Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 22 lipca 2014

Recenzja: Peeling do ciała - JOANNA

Cześć:)

Jak Wasz weekend? Bo mój niespodziewanie bardzo miło:) Pierwszy raz (dopiero) kąpałam się w jeziorze.. Byłam parokrotnie, jednak zabaw z dziećmi w wodzie do "normalnej kąpieli" nie zaliczę:)



Dziś przyszła pora na kolejną recenzję.
Tym razem mowa o gruboziarnistym peelingu do ciała z kolagenem morskim - Joanna Sensual.
Swój zakupiłam na promocji w Super-Pharm, w cenie 6 zł.
Pojemność 200g.


CO PISZE PRODUCENT:

Formuła peelingu SENSUAL dzięki zawartości drobinek ścierających intensywnie oczyszcza i zmiękcza Twoją skórę. Kosmetyk złuszcza martwy naskórek co pozwala na lepsze wchłanianie substancji aktywnych zawartych w kosmetykach pielęgnujących. Receptura wzbogacona o nawilżający kolagen morski zapewni skórze jędrność i sprężystość.

SKŁAD:

AQUA, POLYETHYLENE, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, TRIETHANOLAMINE, ACRYLATES/C-10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, XANTHAN GUM, POLYQUATERNIUM-7, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, COLLAGEN AMINO ACIDS, DISODIUM EDTA, PARFUM, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, LIMONENE, SYNTETIC WAX, DMDM HYDANTOIN, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, CL:42090, CL:77499.

MOJA OPINIA:

 
+ Opakowanie. Wygodne, estetyczne, dobrze trzyma się w dłoni, nie ma problemu z wydobyciem resztek produktu. Szczelne zamknięcie.
+ Cena. W tej cenie to dosłownie "żal nie wziąć i nie wypróbować":)
+ Dostępność. Kosmetyki tej firmy są szeroko dostępne, więc myślę, że ze zdobyciem tego peelingu nie powinno być problemu.



+ Konsystencja/Wygląd. Nie jest lejący, czego nie cierpię w peelingach. Nie przecieka przez palce, dobrze się rozprowadza po ciele. Widać w nim również drobinki, mające za zadanie intensywne ścieranie martwego naskórka.
+ Zapach. Wiele razy wspominałam, że lubię kwiatowe zapachy. I takowy tutaj wyczuwam. Zdaje sobie sprawę, że pewnie zasługa w tym chemii, jednak mi takie zapachy bardzo odpowiadają.
+ Nie podrażnia.
+ Nie wysusza skóry.
+ Działanie. Po peelingu gruboziarnistym spodziewałam się mocnego zdzierania. W tym wypadku intensywność zależy od użytkownika. Sam w sobie peeling jest mimo wszystko dość łagodny, jeśli jednak masaż skóry będzie bardziej intensywny, bądź zastosujemy dodatkowo rękawice peelingującą, to i sam peeling zwiększy zdzieranie.

- Zaczął lekko zapychać moją skórę (w połowie opakowania).

* Skład. Co prawda na składach się nie znam i pewnie ma w sobie jakieś "okropne" związki, jednak nie ma zapychającej mnie parafiny a ma kolagen:)
* Jędrności i sprężystości dzięki samemu peelingowi oczywiście nie zaobserwowałam, ale tego nie oczekiwałam, od tego są masła, balsamy, itp.


PODSUMOWUJĄC:

Nie jest to być może peeling idealny, nie ma super składu, nie działa spektakularnie i niestety lekko zapchał moją skórę. Jednak wydaje mi się, że mimo wszystko jest to jeden z lepszych, łatwo dostępnych stacjonarnie peelingów w niskiej cenie.
Mam mieszane uczucia co do tego kosmetyku. Ale myślę, że mogłabym kupić go ponownie.

Znacie? Miałyście? Używałyście?
Jakie peelingi mogłybyście polecić?

Miłego dnia,

Jola

35 komentarzy:

  1. Z Joanny miałam te małe owocowe i cud, że ich nie wyjadałam, bo tak ładnie pachniały. Byłam z nich zadowolona, tego osobiście nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam te same i byłam zadowolona :) Tego jeszcze nie miałam :) A weekend miałaś bardzo przyjemny :)

      Usuń
    2. Miałam parę lat temu te miniaturki peelingów:) Były ok, ale jakoś zachwycona nie byłam na tyle, żeby do nich powrócić:)

      Usuń
  2. Nie używam peelingów , ale lubię tą firm . Myślę, że polubiłabym peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz zamierzam zrobić peeling kawowy:) Aczkolwiek pewnie i tak skuszę się na kolejny drogeryjny:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też go przed zakupem nie widziałam:) Ale też nigdy za nim nie wypatrywałam:)

      Usuń
  4. ja właśnie lubię takie delikatne peelingi :D dla mnie byłby super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc nic - tylko kupić i cieszyć się z używania:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla każdego znajdzie się coś miłego:D

      Usuń
  6. nie miałam, jakoś nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. tak szczerze nie widziałam nigdzie tego peelingu, jakoś nie rzucił mi się w oczy :) wolę te drugie peelingi z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś te miniaturki owocowe nie kuszą z kolei:)

      Usuń
  8. ja to uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle szukam swojego peelingu idealnego:)

      Usuń
  9. Nie używałam. Ja aktualnie używam peelingu cukrowego z Farmony Tutti Frutti :) i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często "przechodzę" koło tych cukrowych, ale pomimo pojemności, cena zawsze mnie zniechęca.. no i składy, bo w zdecydowanej większości jest parafina, której staram się unikać:(

      Usuń
  10. Ja używam do twarzy tylko i z under 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z serii sensual Joanna miałam tylko 2 żele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ten peeling, to ja z Joanny nie miałabym nic:D

      Usuń
  12. Ja bardzo lubię owocowe peelingi Joanny, ale ten ma cudowne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi te owocowe jakoś szczególnie do gustu nie przypadły.. miałam swego czasu 2 bądź 3 różne zapachy, ale jakoś wrażenia na mnie nie zrobiły.. to mnie zapachem dosłownie uwiodło:) Mogłabym spokojnie mieć takie perfumy:)

      Usuń
  13. Pierwszy raz go widzę u Ciebie, nigdy go nie widziałam na sklepowej półce ;-)) To zapychanie mnie trochę martwi, bo u mnie na pewno byłoby tak samo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ogólnie problem z zapychaniem, zwłaszcza jeśli w produkcie jest parafina... ten zapychać zaczął w połowie opakowania mniej więcej.. i dość delikatnie.. bo są produkty po których mnie dosłownie wysypuje ropnymi gruzdkami:(

      Usuń
  14. Przyznam, że nie miałam peelingu z tej serii. Z Joanny posiadałam wyłączenie te 'owocowe' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak większość chyba:) Widzę, że owocowe "rządzą":)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Zapach ma obłędny:) Niech się dobrze spisuje:)

      Usuń
  16. Jak nie jest spektakularny i dodatkowo zapycha to podziękuję. W moje łapki wpadło chyba wiele lepszych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz zamierzam "odpocząć" od drogeryjnych peelingów i spróbować zrobić peeling domowy:)

      Usuń
  17. Mam ten peeling jednak jeszcze nie uzywałam. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać:) A jak Ci się podoba zapach?:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)