Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 12 kwietnia 2014

Zakupy: Cz.II - kosmetyczna + katalog Vichy

Cześć:)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną częścią moich zakupów (poczynionych na przestrzeni ostatnich tygodni, nie w jeden dzień:D) - tym razem zapraszam na część kosmetyczną.



- olej sezamowy i arachidowy (Lidl,  7 zł/sztuka), pierwszy raz znalazłam na półkach jakieś oleje i momentalnie pomyślałam o ich wypróbowaniu na włosach
- Marion odżywka bez spłukiwania do włosów cienkich, delikatnych i pozbawionych objętości (Leclerc, 7 zł), miałam kiedyś pomarańczową wersję z proteinami ryżu bodajże i byłam zadowolona
- Babydream szampon dla niemowląt (Rossmann, 5 zł), myje nim pędzle i obecnie to jego jedyne przeznaczenie, na razie zrezygnowałam z mycia nim włosów z racji sporych zapasów innych szamponów
- Green Pharmacy olejek łopianowy z czerwoną papryką (Leclerc, 6 zł), nigdy nie widziałam go stacjonarnie, więc jak tylko zobaczyłam to nie zastanawiałam się ani chwili
- klipsy do włosów (Rossmann, 3 zł/3 szt), kupiłam, bo nie miałam a chciałam mieć coś do skuteczniejszego utrzymania włosów w miejscu


- Fuss Wohl peeling do stóp (Rossmann, 5zł)
- spirytus salicylowy (Leclerc, 3 zł), kupiony do dezynfekcji szczotki
- 2x płyny do higieny intymnej: większy z kwasem mlekowym, mniejszy z kwasem hialuronowym (Leclerc, 11zł/w zestawie)
- Soraya antyperspirant z ekstraktem z nasturcji (Rossmann, 7 zł)



- Facelle chusteczki do higieny intymnej (Rossmann, 4,40 zł/20szt)
- Marion chusteczki do higieny intymnej (Leclerc, 2,30 zł/10szt)
- Marion witaminowa maska skompresowana (Leclerc, 4 zł)

W zeszłym miesiącu zgłosiłam się również, jako osoba chętna do otrzymania katalogu Vichy.
Warunkiem było posiadanie karty Klubu LifeStyle (Super-Pharm), dokonanie zakupów w określonym terminie w SP oraz zgłoszenie się (numer paragonu, odpowiedzi na kilka pytań).
Pierwsze "ileś" osób (niestety nie pamiętam dokładnie ile) miało otrzymać bezpłatny katalog Vichy. I jakimś cudem wyjątkowo i mi się udało załapać.






W katalogu znajduje się również kilka próbek kremów, z czego się cieszę, bo pewnie ot tak, sama nie zdecydowałabym się na zakup. Co prawda próbka nie jest w stanie zawsze wyrobić nam jakiejś opinii o danym produkcie, ale jednak - lepsza próbka niż nic:)



To by było na tyle w zakresie zakupów kosmetycznych:)

Miałyście któryś z zakupionych przeze mnie produktów?:)

Miłego weekendu:)

Jola


30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ich "uzbieranie" troszkę też zajęło:)

      Usuń
  2. Niezłe zakupy. Też myślałam o takim wpisie, ale zwykle kupuję wszystko na bieżąco, zaczynam używać i na ogół niezbyt ogarniam, co kiedy kupiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ogarniam, dlatego założyłam zeszyt "blogowy" i zapisuje w odpowiednim miejscu co i gdzie kupiłam:) Dołączam też paragony i przy robieniu wpisu jest jak znalazł:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oby tylko się spisywały na włosach:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też często tak mam, oglądając wpisy zakupowe u innych:)

      Usuń
  5. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazbierało się trochę tych nowości :) Ja miałam szampon BD, olejek GP z papryką, bardzo go lubiłam :) Tych klamerek do włosów z Roska też używam, zawsze mam kilka opakowań, bo ciągle gdzieś je zapodziewam ;)
    Buziaki Kochana :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego olejku z GP jestem bardzo ciekawa:))

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego produktu vichy. Muszę wypróbować. :P
    Zapraszam na rozdanie! :) Mam nadzieję, że weźmiesz udział w konkursie na temat makijażu i zaprezentujesz swój. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Vichy miałam tylko płyn micelarny i byłam oczarowana:) Jak idzie o inne produkty, to zawsze cenowo jakoś mnie to zniechęcało, bo produkty aż tak nigdy nie kusiły..
      Widziałam, widziałam:) Wątpię tylko w swoje umiejętności artystyczno-make'up-owe:D

      Usuń
  8. Ciekawa jestem jak sprawdzą się u Ciebie te oleje, daj znać koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dam znać:)
      Recenzja na temat oleju Khadi już się pisze:) Następny w kolejce jest GP:) A później te oleje;)

      Usuń
  9. Chyba sie przejdę do Lidla i rownież kupie te oleje i je wytestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzisiaj byłam w rossmannie i obkupiłam się w rzeczach do włosów. Schodzę na drogę włosomaniactwa powoli.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat co do tych włosowych produktów to nawet na te półki nie patrzę, w obawie, że coś by mi w oko wpadło:) Zdaje sobie sprawę, że póki co, mam spore zapasy, które muszą być zużyte w pierwszej kolejności:)

      Usuń
  11. Ciekawe czy u Ciebie sprawdzą się kosmetyki z Vichy, w szczególności z serii Normaderm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo ciekawa:) Z całą pewnością napiszę o tym na blogu:)

      Usuń
  12. Szkoda, że u mnie nie ma Lidla, bo też kupiłabym te oleje. Mam ten olejek z Green Pharmacy i chusteczki Facelle. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do Lidla 25km, także też nie tak blisko:) Chusteczki Facelle kupuję wręcz nałogowo:) A olejek jak się u Ciebie sprawdził?

      Usuń
  13. Szampon i u mnie się nie sprawdził, normalnie tragedia :|
    Spirytus salicylowy miałam i do różnych, rzeczy stosowałam i się sprawdzał :)
    Na olejek poluję i na odżywkę z Marion dzięki Tobie też :P :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie szampon do włosów był ok przez pierwsze kilka myć, później plątał włosy niestety..
      Ha, polecam się na przyszłość:D

      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Konkretne zakupy, ciekawa jestem czy ta maseczka z Mariona się sprawdzi. Sprowadziliśmy ostatnio do sklepu te kosmetyki, zobaczymy jak się będą spisywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło, że w tych kategoriach, które kupiłam miałam braki, więc trzeba było je uzupełnić;)
      Co do maseczki z Mariona to planuję ją na dniach wykorzystać i pewnie zrobię recenzję na jej temat:)

      Usuń
  15. Chcę ten katalog najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)