Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 25 marca 2014

Liebster Blog Award #2

Cześć Wszystkim:)

Jakiś czas temu zostałam ponownie nominowana do Liebster Blog Award, przez Basię z bloga http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com/. Dziękuję za nominację:)


Zasady nominowania do nagrody:
Nominacja do L.B.A. jest przyznawana przez blogerów początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.
Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie do L.B.A!!!
Pytania, na które odpowiadam:
1.  Torebka mała czy duża ?
 Zależy od okazji. Na co dzień preferuję raczej te bardziej pojemne, w których mam dosłownie wszystko. Jednak przy okazji większych uroczystości, chociażby wesel to myślę, że "mała czarna" kopertówka jest jak najbardziej na tak:) Dlatego obie, w zależności od okazji.

2. Paznokcie długie czy krótkie ?
Na to pytanie również nie jestem w stanie udzielić krótkiej, konkretnej odpowiedzi. Moje paznokcie mają to do siebie, że raz potrafią rosnąć szybko i są twarde, mocne i wytrzymałe a następnie rosną powoli, są łamliwe i takie "elastyczne", potrafią się wyginać. Raz na jakiś czas lubię mieć dłuższe, pomalowane paznokcie, ale z reguły po czasie zaczynają mi przeszkadzać w codziennych czynnościach i zwyczajnie je obcinam, albo co gorsza urywam (obgryzam). Wiem, że to złe, ale niestety zdarza mi się to w sytuacjach stresowych i wtedy, kiedy mam ochotę pobawić się czymś w dłoniach a nic takiego nie ma, wtedy "do zabawy" służą mi paznokcie:D
3. Śpioch czy ranny ptaszek ?
Zdecydowanie lubię pospać:) Jednak, kiedy trzeba to nie mam problemu z wczesnym wstawaniem. Świadczyć o tym może chociażby fakt, że do technikum przez 4 lata codziennie wstawałam po 5:)
4. Ulubiona kawa ( jeśli pijesz ) ?
Nie lubię i nie piję:)

5. Jaki jest Twój ulubiony kwiat ?
Chyba nie mam ulubionego, bo nie jestem w tym florystycznym świecie taka obeznana. Z kwiatów ciętych oryginalna nie będę: czerwona róża to jest to:) Ale bardzo też lubię kwiaty doniczkowe.

6. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Jest ich tyle, że ciężko mi wybrać konkretną sytuację. To mogą być spędzane z rodzicami i siostrami zimowe wieczory na grach planszowych, wakacje u kuzynostwa czy robienie z tatą "koszowych" olimpiad latem:) Miałam cudowne dzieciństwo i praktycznie w całości mogłabym je przypisać do odpowiedzi na pytanie:)

7. Czy posiadasz prawo jazdy ?
Tak. W lipcu minie 5 lat, odkąd stałam się jego szczęśliwą posiadaczką:)

8. Wolisz horrory czy komedie romantyczne ?
W zasadzie i to i to, w zależności od nastroju. Chociaż kiedyś miałam mocniejsze nerwy, teraz jest wiele horrorów, których nie obejrzę ze strachu. Jestem chyba jedną z nielicznych osób, które nie znają "Piły" i tego typu filmów. Komedie romantyczną są ok, byle nie z banalną i oklepaną fabułą, gdzie od 1 minuty filmu wiem jak się on zakończy - tego nie znoszę. Najbardziej lubię filmy obyczajowe, dobre kryminały, sensacyjne i... BAJKI :D

9. Po kosmetyki jakiej firmy sięgasz najczęściej ?
Jako, że stosunkowo niedawno zaczęłam interesować się świadomie kosmetykami to takich firm nie ma dużo. Taką grupę w moim przypadku z pewnością stanowią dermokosmetyki, które uwielbiam za działanie i często za zawarte substancje aktywne w składach. Firmą, którą "kocham" i polecam z czystym sercem jest La Roche Posay.

10. Czy jest taki kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie zacząć dnia ?
Nie ma takiego. Na co dzień się nie maluję. Więc zostaje tylko pielęgnacja, która jest na podstawowym poziomie, zwłaszcza rano. Także dzień mogę i nie jednokrotnie zaczynam bez żadnego kosmetyku.

11. Jak myślisz - czy Donatan i Cleo z piosenką "My Słowianie"
mają szansę zająć wysokie miejsce w konkursie Eurowizji ?
Tego typu konkursy interesowały mnie bardzo, gdy byłam młodsza. Od kilku lat nie śledzę kto występuję. Jednak "My Słowianie" zna prawie każdy, ja również. Jest chwytliwa, wpada w ucho i myślę, że tego typu piosenki mają szansę spodobać się szerszej publiczności.
Pytania, które kieruję do nominowanych:

1. Lato czy zima? Którą porę roku wolisz?
2. Najlepsza odżywka, którą miałaś to...?
3. Jaka jest cecha Twojego przyjaciela, którą cenisz w nim najbardziej i dlaczego?
4. Ulubiona strona internetowa (oprócz bloggera oczywiście:)) to..?
5. Sukienka czy spodnie?
6. Piosenka, którą ostatnio nuciłaś to..?
7.  Który przedmiot był Twoim ulubionym w szkole/na studiach i dlaczego?
8. Długa kąpiel w wannie czy szybki prysznic? Co wolisz?
9. Czy często robisz zakupy przez internet?
10. Ostatni kosmetyk, jaki sobie kupiłaś to..?
11. Jak spędziłabyś swój idealny dzień?

