Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 12 lutego 2014

Zakupy: Rossmann, Lidl, Biedronka

Cześć:)

Dzisiaj czas na post z zakupami, poczynionymi w minionym tygodniu. 


Nie przedłużając:) We wszystkich sklepach natrafiłam na promocje. Ostatnio w ogóle stwierdziłam, że bardziej opłaca mi się poczekać na promocję i wtedy zaopatrzyć się w kilka produktów niż przepłacać.

ROSSMANN:


 1. Mleczko do ciała 10% mocznika ISANA - (Rossmann, cena promocyjna 6 zł, pojemność 250 ml) kupione pod wpływem impulsu, na promocji. Właśnie wykończyłam masło do ciała i skusiłam się na mleczko. Nigdy nie miałam tego typu produktu do pielęgnacji ciała i jestem bardzo ciekawa jak się będzie spisywać.

2. Olejek pod prysznic ISANA - (Rossmann, cena promocyjna 4 zł, pojemność 200 ml) miałam już ten olejek latem i byłam z niego bardzo zadowolona.

3. Kremowy żel pod prysznic DOVE - (Rossmann, cena promocyjna 8,50 zł, pojemność 400 ml) miałam małą wersję tego żelu i się dosłownie "zakochałam" dlatego jak tylko zobaczyłam wielką butlę w tej cenie - brałam bez zastanowienia:)

4. Odżywka do włosów zniszczonych DOVE - (Rossmann, cena promocyjna 7 zł, pojemność 200 ml) kupiona przy kasie. Mam co prawda inne odżywki, ale z racji, że jedną właśnie kończę to pozwoliłam sobie na zakup tej:) Ciekawa jestem jak się sprawdzi:)

5. Paletka cieni LOVELY - (Rossmann, cena 12 zł) jak prędzej nigdzie jej nie widziałam, to teraz jest w każdym Rossmannie. Jeśli ktoś był zainteresowany jej kupnem, to teraz jest już wszędzie dostępna. To, co mnie zaskoczyło to jej wielkość, nie wiem czemu, ale wydała mi się niesamowicie malutka:) Jeszcze nic z nią nie robiłam, także zobaczymy jak się spisze w praktyce.

LIDL:



6. Szampon pielęgnacyjny dla niemowląt HIPP - (Lidl, 8 zł, pojemność 200 ml) bardzo zachęcił mnie skład. Jakoś nigdy prędzej tego szamponu nie widziałam, albo nie zwróciłam na niego uwagi. 

7. Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała dla niemowląt HIPP - (Lidl, 8 zł, pojemność 75 ml) szukałam jakiegoś kremu z fajnym składem, bo niestety Emolium się u mnie nie sprawdziło, a coś nawilżającego mieć chciałam. Bardzo przyjazny skład oraz ilość olejków i ekstraktów mnie przekonała.

8. Oliwka pielęgnacyjna dla niemowląt HIPP - (Lidl, 10 zł, pojemność 200 ml) to moja druga buteleczka. KOCHAM ten produkt, świetnie się u mnie sprawdza, szybko się aplikuje, dobrze się wchłania i nawilża. Cudo!

Mimo oglądania wielu Waszych cudów z Biedronki mnie jakoś bardzo nie korciło do zakupów, zwłaszcza, że do najbliższej Biedronki mam ok 25 km. Jednak przy okazji, skoro udało się być to weszłam:) A co:)
Jednak to, co zobaczycie poniżej zostało zakupione przy okazji dwóch wizyt:)


BIEDRONKA:



9. Arganowy szampon 8w1 EVELINE - (Biedronka, 9 zł, pojemność 150 ml) nie kupiłam go przy pierwszej wizycie, bo wydał mi się drogi w porównaniu do pojemności. Jednak zapomniałam zabrać ze sobą szamponu na wyjazd (a mam bzika na punkcie używania tylko swoich kosmetyków, także pielęgnacyjnych), więc wstąpiłam do Biedronki i zakupiłam ten. Myłam nim włosy dwukrotnie i byłam naprawdę zaskoczona, pozytywnie. Teraz chcę wykończyć to, czego używam, także do tego szamponu wrócę za jakiś czas.

10. Szampon z olejkami TIMOTEI - (Biedronka, 6 zł, pojemność 250ml) kupiłam go przy pierwszej wizycie. Skusiłam się ze względu na to, że olejki są całkiem wysoko w składzie i ma stosunkowo małą pojemność - w sam raz na wyjazdy.

