Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 21 maja 2014

Zakupy pielęgnacyjne + wygrane rozdania

Cześć.

Jak widzicie po tytule, dzisiaj zapraszam na małe zakupy pielęgnacyjne oraz wygrane rozdania .

Z jednym wyjątkiem wszystko kupione na promocjach w Rossmannie (znowu):)

A więc:

Rossmann:



  • balsam po depilacji Isana (4 zł)
  • kremowy żel pod prysznic Nivea (8 zł)
  • pianka do golenia do skóry wrażliwej Isana (3,50 zł)
  • płatki kosmetyczne z aloesem Lilibe (1,60 zł)


  • maseczka oczyszczająca Rival de Loop (1 zł)
  • maseczka na dobre samopoczucie  Rival de Loop (1 zł)
  • maska anty-stres Ziaja (1,30 zł)
  • maska regenerująca Ziaja (1,30 zł)
  • maska oczyszczająca Ziaja (1,30 zł)
Biedronka:



  • aktywne serum do rzęs L'biotica (8 zł)


Wygrane rozdania:)

Udało mi się dwa razy wygrać:) Jak przez całe życie nigdy nic, tak teraz chyba sobie odbijam:-)



 Wygrana u Emilii:
  • naturalna czarna glinka kosmetyczna w proszku
a dodatkowo w paczuszce znalazłam jeszcze próbeczki i lakier:
  • hipoalergiczna emulsja do mycia twarzy Biały Jeleń
  • hipoalergiczny szampon do włosów  Biały Jeleń
  • multi-lipidowy krem do twarzy Oillan
  • krem na dzień Nivea
  • lakier do paznokci Golden Rose w kolorku 46

Oraz wygrana u Doroty :


  • maska marokańska przeciw wypadaniu włosów Planeta Organica
Dziewczyny bardzo Wam DZIĘKUJĘ!!!

Miałyście coś z moich nowości? Coś Was skusiło?


Przepraszam za brak aktywności u Was, ale czuję, że w najbliższych dniach to szybko nie ulegnie poprawie niestety:( 
Kończenie ostatniego semestru edukacji bywa bardzo męczące i pracochłonne..

Postaram się jednak w miarę możliwości pisać posty oraz odwiedzać Wasze blogi:)

Miłego wieczoru,

Jola     


21 komentarzy:

  1. gratuluję wygranych :)
    czekam na recenzję tego serum do rzęs, bo sama się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych, Planety Organica zazdraszczam apo maseczkę oczyszczająca do Rossmanna muszę się jutro wybrać bo sie skończyły a dość przyjemnie oczyszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, jak działa to serum do rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z Twoich zakupów. Miałam kupić to serum w Biedronce, ale w końcu dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych, mam nadzieję, że będziesz zadowolona!:) Z Twoich zakupów nie miałam nic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam piankę z Isany (bardzo fajna) i maseczkę truskawkową. ;) gratuluję wygranych. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie gdzieś mi mignęło, że coś wygrałaś. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne produkty wybrałaś ;) gratuluję wygranej z rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. marokańską maskę do włosów również mam jest świetna:)) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowości, udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Mi raz udało się coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka, u mnie mała zmiana adresu bloga, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zaszalałaś na zakupach, a wygrane też niczego sobie.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranych! :)

    A jeśli chodzi o maseczki do twarzy - uwielbiam te marki Ziaja. A te z Rival de Loop w ogóle się u mnie nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Ziaję bardzo, ale maseczki od nich jakoś u mnie nie działają. A może to ja mam zbyt wygórowane oczekiwania... A to serum do rzęs używa moja mama i sobie nawet chwali. Zobaczymy, czy nie zmieni zdania ;)

    Nominowałam Cię do Liebster Award. Szczegóły tutaj: http://cosmofight.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych. Koniecznie daj znać jak spisuje się glinka i serum do rzęs :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)