Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 7 maja 2014

Liebster Blog Award #3

Cześć Wszystkim:)

Po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Nominowała mnie Ewelina z bloga http://echantillons-tests.blogspot.com/. Bardzo Ci Kochana DZIĘKUJĘ!:)




Zasady nominowania do nagrody:
Nominacja do L.B.A. jest przyznawana przez blogerów początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.
Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie do L.B.A!!!
Pytania, na które odpowiadam:

1.Makijaż ostry czy delikatny?
Zdecydowanie delikatny. Chociaż lubię mieć mocniej podkreślone oko:)

2.Pazurki delikatne czy rzucające się w oczy ?
Jak wyżej:) Delikatne kolorki to jest to:) Przede wszystkim kocham nudziaki i odcienie pudrowego różu. Chociaż krwista czerwień raz na jakiś czas też jest jak najbardziej ok:)

3.Ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego koloru. Wszystko zależy od nastroju, w jakim jestem i gdzie dany kolor występuje. W makijażu uwielbiam beże, brązy i raczej neutralne kolorki. Co do ubrań, najlepiej wyglądam w granatach:) Ale jednego ulubionego koloru - brak:)

4.Jesteś zakupoholiczką czy raczej udaje Ci się zakupy robić rozważnie ?
Kiedyś nie umiałam kupować rozważnie. Teraz na szczęście uważam, że idzie mi całkiem nieźle, nie kupuję rzeczy zbędnych ani w wygórowanych cenach - więc uważam, że jest całkiem ok:)

5.Kawa czy herbata ?
Zdecydowanie herbata, uwielbiam ziołowe herbaty i pije je codziennie w sporych ilościach. Kawy nie lubię:)

6.Szpilki czy trampki?
Trampki. Są wygodne i mogą stworzyć fajny look. Na szpilkach niestety chodzić zwyczajnie nie umiem, więc lepiej mi zostać na niskim obcasie:) Wyższy być może wygląda bardziej efektownie, ale przy moich umiejętnościach to z pewnością nie wyglądałoby dobrze;)

7.Wolny czas spędzasz aktywnie czy leniwie?
Niestety bądź -stety leniwie.. z natury jestem bardzo leniwą osobą.. Ale dobrze mi z tym:) Chociaż potrafię być pracowita. Ale mowa o wolnym czasie, więc tutaj: lenistwo górą!

8.Seriale - kryminalne czy romantyczne ?
Właściwie oba. Kiedyś zdecydowanie bardziej wolałam komedie romantyczne, jednak obecnie mało która mnie ciekawi i satysfakcjonuje. Dobry film lub książka kryminalna to jest to:)

9.Największe marzenie? 
Pozorne, błahe i rozległe. Chciałabym być szczęśliwa. Założyć rodzinę, stworzyć ciepły dom dla bliskich. I być zdrową, bo bez tego cała reszta raczej kiepsko się rysuje..

10.Masz prawo jazdy czy tak jak ja zbierasz na odrzutową miotłę ? :)
Mam prawo jazdy od prawie 5 lat:))

11.Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa.
Całe dzieciństwo było cudowne, więc nie jestem w stanie wymienić jednego. Ale obecnie przychodzą mi na myśl codzienne spotkania po szkole z rówieśnikami z mojej wioski. Wspólne zabawy do późnego wieczora, wytarte od trawy ogrodniczki i nagła senność dopadająca mnie po wejściu do domu, gdy trzeba było zabrać się za odrabianie prac domowych:)

Pytania, które kieruje do nominowanych:
1. Słodkie ciasteczka czy słone paluszki?
2. Rower wodny czy stacjonarny?
3. Jesteś nocnym markiem czy chodzisz spać "z kurami":))?
4. Humanista czy nauki ścisłe?
5. Ostatni sen, który pamiętasz?
6. Kiedy ostatnio się śmiałaś? Z czego?
7. Ukochana bajka z dzieciństwa, to....?
8. Słońce, plaża i woda czy deszcz, koc i książka?
9. Wolisz stać przed obiektywem czy robić zdjęcia komuś/czemuś?
10. Twój wymarzony prezent to...?
11. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa..?


