Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 8 maja 2014

Biedronkowe zdobycze :-)

Hej Wszystkim:)

Post miał pojawić się jutro i to o zupełnie innej tematyce, jednak dzisiaj niespodziewanie zajechałam do Biedronki.. a tam moim oczom ukazał się cały szereg produktów kosmetycznych i nie tylko..
Oczywiście skusiłam się (po namyśle) na parę rzeczy i postanowiłam, że przedstawię Wam to już dzisiaj.

 

Być może ktoś podobnie jak ja, żyje w nieświadomości trwających w Biedronce od dziś promocji?



Jak widzicie w ofercie znów są dostępne maseczki Biovaxu. Wiem, że wiele z Was nie mogło na nie trafić: teraz są zarówno wszystkie "stare" wersje, jak i parę nowych, w które ja się zaopatrzyłam:
  • maseczka intensywnie regenerująca do włosów ciemnych
  • maseczka intensywnie regenerująca do włosów farbowanych
  • maseczka intensywnie regenerująca odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne
Nie sugeruje się nigdy napisami, także mimo, że nie mam włosów farbowanych ani bardzo osłabionych na chwilę obecną - wzięłam na próbę. W jednej saszetce znajduje się 20 ml produktu, cena 2 zł.



Skusiłam się również na syntetyczne pędzle do makijażu. Wizualnie bardzo przypominają mi pędzle z Ecotools, które posiadam. Z racji, że na Rossmannowskich promocjach zaopatrzyłam się w całkiem pokaźną liczbę kolorówki, to dla mnie jak znalazł. I tak planowałam jakieś zakupić. W zestawie mamy:
  • pędzelek do nakładania cieni
  • pędzelek do brwi
  • pędzel do pudru
  • pędzel do różu
  • etui na pędzle
 Cena zestawu: 25 zł.








I na koniec zakup, którego jestem bardzo ciekawa.
On z kolei momentalnie skojarzył mi się z Clarisonic Mia, której nigdy mieć nie będę i na szczęście nie czuję żalu z tego powodu. Nie mniej jednak, od czasu do czasu lubię myć twarz czymś innym niż własnymi dłońmi.
Dlatego też zdecydowałam się na zakup urządzenia do pielęgnacji twarzy:
  • do oczyszczania, masażu oraz złuszczania naskórka
  • 2 prędkości obrotowe
W skład zestawu wchodzi:
  • nasadka masująca
  • nasadka lateksowa
  • nasadka z gąbką
  • nasadka szczoteczkowa
  • etui


Co ciekawe do zestawu dołączone były baterie:)
Cena: 20 zł.
Jeśli będziecie zainteresowani, to za parę tygodni mogę zrobić jej recenzję:)

Oczywiście jest jeszcze cała gama ciekawych produktów: peelingi, masełka, olejki arganowe Marion do włosów, ampułki wzmacniające i wiele, wiele innych. Mnie nic nie kusiło, bo zwyczajnie nic na chwilę obecną z tych rzeczy nie potrzebuję - całe szczęście:)

Wiedziałyście o kosmetycznych nowościach Biedronki?
Byłyście? Bądź też: wybieracie się?
Macie coś na oku?:))

Dobrej nocki,

Jola

58 komentarzy:

  1. Łoł! Ciekawe jak się urządzenie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa:) Po jednym użyciu ciężko o jakąkolwiek ocenę, ale uczucie było miłe:))

      Usuń
  2. Jutro pędzę po maseczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto:) Tyle wersji, że nie wiadomo, na jaką się zdecydować:)

      Usuń
  3. Wygląda zachęcająco to urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skusiło praktycznie od pierwszego ujrzenia:) Ale poczytałam i się zastanowiłam, czy jest mi tak naprawdę potrzebne.. i kupiłam:)

      Usuń
  4. Ja równiez kupiłam maseczki biovax :) 5 sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam teraz trzy, wszystkie pozostałe wzięłam ostatnim razem :D

      Usuń
  5. Miałam iść dzisiaj, ale miałam trochę pracy w domu. Mam nadzieję, że jeszcze jutro Biovaxy będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być:) Bo te kosmetyczne rzeczy dopiero od dzisiaj są w ofercie:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Pewnie nie dorównują jakością tym z wyższych półek cenowych, ale ja się na nie zdecydowałam i mam nadzieję, że nie będę żałować:)

      Usuń
  7. Kurczę, skoro znowu są Biovaxy, trzeba będzie się zaopatrzyć w kilka saszetek. :)
    Jestem ciekawa tego urządzenia, wygląda na dość solidnie wykonane, aż jestem zaskoczona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem zaopatrzona we wszystkie dostępne rodzaje:D
      Ja rozpakowywałam dopiero po powrocie do domu i też byłam zaskoczona:) Fajnie, że jest to etui, dzięki temu nie będzie problemu z zabieraniem na wyjazdy:) I uczucie na buzi podczas mycia, bardzo fajna sprawa:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja użyłam pędzla do różu to byłam zaskoczona.. bo użyłam różu, którym łatwo zrobić sobie zwyczajnie plamę.. a przy użyciu pędzla efekt był bardzo naturalny.. no ale zobaczymy, jak będzie dalej i z innymi produktami:)

      Usuń
  9. Mnie jakoś nic z tej oferty nie urzekło i w sumie kupiłam tylko chusteczki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam, że w ogóle taka oferta istnieje:D
      Ale jestem zadowolona z poczynionych zakupów:)

      Usuń
  10. Ja na nic się nie skuszę, ale świetne rzeczy kupiłaś ;) Ciekawa jestem jak się sprawdzi to fioletowe narzędzie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo podekscytowana tym zakupem:) Myślę, że za jakiś czas pojawi się jakaś notka na jego temat:)