Osoby nominowane:
[Niestety nie śledzę statystyk innych blogów i nie jestem w stanie znaleźć 11 początkujących blogów, dlatego też są to osoby, których blogi odwiedzam regularnie i z chęcią dowiedziałabym się o nich czegoś więcej]

 http://wlosowelove.blogspot.com/
Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie to serdecznie zapraszam:)
I jeszcze mała informacja:
Znowu parę dni byłam "wyjęta z życia" i niestety najbliższy czas nie zapowiada się lepiej. Zbliża się kolejny zjazd, kolokwia i dalsze części pisania pracy inż., dlatego też z moją systematycznością będzie teraz nadal niestety w kratkę, za co bardzo Was przepraszam. Postaram się to wszystko jakoś zgrać, ale zobaczymy jak mi to wyjdzie.
Teraz życzę Wam miłego wieczoru i reszty tygodnia:)
Jola

25 komentarzy:

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie ;) Też lubię kosmetyki LRP i kwiaty doniczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) To ja dziękuję za nominację:)
      Oo to możemy podać sobie rękę:D

      Usuń
  2. bardzo miło wspominam gry planszowe :) mój brat zawsze się później do mnie nie odzywał bo wygrywałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są właśnie najwspanialsze momenty:D

      Usuń
  3. Również nie lubię i nie piję kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też do porannych ptaszków nie należę :D Lubię sobie pospać ;) Świetne odpowiedzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam spać:) Czasem nawet w dzień potrafię uciąć sobie drzemkę:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. Nie wiedziałam, że istnieją ludzie, którzy nie piją kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak:D
      Żeby jeszcze bardziej zszokować: nie lubię pizzy, hamburgerów, hot-dogów:D

      Usuń
    2. Ja też nie pijam, bo nie można nazwać picia kawy - 1 raz, 2 razy do roku :P

      Usuń
  6. Horrorów nie znoszę, boję się je oglądać. uwielbiam duże, pojemne torby do których mogę zapakować wszystko :)
    Dzięki za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to mamy coś wspólnego:)
      Nie ma za co:)

      Usuń
  7. Dzięki za nominację, skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nominację - oznaczam stronę, by w bliskiej przyszłości odpowiedzieć na tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Mi troszkę zeszło, zanim w końcu się zabrałam za odpowiedzenie na niego;)

      Usuń
  9. Dziękuję za nominację. Już kiedyś owy tag pojawił się na moim blogu dlatego pozwól, że na pytania odpowiem tutaj :)
    1. Lato czy zima? Którą porę roku wolisz? Zdecydowanie lato! Zmarzluch ze mnie ;)
    2. Najlepsza odżywka, którą miałaś to...? Ziaja (pisałam o niej na blogu ;)
    3. Jaka jest cecha Twojego przyjaciela, którą cenisz w nim najbardziej i dlaczego? Szczerość - nie znoszę gdy ktoś owija w bawełnę, po co kłamać.
    4. Ulubiona strona internetowa (oprócz bloggera oczywiście:)) to..? To naprawdę blogger, innej nie mam ;)
    5. Sukienka czy spodnie? Sukienka :)
    6. Piosenka, którą ostatnio nuciłaś to..? Podsiadło "Trójkąty i kwadraty" :)
    7. Który przedmiot był Twoim ulubionym w szkole/na studiach i dlaczego? J. polski - dlatego, że nigdy nie musiałam się jakoś szczególnie przygotowywać a dostawałam oceny min. 4 w porywach do 6. I tak było od podstawówki do końca szkoły średniej. Zawsze lubiłam pisać i żadna garamatyka czy ortografia nie sprawiała mi problemów ;)
    8. Długa kąpiel w wannie czy szybki prysznic? Co wolisz? Dłuuga kąpiel, jeszcze najlepiej przy świecach i z płatkami róż xD
    9. Czy często robisz zakupy przez internet? Ostatnio coraz częściej.
    10. Ostatni kosmetyk, jaki sobie kupiłaś to..? Krem do rąk :)
    11. Jak spędziłabyś swój idealny dzień? Wstałabym wcześnie rano i po pysznym śniadanku wyruszyłabym z ukochanym i paczką przyjaciół w góry zdobyć jakiś szczyt (zdaje się, że już nie jeden taki dzień spędziłam ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:)
      Też jestem zmarzluchem:D
      I język polski to również był mój ulubiony przedmiot:) Oceny były bardzo dobre bez szczególnego starania z mojej strony:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)