11. Odżywka z olejkami TIMOTEI - (Biedronka, 6 zł, pojemność 200 ml) chciałam mieć odżywkę z tej samej serii co szampon, ciekawa jestem jakie będą efekty. Cieszę się z zakupu tych produktów, bo naprawdę pojemnościowo i cenowo jest dla mnie idealnie:)

12. Arganowa maska 8w1 EVELINE - (Biedronka, 17 zł, pojemność 500 ml) w pierwszej Biedronce już jej nie było. Zdecydowałam się na maskę, mimo, że miałam opory.. Skład zbliżony do odżywki z tej serii, która nota bene jest w cenie zbliżonej, ale jest o połowa mniejsza.

13. Maseczki BIOVAX : do włosów słabych ze skłonnością do wypadania, intensywnie regenerująca z keratyną i jedwabiem, do włosów suchych i zniszczonych i intensywnie regenerująca z naturalnymi olejami - (Biedronka, 2 zł za sztukę, pojemność jednej saszetki 20 ml) najpierw kupiłam 3, których nie miałam, ale później dokupiłam czwartą:) 


To by było na tyle:)
Sporo się tego nazbierało, ale uważam, że i tak trafiłam na fajne okazje + naprawdę potrzebowałam większości z tych produktów, a połowa to już sprawdzeni ulubieńcy:) 

Jesteście ciekawi któregoś kosmetyku bardziej?
Chcielibyście przeczytać recenzję któregoś?:)

Miłego dnia:)

Jola

82 komentarze:

  1. Na paletkę Lovely poluję juz długo, może teraz się uda, bo zawsze pusto, gdy idę jej szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja jej szukałam w styczniu w kilku Rossmannach to nigdzie jej nie było.. nawet śladu po niej w postaci pustego miejsca i karteczki z ceną.. po prostu nic...
      Ale teraz byłam w 3 Rossmannach i były w każdym:)

      Usuń
  2. Też paletę Lovely drapnęłam:)

    OdpowiedzUsuń


  3. Może i ja kupię ten olejek z ISANY :))
    Miłego dnia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny. Ja miałam już zarówno ten z Isany jak i Nivei i oba spisały się u mnie naprawdę dobrze:) Zawsze to jakaś alternatywa dla tradycyjnych żeli pod prysznic:)

      Usuń
  4. Witam,
    Właśnie dołączyłam do grona obserwujących Twojego bloga :) Zapraszam do siebie.
    Bardzo lubię z isany mleczko do ciała :)

    Zapraszam na najnowszą recenzję

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/02/kosmetyki-body-shop.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)

      Ja mleczko z ciekawości zastosowałam raz i muszę przyznać, że bardzo mocno nawilża skórę.. chociaż trzeba troszkę poczekać na jego wchłonięcie..

      Z pewnością zajrzę:)

      Usuń
  5. Spare zakupy, czesc chetnie bym przygarnela ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robiłam zdjęcia to też sobie to uświadomiłam:)
      Ale prawie wszystko to pielęgnacja - a więc na pewno wszystko będzie wykorzystane i nic się nie zmarnuje;)

      Usuń
  6. paletkę z tymi cieniami tez chciałabym miec takze nic tylko wybrac sie do rossmanna ;]
    odzywki z biowaxa tez juz kupilam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je teraz wszędzie, w każdym Rossmannie także z dostępnością nie powinno być już raczej problemu:)

      Usuń
  7. Świetne zakupy! Nie wiedziałam, że paletka Lovely wróciłam do sprzedaży. Miło, że producent pomyślał o osobach, którym nie udało się na nią załapać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jej szukałam miesiąc temu to nigdzie jej nie było:) Teraz jest wszędzie:)

      Usuń
  8. rewelacyjne zakupy! muszę się wybrać do rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie:) Chociaż produkty, które kupiłam na promocji chyba wróciły już do swojej standardowej ceny..:(

      Usuń
    2. buuuu ;( ale zajrzę może jeszcze coś ciekawego będzie. Ostatnio (wstyd się przyznać) nie odwiedzałam drogerii i jestem w tyle z nowinkami ;/

      Usuń
    3. Nie ma się czego wstydzić:) to nawet powód do dumy:))
      Ja mam tak, że nie chodzę to przez miesiąc.. a jak pójdę to się obkupię solidnie:) Zawsze kończy mi się wszystko na raz:)