Osoby nominowane:
[Podobnie jak w przypadku poprzedniego LBA, niestety nie śledzę statystyk innych blogów i nie jestem w stanie znaleźć 11 początkujących blogów, dlatego też są to osoby, o których dowiedziałabym się o nich czegoś więcej]



 Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie to serdecznie zapraszam:)


Dzisiaj zostałam po raz czwarty nominowana do LBA i miałam nawet pomysł, czy nie połączyć obu LBA w jeden post, ze względu na mój późniejszy kłopot z  nominacjami, ale ostatecznie stwierdziłam, że za parę dni dodam nowy post, nowy LBA, nowe pytania i nowe nominacje mam nadzieję:) Ale już teraz dziękuję Ci Kasiu za nominację - z pewnością odpowiem na pytania :)

Miłego dnia :)

Jola

30 komentarzy:

  1. Byłam już z milon razy nominowana, ale zawsze o tym zapominam;) więc już nawet nie wiem przez kogo i do czego :D może tym razem uda się odpowiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już Twoje odpowiedzi:D Ekspresowo Ci poszło:))

      Usuń
  2. A ja muszę ciągle się pilnować z zakupami, łatwo ulegam chwilowym kaprysom ;) Leniwe chwile są świetne, ale już po jednym leniwym dniu zaczyna mnie nosić i kolejny dzień spędzam aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście już tak nie:) Czasem się na coś skuszę, ale to przede wszystkim jakieś kuchenne gadżety, a takich zakupów nigdy nie będę żałować:)
      Coś w tym faktycznie jest:)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :* Postaram się odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:)
      Będę czekać na odpowiedzi:))

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację ;* Bardzo chętnie odpowiem na pytania, ale w komentarzu :D
    1. Słodkie ciasteczka czy słone paluszki? Słooodkie <3
    2. Rower wodny czy stacjonarny? Wodny !:)
    3. Jesteś nocnym markiem czy chodzisz spać "z kurami":))? Nocny marek zdecydowanie :D
    4. Humanista czy nauki ścisłe? Humanista pełną parą
    5. Ostatni sen, który pamiętasz? Pamiętam tylko, że to był koszmar
    6. Kiedy ostatnio się śmiałaś? Z czego? Z mojego narzeczonego <3
    7. Ukochana bajka z dzieciństwa, to....? Czerwony...:D
    8. Słońce, plaża i woda czy deszcz, koc i książka? Słonko, plaża i woda zdecydowanie :)
    9. Wolisz stać przed obiektywem czy robić zdjęcia komuś/czemuś? Trudne pytanie... Chyba wolę jak ktoś mi robi zdjęcia :)
    10. Twój wymarzony prezent to...? Wieeelkie zamówienie na mintoshop :D
    11. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa..? Narzeczony, kosmetyki, powodzenie w szkole, jedzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś:*
      1,4,11 - mam identycznie :D:D

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację kochana ;) Już napisałam post, ale dopiero pojawi się w poniedziałek ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:))
      Czekam z niecierpliwością, żeby zobaczyć Twoje odpowiedzi:))

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację - postaram się odpowiedzieć na pytania za jakiś czas ;)

    Sama również wolę trampki od szpilek. Może dlatego, że nie za bardzo potrafię chodzić w tych drugich? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:)
      Oo to witam w klubie:D Ja wychodzę z założenia, że lepiej chodzić stabilnie w niskich butach niż chodzić pokracznie na wysokich:)

      Usuń
  7. 7. Identycznie jak u mnie - cudowne lenistwo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra książka kryminalna, tak rto jest to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Potrafi tak wciągnąć, że jestem w stanie prawie do rana ją czytać:D

      Usuń
  9. ja tez wole spedzac czas leniwie, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo i -stety:) Jakaś przyjemność się w końcu od życia należy:)

      Usuń
  10. mamy bardzo dużo podobnych odpoweidz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) Czyli jednak nie jestem jakimś odludkiem w swoich poglądach:)

      Usuń
  11. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi :).
    Ja też zostałam nominowana ale jeszcze nie odpowiedziałam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak, że jak nie zabiorę się za to zaraz, to troszkę dni zleci..:)

      Usuń
  12. Oj ja juz sie w to nie bawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)