Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 28 lipca 2014

Recenzja: Odżywka bez spłukiwania - MARION

Cześć:)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją, tym razem mowa o błyskawicznej odżywce bez spłukiwania do włosów cienkich, delikatnych i pozbawionych objętości, firmy Marion.



Swoją zakupiłam w Leclerku, w cenie 7 zł.
Pojemność 150 ml.

CO PISZE PRODUCENT:



SKŁAD:

AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, BETAINE MONOHYDRATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POLYQUATERNIUM 4/HYDROXYPROPYL STARCH COPOLYMER, SOLUBLE COLLAGEN, PANTHENOL, HYDROLYZED SILK, PEG-20 CASTOR OIL, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, ZEA MAYS OIL, CALCIUM PANTOTHENATE, INOSITOL, RETINOL, ROSA MOSCHATA SEED OIL, BIOTIN, TOCOPHERYL ACETATE, CETRIMONIUM CHLORIDE, DIMETHICONOL, PHENYL TRIMETHICONE, PARFUM, AMODIMETHICONE, CHAMOMILLA RECUTITA EXTRACT, METHOXY PEG/PPG-7/3 AMINOPROPYL DIMETHICONE, C12-14 PARETH-12, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHIAZOLINONE, METHYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENESIN, BENZOIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, TRIETHANOLAMINE, CL 19140, CL42090, SODIUM CHLORIDE, ALCOHOL DENAT, LINALOOL, LIMONENE, HYDROXYISOHEXYL3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, CITRONELLOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, GERANIOL.


MOJA OPINIA:

Weryfikacja obietnic producenta:
  • włosy faktycznie były wygładzone, nie są obciążone u nasady, za to mogą być obciążone na długości
  • połysku dzięki stosowaniu tej odżywki nie zauważyłam (od tego mam olejki), co do struktury włosów to się nie wypowiem, aczkolwiek szczerze wątpię
  • elastyczności też nie dopatrywałabym się dzięki temu produktowi (ponownie w moim przypadku to zasługa olejów)
  • nie nawilżała włosów
  • włosy rzeczywiście się nie elektryzowały



+ Opakowanie. Plastikowa, przezroczysta buteleczka, dzięki czemu widzimy, ile zostało nam produktu. Atomizer nigdy mi się nie zacinał.
+ Cena. Jak dla mnie dość niska.
+ Wydajność/Pojemność. Produkt starczył mi na długo, był bardzo wydajny, aczkolwiek nie przesadnie, nie zdążył mi się znudzić.
+ Dostępność. Produkty tej firmy są dość szeroko dostępne.
+ Nie obciąża włosów u nasady. Mogłam bardzo obficie spryskiwać włosy, nawet przy skórze głowy i w tych rejonach nigdy nie obciążała, włosy nie były przyklapnięte bez względu na zastosowaną ilość.
+ Nie podrażniała skóry głowy.
+ Nie wywołała łupieżu.
+ Zapach. Bardzo przyjemny dla mojego nosa, aczkolwiek sztuczny.
+ Nie przyspieszała przetłuszczania.
+ Ułatwiała rozczesywanie włosów.

- Obciążała za to włosy na długości (od brody w dół). To naprawdę zaskakująca sprawa, bo z reguły spotykałam się z produktami, które stosowane w nadmiernych ilościach obciążają przy skórze głowy, ale na długości i końcach praktycznie nigdy. W przypadku tej odżywki i moich włosów wszystko było odwrotnie.

* Skład. Co prawda na składach się nie znam, jednak ten wydaje mi się bardzo sztuczny i to troszkę zniechęca.
* Brak nawilżenia/odżywienia. Nic takiego po prostu nie zaobserwowałam, ale to tylko odżywka bez spłukiwania, więc w zasadzie cudów się raczej nie spodziewałam.

PODSUMOWUJĄC:

Ja byłam z tego produktu dość zadowolona. Ot, fajny psikacz po myciu, który krzywdy nie robi i ładnie pachnie. Nie zaobserwowałam żadnych zmian odnośnie wyglądu moich włosów, bo generalnie są teraz w dość dobrym stanie. Poza tym, od drogeryjnej odżywki bez spłukiwania za parę złotych nie oczekiwałam żadnych spektakularnych efektów, toteż brak nawilżenia czy odżywienia dla mnie tragedią nie jest. Nawilżenie to w moim przypadku kwestia przede wszystkim olejów, a odżywienie odpowiednio zbilansowanej diety. Jeśli jakiekolwiek produkty miałyby działać w tym kierunku, to moim zdaniem nie będzie to odżywka b/s.
Jedyną kwestią, która dla mnie jest minusem, było obciążenie włosów na długości, jednak wystarczy stosować produkt w tych miejscach w ilościach minimalnych bądź wcale i będzie ok.
Widziałam również inne wersje tej odżywki i myślę, że jak będę miała okazję, to wypróbuję kolejną.