      Usuń
  9. Ojej ile kosmetyków! Ja to tak nie lubię ich kupować.. Jakoś się na nich nie znam :D Raz na jakiś czas jak coś kupię to dla mnie wyczyn :D Tak to pożyczam od mamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie pożyczam od nikogo, jedynie siostra pożycza ode mnie:D
      I kosmetyki pielęgnacyjne uwielbiam - a już zwłaszcza te do włosów :))

      Usuń
  10. Aj, zazdroszczę Ci. Sama miałam ogromną ochotę na te produkty do włosów z Eveline, ale ostatnio oszczędzam. W zasadzie to nie mam specjalnych potrzeb, jestem dość dobrze zaopatrzona kosmetycznie, zostają takie moje durnawe zachcianki-wiadomo jak to baby mają ;więc wolę odłożyć pieniążki na coś wazniejszego :). Mogłabyś Kochana wkleić zdjęcie składu tego szamponu z Hippa? Jestem bardzo ciekawa :). Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te Eveline'owe kosmetyki jakoś nie kusiły.. dopiero przy drugiej wizycie, kiedy szampon koniecznie musiałam/chciałam kupić to natknęłam się na maskę i przepadłam:)

      Oto skład:
      AQUA, HYDROGENATED STARCH HYDROSYLATE, COCAMIDOPROPYL HYDROXYSULTAINE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, LAURYL GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS SEED EXTRACT, GLYCERIN, PARFUM, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL, CITRID ACID, LACTID ACID, P-ANISIC ACID

      W sumie nie jest bardzo krótki, ale wizualnie owszem, ma faktycznie wyciąg z migdałów i to nie na szarym końcu:) Bez sls-ów jeśli ktoś na to zwraca uwagę:) Mnie skusił:)

      Usuń
  11. Smutek :( Tylu dziewczynom udało sie kupić maseczki z Biovaxu, tylko nie mnie. Jestem ciekawa wszystkich produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że również tematy włosowe bardzo Cię interesują:)

      Próbeczki tych maseczek często można dostać w Super-Pharm:)

      Usuń
    2. Odkąd zaczęłam zapuszczać włosy ciągle mam jakieś z nimi problemy, albo nadmiernie wypadają, albo szybko się przetłuszczają, a ostatnio są suche jak wiór. Dlatego ciągle coś kupuję i testuję na moich włosach, może coś pomoże ;)
      Dzięki za podpowiedz :D

      Usuń
  12. Też kupiłam tą brązową maskę do włosów z Biedronki, mam też odżywkę z Dove ;)
    Świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to nie tylko ja uległam pokusie pięknych włosów:))

      Miło mi:) Dziękuję:))

      Usuń
  13. Maseczki BIOVAX to moje najnowsze odkrycie - są świetne i warte zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Biovaxowych maseczek miałam prędzej pełnowymiarową wersję do włosów słabych ze skłonnością do wypadania i byłam nawet zadowolona:) Włosy były po niej wtedy mięsiste i takie milutkie w dotyku:)

      Usuń
  14. praktycznie same sprawdzone kosmetyki - jestem ciekawa, czy sprawdzi się u ciebie szampon Hipp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie licząc tych włosowych to reszta już w większości zakupiona ponownie:)
      Sama jestem bardzo ciekawa Hopp'owego szamponu:) Sama nie wiem, którego szamponu najpierw zacząć używać:D

      Usuń
  15. Poszalałaś na zakupach, ot co! :) Mi w styczniu też udało się dorwać paletkę z Lovely. Już parę razy jej używałam - polubiłam cienie perłowe znajdujące się w niej :)

    Maskę z Eveline również miałam i bardzo ją lubiłam. Ładnie nabłyszczała i wygładzała włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa jak się będzie spisywać:) Ale takie kolorki bardzo mi pasują, obym się nie rozczarowała:)

      Ja swojej jeszcze nawet nie otwierałam.. najpierw chcę dokończyć Kallosa:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale mi się bardziej podobało wyobrażenie o nich..

      Usuń
  17. Sporo tego kupiłaś ;-* Kolory cieni bardzo ładne!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki fajne, ciekawa jestem jak będą się spisywać na dłuższą metę.. bo mam swoją ukochaną paletką NYX z podobnymi cieniami i ciężko będzie je przebić..:)

      Usuń
  18. Kurcze, u mnie nigdzie nie ma tych paletek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pozostało po nich chociaż puste miejsce, wskazujące, że wykupione?
      U mnie były w każdym Rossmannie..

