Obserwatorzy

Obserwują mnie

niedziela, 11 maja 2014

Recenzja: Dezodorant w sprayu - ALTERRA

Cześć:)

Jak tam Wasza niedziela mija? Ja mam plan poprawienia pracy odesłanej przez promotora i pewnie cały dzień w ...:)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dezodorantu w sprayu jojoba i szałwia Alterry.






Pojawił się on w TYM DENKU, ale chęć jego zrecenzowania pojawiła się już kilka tygodni temu.
Kupiłam go w Rosmmannie, w cenie ok. 10 zł. Pojemność 75 ml.

CO PISZE PRODUCENT:

Zmysłowa i pielęgnująca ochrona.
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Dzięki zmysłowemu zapachowi w sprayu Alterra zapewnia przyjemne uczucie pielęgnacji przez cały dzień. Połączenie substancji aktywnych wody szałwiowej, wyciągu z liści melisy oraz wyciągu z liści oczaru w sposób naturalny reguluje wydzielanie potu i nadaje skórze świeży zapach, delikatnie ją pielęgnując.

Gwarantowane cechy produktu:
  • nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
  • bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych
  • tam, gdzie to tylko możliwe zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów
  • dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
  • produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego
SKŁAD:

ALCOHOL*, AQUA, BISABOLOL, SIMMONDSIA CHINENSIS EXTRACT, SALVIA OFFICINALIS WATER*, MELISSA OFFICINALIS EXTRACT*, HAMAMELIS VIRGINIANA EXTRACT*, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS EXTRACT*, PARFUM**, BENZYL BENZOATE**, COUMARIN**, LINALOOL**, LIMONENE**, CITRAL**,EUGENOL**, GERANIOL**, CITRONELLOL**

* - surowce pochodzące z kontrolowanej biologicznie uprawy
** - pochodzące z naturalnych esencji olejków

MOJA OPINIA:

+ Dostępność: każdy Rossmann
+ Cena/Wydajność: jak dla mnie cena 10 zł nie jest wygórowana, a można go złapać na fajnych promocjach. Pomimo swojej pojemności jest bardzo wydajny.




+ Atomizer. Tutaj dopatruję się jego wydajności. Nic się nie zacina.



+ Opakowanie. Szklana buteleczka, które ja bardzo w produktach lubię. Posiada atomizer, o którym wspomniałam wyżej, z zamykaną pokrywką. Nic się nie otwiera, nie łamie. Solidnie wykonany produkt. Dodatkowo widzimy, ile produktu nam zostało. Jak dla mnie idealnie.


+ Zapach. Pachnie bardzo rześko, świeżo, energetycznie, ziołowo. Bardzo miły dla nosa zapach, od samej woni można się poczuć zrelaksowanym i odświeżonym:)
+ Działanie. Na wstępie muszę zaznaczyć, iż NIE JEST TO ANTYPERSPIRANT, więc nie ma on na celu całkowitego zniwelowania wydzielania potu i tego się po nim nie spodziewałam. Zgadzam się praktycznie w 100% z obietnicami producenta: zapewnia uczucie świeżości, reguluje wydzielanie potu, ale nie zmniejsza go całkowicie (to nie jego rola), nadaje piękny, świeży zapach i pielęgnuje skórę. Przy stosowaniu innych produktów czasem miewałam problemy ze szczypaniem, zdarzało się podrażnienie skóry pod pachami - tutaj nie zaobserwowałam żadnych negatywnych skutków: Nie podrażnia skóry, nie wysusza (pomimo zawartości alkoholu na 1 miejscu w składzie), nie uczula.
+ Skład. Dla mnie, jako dla laika w tym względzie skład wydaje się naprawdę bardzo fajny i przyjazny.

Minusów nie zauważyłam. 

