Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 15 kwietnia 2014

Włosowy HIT pielęgnacyjny: Organix & Gosh

Cześć:)

Nie wiem jak Wam, ale mi dni uciekają jak szalone. Jeszcze nie dawno świętowaliśmy Nowy Rok, a teraz mamy już połowę kwietnia! 

Dzisiaj zjawiam się tutaj z poniekąd recenzją dwóch produktów do włosów, które u mnie sprawdziły się w 200%, w których jestem totalnie zakochana i do których wrócę przy pierwszej możliwej okazji!



Mowa o szamponie regenerującym z hawajskim imbirem awapuhi ORGANIX oraz odżywce zwiększającej objętość włosów GOSH.

Dlaczego robię jeden post na temat tych produktów, zamiast dwóch osobnych recenzji?
Otóż oba produkty na moich włosach sprawdzały się dobrze prawie od początku użytkowania, jednak dopiero kiedy używałam ich razem dawały fenomenalne efekty. Osobno były więcej niż ok, jednak to ich działanie w duecie mnie oczarowało!



Zacznę może od szamponu.
Zakupiłam go w Drogerii Hebe, w cenie promocyjnej 20 zł. W cenie regularnej zapłacimy za niego 30 zł. 
Pojemność 385 ml.



Co pisze producent?



Skład:

AQUA (WATER), SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, DIMETHICONE, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, COCAMIDOPROPYL HYDROXYSULTAINE, COCAMIDE DEA, GLYCOL DISTEARATE, SODIUM CHLORIDE, LAURETH-23, AMODIMETHIOCONE, TRIDECETH-12, CETRIMONIUM CHLORIDE, PARFUM, DMDM HYDANTOIN, PEG-23M, POLYQUATEMIUM-10, HEDYCHIUM CORONARIUM (GINGER) ROOT EXTRACT, HYDROZED KERATIN, THEOBROMA CACAO (COCOA) SEED BUTTER, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, ALOE BARBADENSIS (AOLE) LEAF AXTRACT, PANTHENOL, CITRIC ACID, CI 17200 (RED 33), BUTYL PHENYLMETHYL PROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL.

Moja opinia:

+ Działanie. Jestem zachwycona. Doskonale myje włosy, radzi sobie bez żadnego problemu z olejami. Nie plącze włosów, nie wysusza skóry głowy, nie podrażnia jej. Włosy po użyciu szamponu są mięciutkie w dotyku bez użycia odżywki, mam wrażenie jakby były nawilżone, efekt całkowicie odmienny od dotychczas stosowanych przeze mnie szamponów. Idealnie się sprawdza w robieniu peelingów skóry głowy: przez swoją galaretkowatą, gęstą konsystencję jest do peelingu wręcz idealny; szampon miesza się z kryształkami cukru, nie rozpuszczając ich!


+ Zapach. Piękny. Kwiatowy, orientalny. Całkowicie w moim guście. Chciałabym mieć perfumy o takim właśnie zapachu!
+ Konsystencja/Opakowanie. To pierwszy szampon o konsystencji galaretki, jaki miałam. Owa perłowa galaretka bardzo dobrze się pieni i wystarczy niewielka ilość do umycia włosów. Stabilna buteleczka zamykana na klik, nigdy nic z niej nie wyciekło.


  + Cena. Wiem, że dla Wielu osób 20 zł za szampon to sporo. Jednak jest on tak wydajny, że starczył mi na kilka miesięcy! A ja zawsze dwukrotnie myje włosy, bez rozcieńczania szamponu.

+ Wydajność. Tak jak wspomniałam wyżej jest bardzo, bardzo wydajny. Mała ilość pozwala na dokładne umycie włosów.

- Dostępność. Widziałam go tylko w Drogerii Hebe. A wiem, że nie każdy ma do nich dostęp.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz czas na parę informacji o odżywce.
Zakupione również w Drogerii Hebe, w cenie promocyjnej 17,50 zł. W cenie regularnej kosztuje 25 zł.
Pojemność 250 ml.



Co pisze producent:



Skład:

AQUA/WATER/EAU, CETARYL ALCOHOL, PARFUM/FRAGRANCE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PANTHENOL, PHENOXYETHANOL, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, C10-40 ISOALKYLAMIDOPROPYLETHYLDIMONIUM ETHOSULFATE, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, DICAPRYLYL ETHER, LAURYL ALCOHOL, PIROCTONE OLAMINE, SODIUM BENZOATE.