Miałyście pokazaną przeze mnie bądź inną wersję tej odżywki?
Jakie są Wasze ulubione odżywki b/s?

Mała informacja:
Do 31 lipca w sklepie internetowym Skarby Syberii obowiązuje promocja -23% na cały asortyment!
Ja już skorzystałam z promocji bez VAT, a Wy?:)
-->  Ania dzięki za informację:)

Miłego dnia,

Jola

34 komentarze:

  1. Szkoda, że obciąża włosy, ponieważ moje są z tendencją do przetłuszczania. Ja szukam bardziej odżywek nawilżających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaskoczona byłam tym, że obciążała na długości a przy skórze głowy nigdy... niestety ja w niej żadnego nawilżenia nie zauważyłam..

      Usuń
  2. Nie lubię odżywek bez spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z początku też nie lubiłam, ale się chyba do nich przekonałam:)

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze nic z Marion. kiedyś muszę coś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ciekawa firma, wg mnie nie doceniana:)

      Usuń
  4. Mam ją i moich baaardzo cienkich włosów nie obciąża :) Bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam cienkie włosy:) Niestety u mnie na długości bywało z tym obciążeniem różnie... ale sama odżywka rzeczywiście nie była zła;)

      Usuń
  5. Nie próbowałam jej :) Aktualnie psikadło na moje włosy to Joanna argan oil, ale już wiem co będzie następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie Mariona wykończyłam:) teraz dwa kolejne psikacze czekają w kolejce:D

      Usuń
  6. też skorzystałam z promocji w Skarbach Syberii jakiś czas temu:) a produktu nie znam, uzywam zwykle tych do spłukiwania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zamówiłaś?:)
      Swoją drogą to jedna z nielicznych promocji, która rzeczywiście JEST PROMOCJĄ:)

      Usuń
  7. to obciążanie na długości by mi nie odpowiadało:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło nie stosować jej na długości i wtedy było ok:)

      Usuń
  8. Bardzo pozytywny post!
    Mam nadzieję że zostaniesz przy takiej tematyce postów kochana ! :*
    Obserwuję i mam nadzieję że wpadniesz do mnie! <3

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Z pewnością zajrzę:)

      Usuń
  9. szkoda, że obciąża włosy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie stosuje się jej na długości to nie jest źle.. aczkolwiek z tego, co czytałam wyżej, to nie u wszystkich obciąża, także to też kwestia indywidualna:)

      Usuń
  10. Nie używałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie bardzo lubię produkty tej firmy...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś również za nią nie przepadałam (mimo, że nie miałam ku temu żadnych powodów).. ale teraz po czasie mogę powiedzieć, że ta firma ma naprawdę sporo fajnych kosmetyków:)

      Usuń
  12. Obce mi są produkty z tej firmy. Aktualnie mam odżywkę w Sprayu z Farmony i jestem z niej zadowolona ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki w sprayu Farmony chyba nie miałam.. :)

      Usuń
  13. ja odchodzę od odżywek bez spłukiwania bo obciążają mi włosy i przyśpieszają przetłuszczanie. Ale skoro piszesz, że przy tej nic takiego się nie działo to może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z początku używania tego typu kosmetyków też się tego obawiałam, ale "nie taki diabeł straszny..":) Tutaj nie miałam problemu z szybszym przetłuszczaniem ani "przyklapem" u nasady, więc naprawdę polecam wypróbować:)

      Usuń
  14. Chwilowo stosuję odżywki bez spłukiwania marki Gliss Kur. Kończę wersję z jedwabiem, a ostatnio zakupiłam tą zwiększającą objętość włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo w swoim małych zapasach również mam Gliss Kura:D Ale teraz używam spray (na zwiększoną objętość) z L'oreala:)

      Usuń
  15. Nie używałam nigdy tej odżywki, ale niestety jakiej bym nie użyła moje włosy w ekspresowym tempie się przetłuszczają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:( Ja miałam z przetłuszczaniem problem większy kiedyś.. i o dziwo w moim przypadku wybawieniem okazało się systematyczne olejowanie skóry głowy:) Jaki paradoks wręcz:)

      Usuń
  16. Moje włosy lubią się przetłuszczać, więc obawiam się, że ta odżywka mogłaby tylko pogorszyć sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo się tego obawiałam, ale na szczęście nic takiego nie miało miejsca.. to też pewnie kwestia włosów, więc najlepiej przetestować na sobie, jednak z mojej strony mogę ją pod tym względem polecić:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)