Obserwatorzy

Obserwują mnie

niedziela, 8 czerwca 2014

Krótkie ogłoszenia, czyli co u mnie?

Cześć Kochani.

Dzisiejszy post nie będzie ani tematyczny, ani kosmetyczny. W gruncie rzeczy to tylko luźna notka informująca.
Moja aktywność jest obecnie praktycznie zerowa. Nie komentuje, nie dodaję nowych postów. Ale odwiedzam Wasze blogi, czytam posty, więc czuję się poniekąd "na bieżąco".

Czerwiec jest dla mnie bardzo gorącym okresem. To zaliczenia przedmiotów, obejmujące nie jednokrotnie materiał całosemestralny, to egzaminy i wreszcie obrona.

Co do zaliczeń, to czarno to widzę. Za dużo rzeczy w jednym czasie u mnie powoduje pewnego rodzaju blokadę. Nie umiem myśleć pozytywnie, zawsze patrzę realistycznie, czasem z pesymistycznymi powiewami. Z góry skazuję siebie samą na porażkę, tłumacząc się tym, że nauczyć się na WSZYSTKO w tak krótkim czasie jest niemal niemożliwe, więc po co próbować? A no próbować trzeba, choćby miało się nie udać.

Podejrzewam, że są wśród Was studenci, którzy mają przed sobą sesję, bądź też są w trakcie jej trwania. Są osoby przed obroną licencjatu, inżynierki czy magisterki. Jeśli tak, to jednoczę się z Wami w stresie, nerwach i adrenalinie.

Odnośnie stresów, a raczej nerwów to nie rozumiem, jak termin obrony może być wyznaczony prawie 2 tyg przed zakończeniem sesji? Poniekąd jedno wyklucza drugie, prawda?

Posty pojawiać się będą na nowo dopiero, gdy cały ten młyn, który wokół mnie teraz panuje troszkę się unormuje. Pomimo, że nie uczę się 24 godz. na dobę, to jednak, gdy chcę chociażby pisać posta, czuję, że ten czas powinnam poświęcić właśnie na naukę i zwyczajnie pojawiają się swego rodzaju wyrzuty.
Parę postów co prawda jest napisanych, jednak nie czułabym się dobrze z wstawianiem ich w momencie, kiedy komentarze pozostają bez odpowiedzi i brak mojej aktywności u Was.

Chciałam tylko dać znać, co u mnie, żyję:)
I do usłyszenia za jakieś 2-3 tygodnie..

Mam nadzieję, że po tym czasie jeszcze ze mną będziecie:)



Widok, który widzicie poniżej to Jezioro z kilkoma wyspami:) Dobrze jest mieszkać w malowniczym regionie. Chociaż niestety mając to wszystko każdego dnia, chyba tego nie doceniam...




Miłej niedzieli i nadchodzących tygodni:)

Jola

24 komentarze:

  1. Obrona spokojnie może być przed sesją;) wiele osób się spina wcześniej, ponieważ potem chcą mieć spokój;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety obrona była w trakcie sesji:) przed to na mojej uczelni sprawa awykonalna;)

      Usuń
  2. Powodzenia w sesji i na obronie :) Ja już po wszystkich zaliczeniach, zostaje tylko czekać do dnia obrony. 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na szczęście już PO:) Powodzenia :)

      Usuń
  3. Ja na szczęście już żadnych egzaminów nie mam, ale doskonale pamiętam ten gorący okres. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja rządzi się swoimi prawami:) Chyba nie będę za nią tęsknić:)

      Usuń
  4. No zazwyczaj się"psioczy" na swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne jezioro! Zazdroszczę Ci go :) Kochana głowa do góry! Byle do obrony, a potem odetchniesz. Na pewno świetnie sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj cały dzień nad jeziorem! super pogoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za Ciebie :) ja już po sesji i mam tylko kwestię napisania pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja trzymam kciuki! Myśl pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie gorące dni a tu trzeba przed książkami siedzieć, też to już przechodziłam ale cale szczęście mam to już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam - załatw co masz do załatwienia i wracaj do nas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede mną też obrona, ale dopiero za kilkanaście dni. Na szczęście jestem już po sesji. Na razie robię reset, a do obrony będę uczyć się... niebawem. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki i czekam :) na wielki powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Domyślam się, jak musisz się stresować .. ;/ Na szczęście studia dopiero za jakieś 2-3 lata :P
    Życzę powodzenia i czekam na powrót :) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na zaliczeniach, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już po sesji jednak jeszcze przede mną obrona...

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba się uczyć,a jak chcesz się zrelaksować bo i tak nie możesz się skupić to masz wyrzuty sumienia znam to choć jestem dopiero w liceum.

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie na szczescie juz po sesji:)
    co studiujesz:)?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)