Moja opinia:

+ Działanie. Przy wyborze odżywki Pani, która rozmawiała ze mną właśnie na temat odżywek, będąca dzień wcześniej na szkoleniu marki Gosh, powiedziała, żebym nie liczyła na natychmiastowe efekty, bowiem składniki zawarte w odżywce najpierw mają pozbyć się z włosa zanieczyszczeń a dopiero później zaczną działać. Brzmiało trochę dziwnie, zwłaszcza, że to szampon ma za zadanie oczyszczać, no ale - Pani powiedziała, ja wysłuchałam. I rzeczywiście było po części jak mówiła. Mówię po części, bo nie wiem jak to wszystko działało na poziomie komórek włosa, jednak wizualnie po ok 5-6 myciu włosy faktycznie zyskały objętość. Odżywka fajnie radzi sobie z włosami, wygładza (gdy stosowałam z innym szamponem, po którym włosy były lekko splątane to radziła z tym sobie bez problemu) i robi to, co zapewnia producent. Zapewnia długotrwałą objętość włosów. Mówię poważnie. Jeszcze nigdy żadna odżywka nie zwiększała faktycznie, wizualnie objętości moich włosów. Ta to robi i to na dłuższy czas, u mnie efekt utrzymywał się do następnego mycia (nie licząc olejowania).
+ Zapach. Kolejny strzał w moje gusta. Ten zapach jest bardzo hm.. kosmetyczny, fryzjerski. Podejrzewam, że chemiczny, jednak ta chemia absolutnie "nie rzuca" się na nos:) To zapach dobrego salonu fryzjerskiego, a raczej kosmetyków z wyższej półki z takowego salonu.
+ Konsystencja/Opakowanie. Biała maź, nie za gęsta, nie za wodnista: idealna jak na odżywkę. Podobnie jak w przypadku szamponu buteleczka zamykana na klik. 



+ Cena/ Wydajnośća. Bardzo podobnie jak wyżej. Bardzo wydajny produkt, również wystarczył mi na kilka miesięcy.

- Dostępność. Jedyna wada, jaką widzę.

Podsumowując:

Moje włosy nigdy nie były wizualnie tak ładne, jak podczas używania ww. produktów. W ogóle nie zmagałam się z problemem przetłuszczania skóry głowy, nigdy nie były przyklapnięte, smętne. Objętość była dla mnie wielkim szokiem - bez używania żadnych stylizatorów kształt fryzury utrzymywał się od rana do wieczora! Włosy były uniesione u nasady, poprzez uniesienie wizualnie wydawało się, że jest ich więcej, że są grubsze i gęstsze:)
Oba produkty idealnie się uzupełniały. Osobno były dobre, nawet bardzo, ale nie było wizualnego efektu WOW, jaki miałam podczas używania ich w duecie.



Serdecznie POLECAM!!
Jak tylko wykończę to, co mam to z pewnością DO NICH WRÓCĘ!! Zastanawiam się tylko nad zakupem innych wersji z danych firm, w celu wypróbowania innej kombinacji. Ale do tej na 100% WRÓCĘ!!

Znacie te produkty? Te marki kosmetyków pielęgnacyjnych?

Miłego dnia,

Jola

68 komentarzy:

  1. super produkty :) i w dodatku się sprawdziły :)
    jeszcze nie miałam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę sama byłam bardzo zaskoczona (pozytywnie oczywiście) ich działaniem na moich włosach, bo już dawno przestałam wierzyć w "cuda" na kiju:) A tu taka miła niespodzianka:)

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z takimi produktami :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś miała okazję to polecam wypróbować:)

      Usuń
  3. Z Organix miałam kiedyś odżywkę (chyba w fioletowej buteleczce) i niestety mnie nie zachwyciła. Może dam jeszcze szansę szamponowi, też mam przetłuszczające się włosy, które potrzebują porządnej dawki oczyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten szampon naprawdę polecam. Wiem, że coś, co sprawdziło się u mnie, nie koniecznie spisze się równie dobrze u kogoś innego, ale teraz używam innego szamponu i włosy przetłuszczają się nawet szybciej:( Generalnie wyglądają dużo gorzej, bardziej smętnie;/

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tych kosmetyków, jeszcze nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam tej odżywki Gosh:) jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tych produktów, ale brzmią bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie pokazałaś swoich włosów przy recenzji tych produktów. Ani skład szamponu ani odżywki do mnie nie przemawia, ale chętnie zobaczyłabym efekty - i zmieniła zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety prędzej o tym nie pomyślałam, a obecnie obie buteleczki są już puste:-(

      Usuń
  8. Jesteś okrutna :) U mnie nie ma Hebe !!!!! Aż jestem wściekła, bo widzę, że świetnie się spisują i takie ładne opakowania mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Opakowanie też mi się podobają:) Ale najważniejsze, że działają:))

      Usuń
  9. ja mialam szampon z tej firmy, ale kokosowy.. kocham go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc to może wszystkie szampony są takie fenomenalne:) trzeba będzie to sprawdzić:)

      Usuń
  10. Mam podobne odczucia co do upływu czasu!