      Usuń
  11. Oczywiście, że ja też nie byłam świadoma tych promocji! :)) Dobrze, że napisałaś, ale szkoda, że dziś nie dam rady iść do Biedronki, buuu :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha to nie tylko ja żyłam w nieświadomości? Jak miło:))
      Nie wiem, do kiedy oferta obowiązuje, ale myślę, że zdążysz coś upolować:) W mojej Biedronce było wszystkiego bardzo dużooooo :)

      Usuń
  12. Widzę, że ten zestaw do pielęgnacji twarzy cieszy się powodzeniem - zaczęłam się nad nim zastanawiać ;) Ja wybieram się jutro - mam po drodze aż trzy Biedronki więc myślę że może uda mi się coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prędzej o nim nawet nie słyszałam, ale skusił mnie na tyle, że kupiłam:) 20 zł to nie jest ogromny majątek, w porównaniu z różnymi szczoteczkami do twarzy, itp:) A tu jeszcze są 4 nasadki:)
      Powodzenia na zakupach:)

      Usuń
  13. Ciekawa jestem tego urządzenia, 20 zł to bardzo malutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uznałam, dlatego zdecydowałam się na zakup:)

      Usuń
  14. O kurczę, chyba mnie dawno tam nie było.. ciekawe zdobycze ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta oferta kosmetyczna jest dopiero od wczoraj, także do świeżutka sprawa:)

      Usuń
    2. Najlepsze, że wczoraj tam byłam, ale po coś innego. I nawet nie spojrzałam (bo jeszcze o tym nie wiedziałam). Za to kupiłam sobie ambitnie kubeczek, miseczkę i talerzyk w kolorze morskim za całe 6 zł. Duma, nie ma co. :D

      Usuń
    3. Ja też bym przeszła obojętnie, ale jak tylko zobaczyłam, że w koszach są kosmetyki to coś mi tu kosmetyczną promocją zapachniało:D

      Usuń
  15. super zakupy:) muszę wybrać się do Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, ja chcę zakupić peeling i masło arbuzowe *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nad tymi produktami się nie zastanawiałam nawet, bo mam tyle mazidełek do ciała, że spokojnie do końca roku mi starczy:D
      Na pewno uda Ci się je kupić:)

      Usuń
  17. Ja w Biedronce nie poszalałam (kupiłam tylko peeling i krem Celia), ale mam ochotę się wrócić po to urządzenie do twarzy, bo mam wrażenie, że moją buzię lekko zaniedbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam póki co tylko raz (wczoraj, bo nie mogłam się doczekać:D) i powiem, że moja buzia całkowicie odzwyczaiła się od mycia czymś innym niż dłońmi, ale uczucie było przyjemne.. żel dobrze się pienił na buzi przy szczoteczce i buzia została umyta - specjalnie nałożyłam róż na policzki, żeby zobaczyć, czy faktycznie buzię umyje:) Umyło:)

      Usuń
  18. Chyba dzisiaj wjadę do Biedronki, bo właśnie już na kilku blogach naczytałam się o nowej kosmetycznej gazetce Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pochodzić i popatrzeć:) Ja nie wiedziałam o kosmetycznej ofercie:) Podobno ma być jeszcze jedna od 15 maja:)

      Usuń
  19. Mam inny zestaw pędzli od EcoTools i są świetne :) Ja niestety nie byłam ani w Rossie, ani w biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam parę pędzli EcooTools i jestem zadowolona i chyba trochę z tego porównania wizualnego tak szybko się na te zdecydowałam:)

      Usuń
  20. ja muszę się wybrać po serum do rzęs i masełko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w rękach krem do rzęs, ale jak się zorientowałam, że to l'biotica, tylko w innym opakowaniu to odłożyłam (miałam i nie chciałam kolejnego opakowania).. ale serum ominęłam, bo stwierdziłam, że w sumie nie potrzebuje:)

      Usuń
  21. Ojej aż się boję o mój porfel :( koniecznie muszę biec do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnij, biegnij:)
      Albo jak to reklamy mówią: Szybko, szybko! :D

      Usuń
  22. urzadzenie fajune:) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas z pewnością się pojawi:)

      Usuń
  23. Jestem strasznie ciekawa jak sprawdza sie te pedzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo się przekonam:) I pewnie nie omieszkam napisać o tym na blogu:)

      Usuń
  24. Ta szczoteczka mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele osób troszkę zaciekawiła:))

      Usuń
  25. Niestety spłukałam się i w tym miesiącu muszę zacisnąć pasa i kupiłam tylko jedną saszetkę maseczki z jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maseczka to i tak już coś:)
      Poza tym na pewno pieniążki poszły na coś ważniejszego:)

      Usuń
  26. Ja kupiłam odżywkę do paznokci 9 w 1. Zobaczymy jak sie sprawdzi. Widać, że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak się będzie spisywać:)
      Oj bardzo:)

      Usuń
  27. Nakupowałam Biowaxów :-) Niestety na szczoteczkę się nie załapałam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam po jednej sztuce:) Dwa dni później szukałam tej szczoteczki i "obleciałam" 5 Biedronek zanim dorwałam jedną z dwóch ostatnich sztuk:)

      Usuń
  28. Jestem bardzo ciekawa jak Ci się sprawdzą pedzle - zostaję i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety prędzej musiałam ograniczyć swoją aktywność na blogu, ale teraz już wracam i już nie długo pojawi się ich recenzja;) W końcu 1,5 miesiąca to dość długi czas na ich przetestowanie:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)