PODSUMOWUJĄC:

Jeszcze raz podkreślam - nie jest to antyperspirant!
Ja szukałam czegoś delikatnego dla mojej skóry, w celu jej odświeżenia i to otrzymałam.
Jestem, a raczej byłam (bo już mi się skończył) bardzo zadowolona z tego produktu i myślę, że wrócę do niego ponownie, pewnie latem, kiedy miło będzie się odświeżyć taką "mgiełką":)

Miałyście? Używałyście?
Jak Wasze wrażenia?
A może polecicie coś łagodnego o podobnym działaniu?

Pozdrawiam serdecznie:)

Jola

40 komentarzy:

  1. Nie lubię dezodorantów, wolę kulkę, dlatego raczej go nie spróbuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam żadnych konkretnych preferencji w tym temacie:) Na razie w 100% jako antyperspirant sprawdził się u mnie tylko bloker z Ziaji...:) Także ciągle szukam:D

      Usuń
  2. Ja lubie tylko w kulce. Ten sympatycznie wyglada jak mgiełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wersję kulkową i miałam podobne odczucia:) Delikatne, ale z pewnością nie o działaniu przeciwpotowym:)
      Ten faktycznie można chyba traktować bardziej jako mgiełkę pielęgnacyjną, aniżeli dezodorant:)

      Usuń
  3. Ja też wolę w kulce, ale buteleczka zachęca do zakupu. Może się potem przydać do czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Ja buteleczkę też sobie zostawiłam:)

      Usuń
  4. Kiedyś się nad nim zastanawiałam, ale w końcu nie kupiłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, chociażby latem jako mgiełkę:) Zwłaszcza na promocji:)

      Usuń
  5. Lubię Alterrę, ale chyba wolę antyperspiranty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle szukam tego idealnego produktu:)

      Usuń
  6. miałam kiedyś ich deo w kulce, też bardzo dobrze się sprawdził :)
    tego nie znam niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w kulce również miałam:) I był bardzo podobny w działaniu, delikatny:)

      Usuń
  7. dobra opcja na wakację, zerknę jak będę w rossmanie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, to jest idealna propozycja na lato:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pachnie rześko:) Ale nie jest to żaden typowy, perfumowany zapach:)

      Usuń
  9. trochę ten alkohol w składzie mnie odpycha, ale na pewno zwrócę na niego uwagę podczas wizyty w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się go trochę obawiałam, ale w ogóle nie wysuszał mi skóry, ani nie podrażniał:)

      Usuń
  10. nie lubie dezodorantow w sprayu...:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatycznie wygląda, a nigdy jakoś nie zwróciłam na niego uwagi, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Buteleczka naprawdę jest fajna:)

      Usuń
  12. Nie miałam, jednak wątpię bym się na niego skusiła. Coś mi się wydaje, że jego zapach nie przypadłby mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ile ludzi tyle gustów i opinii:) Szkoda, że jest tylko jedna wersja zapachowa:)

      Usuń
  13. W takim razie, to raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mnie zaciekawił :) ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy iść do najbliższego Rossmanna i powąchać:)

      Usuń
  15. Nigdy jakoś na ten produkt nie zwracałam uwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za dezodorantami, wolę sprawdzony antyperspirant, ale ten ma fajną buteleczkę, którą można wykorzystać do własnych mieszanek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moją buteleczkę też zostawiłam, bo nigdy nie wiadomo kiedy i do czego może się przydać:)

      Usuń
  17. Wolę typowe antyperspiranty w kulce, ale muszę przyznać, że jestem bardzo ciekawa tego dezodorantu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jakoś te kulki może nie tyle nie trafiają, co nigdy na dobrą wersję nie trafiłam..

      Usuń
  18. Buteleczka na pewno zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z dezodorantów w szkle lubię CD - są świetne, neutralnie pachną i dobrze działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam przyjemności używać:)

      Usuń
  20. Z alterry lubię produkty do włosów - reszta mało kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś mimo wszystko ta marka zachęca do zakupu:) Chyba dlatego, że ciężko mi stacjonarnie kupić jakieś "naturalne" kosmetyki...

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)