    A kosmetyków nie znam, ale obecnie jestem zadowolona z tego, co mam do włosów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze:) Ja długo szukałam kosmetyków do nich, które by mnie w jakikolwiek sposób satysfakcjonowały;)

      Usuń
  11. Ja ostatnio myślałam nad kupnem produktów Organix, ale nie znałam ich wcześniej i bałam się kupować w ciemno, szczególnie, że nie należą do najtańszych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cenowo tanie nie są. Ja sama nie wiedziałam, czego się spodziewać, ale na promocji się skusiłam i nie żałuję. Już wiem, że to marka, z którą zostanę na dłużej:)

      Usuń
  12. jeszcze nie maialam mozliwosci testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy go nie miałam, ale ciesze sie ze tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty prezentują się zachęcająco. ;p Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to również pierwsze produkty tych firm:D

      Usuń
  16. A ja się znowu wściekam, że u nas nie ma Hebe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak nie było, to nie było..
      A teraz mam dostęp do 2.. szkoda, że nie idzie się tym asortymentem podzielić:(

      Usuń
  17. Nie miałam nic z firmy Organix, ale ostatnio coraz częściej spotykam się z ich produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo prędzej nigdzie o nich nie słyszałam:) Ale to może dlatego, że są raczej ciężko dostępne..

      Usuń
  18. Ja chętnie wypróbuję ten szampon, mam dość dobry dostęp do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) I koniecznie daj znać, jak sprawdzi się u Ciebie:)

      Usuń
  19. u mnie szampon odpada za cocamidopropyl betaine, ale odżuwka ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na całe szczęście nie mam zbyt wrażliwej skóry głowy i nawet SLS mi nie straszne:)

      Usuń
  20. Wiesz czy można je kupić gdzieś poza hebe? Nie mam dostępu do tej drogerii :(
    Zaczynam obserwować + zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam w internet i szampon można zakupić np tutaj: http://www.bliskonatury.pl/pl/p/Regenerujacy-szampon-z-hawajskim-imbirem-Organix/686 , jednak cena dość wygórowana (ja kupowałam za 20 a tutaj 33 + przesyłka, więc moim zdaniem się nie opłaca;/)
      Odżywkę znalazłam tylko tutaj: http://www.ekobieca.pl/product-pol-8433-Gosh-Pump-Up-The-Volume-Odzywka-zwiekszajaca-objetosc-wlosow-250ml.html , tutaj cena jest jeszcze dość przystępna w porównaniu z Hebe (nie licząc wysyłki).

      Mam nadzieję, że uda Ci się je zdobyć, bo u mnie naprawdę spisały się rewelacyjnie:)

      I z pewnością do Ciebie zajrzę:) Dziękuję:)

      Usuń
  21. Słyszałam, że Gosh ma świetne produkty, ale nie miałam okazji ich przetestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to pierwszy produkt tej marki i z pewnością NIE OSTATNI:)

      Usuń
  22. Kompletnie ich nie znam ale zachęcasz ;)

    Dołączam do obserwujących ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)

      A produkty wg mnie warte zainteresowania:)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać, jak spiszą się u Ciebie:)

      Usuń
  24. Nie znam tych kosmetyków, ale Twoja recenzja jest tak entuzjastyczna że chyba się skuszę, ale może za jakieś 2 miesiące :D
    Właśnie zamówiłam sobie chyba z 5 szamponów i tyleż samo odżywek tej Babci Agafii czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te kosmetyki rosyjskie niesamowicie kuszą, ale wstrzymuje się dzielnie:) Najpierw chce wykończyć swoje zapasy:) A potem zajrzę do Hebe i jeśli trafię na promocję to wracam do ww. szamponu i odżywki, bo bez nich moje włosy znowu stały się smutne:(

      Usuń
  25. faktycznie brzmi ciekawie, przy najbliższej okazji zobaczę w Hebe czy mają te produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przyjrzeć się bliżej ich ofercie:)

      Usuń
  26. Pierwszy raz wgl widzę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed zakupem nie wiedziałam o ich istnieniu:)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Jestem a raczej byłam (już się pokończyły) z nich niesamowicie zadowolona! :)

      Usuń
  28. nie znam niestety żadnego z twoich ulubieńców, a widzę że warto się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale jak widzę imbir, to mnie w gardle ściska :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam zapach "normalnego" imbiru i zapewniam, że ten hawajski (o ile go czuć, bo nie mam pojęcia jak powinien pachnąć) jest zupełnie inny:) Nie duszący, nie drażniący:)

      Usuń
  30. ta z imbirem jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dobry i mega wydajny szampon:) A ten zapach - dla mnie bomba:)

      Usuń
  31. Czasem faktycznie dopiero po połączeniu produktów efekty są najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to pierwsze połączenie, które zaowocowało takimi dobrymi efektami:)

      Usuń
  32. Kurcze, zaciekawił mnie ten szampon ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę go polecam. Jeśli się na niego zdecydujesz, to mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi:)

      Usuń
  33. Nie miałam ani jednego, ani drugiego kosmetyku. Marki Gosh miałam co najwyżej pomadkę do ust ;)

    A na ten szampon może kiedyś się skuszę, ale tylko w promocji. Przyznam, że żal mi jest wydać 30 zł za szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z obu marek prędzej nie miałam absolutnie nic:) Także zero styczności:)
      Powiem Ci, że ja 30-tu pewnie też bym nie wydała:) Ale na promocji się skusiłam, szukałam czegoś nowego i znalazłam:) A raczej trafiłam w 10-tkę:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)