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Oby się jeszcze spisały odnośnie działania:)

      Usuń
  20. świetne zakupy ;) paletki zazdroszczę ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zobaczymy czy jest czego:)

      Usuń
  21. zastanawiam się nad ta paletką, ale nie wiem jak z jakością i nie ryzykuję póki co ;d marzy mi sie naked 3 ale nie mam tyle pieniedzy, bo ciagle na cos potrzebuje ineego ;dobserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co do jakości też miałam wątpliwości, ale mimo wszystko, skoro bardzo za nią chodziłam to wzięłam:) Naked nie miałam, ale myślę, że kiedyś w którąś wersję zainwestuję, bo maluję się rzadko więc pewnie taka paletka służyłaby mi dosłownie latami;)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. :(
      A był chociaż ślad po nich, że były?

      Usuń
  23. Super kosmetyki i produkty <33

    OdpowiedzUsuń
  24. paletka Lovely coraz bardziej mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie oliwka Hipp - wszyscy ją chwalą. Ja jej jeszcze nie miałam, ale ciagle mam tu jakieś oliwki i olejki, coraz to nowe... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tą Hipp'ową miałam i naprawdę byłam zadowolona. Nie wiedziałam, czego się po niej spodziewać, bo to była moja pierwsza styczność z oliwką, ale wchłaniała się błyskawicznie, nie pozostawiała nie przyjemnej tłustej warstwy, czego się obawiałam.. do tego zapach dość neutralny, wydajna, cenowo do zniesienia i przede wszystkim skóra była rzeczywiście NAWILŻONA :) także polecam:)

      Usuń
  26. Świetne zakupy! U mnie w biedronce niestety posucha ;) Kiedyś stosowałam produkty biovax i nawet fajnie działały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja miałam już maskę z Biovaxu i też byłam całkiem zadowolona;)

      Usuń
  27. Ślicznie wygląda ta paletka i cena taka niska :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, ze nie wiedziałam o takim fajnym szamponie Hipp w Lidlu, ale może jeszcze uda mi się kupić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze są dostępne w sprzedaży, ja kupowałam w nd:)

      Usuń
  29. Spore zbiory! :) Szkoda, że ja nie mogę trafić tej paletki w Rossmannie : <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź w moje okolice a dostaniesz na pewno :D

      Usuń
  30. świetne nowości;) nie wiedziałam o tym szamponie, a z kosmetyków miałam dove;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam żele z Dove:) pięknie pachną, są wydajne, dobrze się pienią, idealnie myją, nie wysuszają.. czego chcieć więcej?:)

      Usuń
  31. Jejku jak te paletki lovely mnie kuszą... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie też kusiły:) także rozumiem :D

      Usuń
  32. ten żel pod prysznic z dove jest super!
    http://endlessxfire.blogspot.com zapraszamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakupy świetne, kosmetyki z HIPPa są chyba w Liddlu od niedawna, bo nigdy wcześniej ich tam nie widziałam. Bardzo się cieszę, że je wprowadzili i dzięki za cynk, bo szampon z Hippa to mój absolutny ulubieniec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też prędzej w Lidlu ich nie widziałam:)
      Ciekawa jestem tylko, czy wprowadzają je na stałe do swojej oferty czy to tylko "chwilówka".. oby nie, bo z kremem już też się polubiłam:) Bardzo mocno nawilża;)
      A szampon czeka na swoją kolej:)

      Usuń
  34. Ciekawa jestem tego szamponu z Eweline. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam do niego jakoś sceptycznie nastawiona.. ale chyba muszę się z nim przeprosić:)
      Jak tylko wykończę co mam i zacznę testować to napiszę o nim parę słów:)

      Usuń
  35. Sporo tych łupów, a ceny okazjonalne, więc nie dziwię się że nabyłaś tyle rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ktoś mnie rozumie:D
      Właśnie kosmetyków sporo, ale cenowo okazje spore, więc żal było nie brać, zwłaszcza, że za 2-3 tyg i tak musiałabym je kupić, tylko w normalnej cenie:)

      Usuń
  36. Udane zakupy widzę :D W sumie wszystkie Twoje nabytki sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Zapraszam do odwiedzenia Rossmanna, Lidla i Biedronki:D
      Chociaż w Rossmannie i Biedronce pewnie już tych promocji nie ma..

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)