawdę zapach jest taki sam, co szamponu BabyDream. Sam wygląd, konsystencja, kolor - wszystko również.

PODSUMOWUJĄC:

Dla mnie Hipp to bliźniak Babydream, który wygląda i działa na moich włosach identycznie. Babydream jednak kosztuje trochę mniej i jest zdecydowanie bardziej dostępny, więc do Hipp'a raczej nie wrócę.
Samym BabyDreamem już włosów raczej nie myję, ale jeśli "zamarzę" o szamponie dziecięcym to wybieram tańszą opcję.

Aż kusi, żeby zrobić porównanie obu szamponów, jednak po pierwsze Hipp'a już nie mam, a po drugie one są naprawdę identyczne.

Macie? Znacie? Lubicie?
Jakie możecie polecić łagodne szampony do mycia?

Miłego dnia;)

Jola

24 komentarze:

  1. Nie polubiłam się z BD i widzę, że Hippa też powinnam omijać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, to one są identyczne:) Więc faktycznie skoro BD się u Ciebie nie sprawdził, to z Hippem jest spora "szansa", że byłoby tak samo:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Po przetestowanie stwierdzam, że dla mnie również nie:)

      Usuń
  3. Nie używam dziecięcych produktów ;) jak na razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już parę szamponów dziecięcych miałam, ale na razie bez większych zachwytów:)

      Usuń
  4. A ja miałam zamiar go kupić. Babydream dla moich włosów był beznadziejny, myślałam, że Hipp chociaż się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wypróbować, być może u Ciebie spisze się lepiej niż u mnie...
      Ale na moich włosach oba szampony spisywały się identycznie "kropka w kropkę":)

      Usuń
  5. U mnie szampony dla dzieci kompletnie się nie sprawdzają. Włosy wyglądają po nich tragicznie, jakiś czas temu skutecznie się wyleczyłam z próbowania kolejnych sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już parę wypróbowałam i niestety tego cudownego działania jak dotąd nie zauważyłam..
      Coś w tym rzeczywiście jest:)

      Usuń
  6. Mi włosy się strasznie włosy puszyły po szamponach dla dzieci :) Ciekawe czy teraz też by tak było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto samemu wypróbować:) U mnie jakoś z początku nie widziałam minusów stosowania szamponów dziecięcych, mimo, że teoretycznie były:)

      Usuń
  7. Jestem zaskoczona tym co piszesz, bo z racji posiadania juniora, używamy często kosmetyków dla dzieci - czasem Hippa, czasem Babydream i na pewno nie powiedziałabym, że to jest to samo. Szampony zupełnie inaczej pachną, wydaje mi się, że Hipp nieco przyjemniej.
    A ze nie zawsze się sprawdzają na włosach - to są kosmetyki dla dzieci, których skóra zachowuje się zupełnie inaczej niż skóra dorosłych i zupełnie czego innego trzeba im dostarczać. Dlatego nas może nie zachwycać, a idealnie sprawdza się u dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BD (przynajmniej w moim Rossmannie) zmieniał szatę graficzną, nie wiem czy skład również, ale dla mnie oba szampony są naprawdę identyczne. Od wyglądu po działanie na moich włosach, dlatego też z racji, iż oba są szamponami dziecięcymi, a wyglądają i w moim przypadku działają identycznie, to pokusiłam się o ich przyrównanie.
      Nie twierdzę, że są złe, bo mam świadomość, że nie są to kosmetyki przeznaczone do włosów typowo, a właśnie dla dzieci (pisałam kiedyś porównanie BD i Nivei) i nie mówię, że te szampony to samo zło, jednak jeśli się już je stosuje, to bardzo często powodują chociażby plątanie czy przesuszenie włosów, o czym po prostu musiałam wspomnieć, pisząc takową recenzję.

      Więc rozumiem, że u dzieci to może być absolutny hit:) nie twierdzę, że to bubel:) Po prostu na moich włosach Hipp działa identycznie jak BD, więc jeśli już się skusić na szampon dziecięcy, to ja wybiorę BD, tylko i wyłącznie ze względu na cenę.

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdził ;)
    Ja jeszcze nie używałam ani Hipp'a ani BD :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co promocji na rosyjskie kosmetyki to jeszcze trwa ;D

      Usuń
    2. Ajj tak mnie skusiłaś, że zajrzałam i zamówienie złożone:)
      :D

      Usuń
  9. Lepiej kupować tańczy, po co przepłacać, gdy działają tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku działają identycznie, więc jakby co, to sięgnę po BD:)

      Usuń
  10. nie lubię tych szamponów dla dzieci :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ;) Fajnie, że znalazłaś zamiennik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BD był przed Hipp'em:) Ale ciesze się, że mogłam wypróbować obu:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)