Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 24 kwietnia 2014

Mój sposób na: jogurt naturalny

Cześć.

Jestem chyba jedyną osobą, która nie lubi jogurtu naturalnego. Ten kwaśny smak wielokrotnie skutecznie mnie zniechęcał, a próbowałam na kilka sposobów: solo, z mussli, z kawałkami owoców, z dodatkiem kakao, itp. - zawsze kończyło się tak samo: wyrzuceniem jogurtu.
Naprawdę nie byłam i nadal nie jestem w stanie przekonać się do tego smaku, jak tylko go czuję na języku to mam odruch...

Sporo dobrego jednak się naczytałam o samym jogurcie i byłam dość zdeterminowana, by w końcu znaleźć na niego sposób. I znalazłam.

Nie jest to absolutnie nic odkrywczego - ot zwykły koktajl. Pozwolił mi on jednak na "przemycanie" jogurtu naturalnego do menu.

Przykładowa wersja koktajlu. (moja ulubiona swoją drogą, zawsze muszą się znaleźć banany, niestety przy samych truskawkach smak jogurtu naturalnego jest dla mnie nadal mocno wyczuwalny, chociaż z pewnością bardziej znośny niż solo)



- truskawki
- banany
- płatki owsiane górskie
- jogurt naturalny
- czasem dodaję też siemienia lnianego oraz mleka (w zależności od stopnia gęstości, jaki chce uzyskać)


Truskawki czy też inne owoce oczywiście myję. Owoce kroje na mniejsze kawałki. Wszystko wrzucam do pojemnika i blenduję.








Koktajl jest pyszny. Im więcej płatków damy, tym bardziej będzie treściwy a przez to sycący.



Smacznego! :)

A jakie są Wasze sposoby na jogurt naturalny?
Ktoś jeszcze nie przepada za tym smakiem, czy jestem jedyna?:)

Miłego dnia,
Jola

36 komentarzy:

  1. Mniam truskawki! Mogłabym je jeść codziennie kilogramami :)
    Ja lubię inny koktail z truskawek - nie jest on ani trochę dietetyczny, bo zawiera mnóstwo cukru, truskawki, jogurt naturalny, smietane albo mleko, zależnie od tego co mam w domu. Ale uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię:) Chociaż zdecydowanie wolę latem te prosto zerwane z krzaczka:)
      Ja nie patrzę na to, co dietetyczne bo niestety we wszystkim jest tyle cukru i złych rzeczy, że nie jestem w stanie się przed tym wszystkim obronić:)

      Usuń
  2. Koktail jest na pewnym dobrym pomysłem i dużo smaczniejszym niż sam jogurt.Ja jednak nie mam problemów z naturalnym nie przeszkadza mi jego smak.Nie mniej jednak taki koktail chętnie bym pijała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety do dnia dzisiejszego do tego smaku nie mogę się przekonać:) Koktajl jest dla mnie jedynym rozwiązaniem:)

      Usuń
  3. a ja lubię jeść taki deser, że owoce z jogurtem i płatki i tak nakładasz takie warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam:) Ale dla mnie jogurt "solo" jest nie do przełknięcia:)

      Usuń
  4. Też czasem pijam takie koktajle, ale zamiast jogurtu wolę maślankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za maślanką to ja tak jak za jogurtem - nie przepadam niestety:(

      Usuń
  5. Lubię jeść nawet sam jogurt naturalny. ;) Ja go często dodaję do mizerni. Lubię też robić koktajle z truskawkami. Czasami dorzucam, tak jak Ty, banany. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie solo totalnie nie smakuje;/
      Mi banany wprowadzają sporo słodkości:) Która jakoś niweluje smak samego jogurtu:) na szczęście dla mnie:)

      Usuń
  6. Apetyczny widok. Wczoraj po pracy wstąpiłam do Auchan i kupiłam dwa kg truskawek, dzisiaj mam zamiar zrobić biszkopcika z truskawkami i galaretką. Kilka na pewno przemycę też do moich koktajli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo biszkopt też będzie z pewnością palce lizać:)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam jogurt naturalny w sałatkach zamiast majonezu :) Często dodaję go do sałatek makaronowych pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech.. ja niestety jestem strasznie wybredna jak idzie o jedzenie:(( Majonezu też nie lubię.... ;/

      Usuń
  8. ja tez nie lubię jogurtów naturalnych ale w wersji koktajlu sa wyśmienite
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to przybijam mentalną piątkę:D

      Usuń
  9. mniamciu jakbym takie cosik wypiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie proste i przyjemność gwarantowana:D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dokładnie;) nic dodać, nic ująć:)

      Usuń
  11. tak jogurt smakuje genialnie! ja sie staram pic przynajmniej jeden dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej wersji nie mam najmniejszego problemu z wypiciem, ale wszystkie inne to na razie dla mnie tragedia..:)

      Usuń
  12. Jogurty naturalne bardzo lubię, zarówno solo jak i z dodatkami. Najczęściej jem jogurt z płatkami owsianymi i musem owocowym lub dżemem, a ostatnio z żurawiną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzę sporo kombinacji:) Szkoda, że mi solo nie podchodzi, bo bez zmiksowania jest dla mnie zbyt wyczuwalny...;/

      Usuń
  13. Przyznam, że do tej pory nigdy nie robiłam sobie takich koktajli. Chyba czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam:) Ja pierwszy koktajl zrobiłam w ubiegłoroczne wakacje i często do nich wracam:) Bo są pyszne, zdrowe i sycące:)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero do nich przekonuje:)

      Usuń
  15. ja też nie lubię tego smaku :) jem jogurt tylko z dodatkiem słodkich owoców :)
    narobiłaś mi ochoty na truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a już myślałam, że jestem wyjątkiem:)
      Truskawki - pychotka:) leć do sklepu i smacznego:))

      Usuń
  16. Uwielbiam koktajle :D Jogurt naturalny lubię, ale przyznam, że nie piłam koktajlu z płatkami czy siemieniem :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemienia się praktycznie w smaku nie czuje:) płatki są z kolei raczej neutralne:) ale przez to całość jest bardziej sycąca;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)