Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 20 lutego 2014

Recenzja: Płyn micelarny DERMEDIC

Cześć:)

Obecnie nadal jestem poza domem, wszystkie egzaminy zaliczone.. szkoda, że tylko tydzień i "witaj kolejny semestrze"..

Dzisiaj czas na kolejną recenzję. Tym razem produktu, który jest już na wykończeniu, a więc po prawie całej zużytej butelce mogę już się na jego temat wypowiedzieć.



Zapraszam Was na recenzję płynu micelarnego H2O HYDRAIN3 HIALURO, marki Dermedic.

Jest to płyn przeznaczony do demakijażu twarzy i oczu, dla skóry suchej, bardzo suchej i odwodnionej. 
Swoją buteleczkę zakupiłam w Super-Pharm, w cenie promocyjnej ok 10 zł. W cenie regularnej kosztuje ok 20 zł.
Pojemność 200 ml.

Co pisze producent:

Płyn micelarny zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych "przyciągają" zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia wacikiem.
Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień nawet u osób bardzo wrażliwych.
Nie wysusza skóry jak inne środki myjące - Hyaluronic acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.

  • nie zatyka porów
  • jest neutralny dla oczu
  • nie pozostawia filmu na skórze
  • z wodą termalną
  • zalecany do oczyszczania wrażliwych oczu i skóry, również dla osób nietolerujących tradycyjnych preparatów do demakijażu



Skład:

AQUA, GLYCERIN, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SODIUM HYALURONATE, UREA, DIGLYCERIN, SODIUM PCA, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, SORBITOL, L-LYSINE, ALLANTOIN, LACTID ACID, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PARFUM, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL ALCOHOL.




Moja opinia:

Jestem bardzo zadowolona z działania tego płynu.

+ Cena/Pojemność. Ja zapłaciłam za niego dyszkę, przy czym pojemność 200 ml starcza mi na jakiś czas (nie używam go na okrągło, tylko na przemian z żelami do mycia twarzy)
+ Skład. Jest krótki, co zawsze bardzo lubię w kosmetykach. Niestety prawie na końcu mamy parafinę. Moja skóra jej nie toleruje, dlatego byłam bardzo zaskoczona, że mnie nie wysypało.. Być może jest w bardzo małym stężeniu, bo normalnie miałabym rewolucję na twarzy.
+ Dostępność. Dostaniemy ją w każdej aptece.
+ Wydajność. Jak dla mnie bardzo wydajny, z tym, że tak jak wspomniałam wyżej: nie używam go na okrągło.
+ Działanie. Bardzo dobrze zmywa makijaż (oczy zmywam uprzednio 2-fazówką), nie podrażnia, nie uczula, nie szczypie. Jak dla mnie to bardzo dobry płyn.
+ Wygląd/konsystencja/zapach. Butelka w stonowanych kolorach, prosta bez udziwnień, zamykana z dzióbkiem, bardzo szczelna - nic nigdy mi się nie wylało. Wygląda i zachowuje się jak typowy płyn/woda, po wstrząśnięciu pieni się. Zapach bardzo delikatny, mi przypadł do gustu, utrzymuje się chwilowo na skórze.

Minusów w nim nie widzę:)

Ten micel, razem z płynem marki Vichy to moje dwa ulubieńce. Robią wszystko to, czego ja od nich oczekuje, bez żadnych efektów ubocznych.

 Serdecznie go Wam polecam:)

Pamiętajmy jednak, że każda skóra jest inna i ma inne potrzeby.
Ma mam cerę mieszaną, która miewa lepsze i gorsze momenty. Raz zbliża się w stronę normalnej, a za chwilę w stronę tłustej i ze skłonnościami do niedoskonałości.
 U mnie spisał się bardzo fajnie i z pewnością do niego powrócę. Jednak nie wiem jak będzie u kogoś z innym typem skóry. Szukanie produktów odpowiednich dla danej skóry nie jest wcale takie proste:)


Miałyście? Używałyście?
A może macie jakiegoś swojego totalnego ulubieńca w zakresie tego typu produktów?

Spokojnej nocy,

Jola

68 komentarzy:

  1. Dzięki za notkę bo nigdy go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam :) Raczej czytałam same złe opinie o nim , a widzę, że Ty jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha:) Chyba się przyzwyczaję, że przeważnie mam inne opinie niż reszta świata:)

      Usuń
  3. Ja właściwie rzadko używam miceli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie micele to praktycznie podstawa - tuż obok żeli i mydełek do mycia twarzy:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super, że u Ciebie też się sprawdził:)

      Usuń
  5. To już kolejny blog na którym napiszę to samo o tym produkcie CHCĘ GO MIEĆ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj na promocję, bo jednak można go kupić o połowę taniej:) A za 10 zł to jak za darmo:)

      Usuń
  6. Może się skuszę, heh :D
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na razie uzywam biodermy, ale zobaczymy.. po samej cenie az chce go uzyc! :)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com
    { mam nadzieje ze nie bylby to problem jesli poprosilabym Cie o klikniecie w linki sheinside na moim blogu:) }

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bioderma była pierwszym micelem, z jakim miałam styczność i była bardzo ok, ale ten z Dermedic i Vichy mogę postawić na równi:)

      Z pewnością zajrzę:)

      Usuń
  8. Hmm.. ciekawy produkt, pewnie spróbuje jak uda mi się w końcu wyrwać do sklepu ;) :p
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam, ale tyle dobrego o nim czytam że muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam i nie będe mieć z tego względu ,że moja cera jest nie sucha a mieszana, nawet bardziej tłusta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera jest mieszana i spisuje się super, także radziłabym się nie do końca kierować tym, co piszą na opakowaniu.. naprawdę warto spróbować..:)

      Usuń
  11. Do tej pory byłam wielką fanką Biodermy, ale postanowiłam poszukać jej tańszego odpowiednika. Na razie na radarze mam micele Garniera i AA, ale Dermedic też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) Wg mnie Dermedic i Vichy to odpowiedniki Biodermy, ale wiadomo - każda cera jest inna:)
      Garniera nie lubię w ogóle jako firmy, a AA miała moja siostra i bardzo szybko znalazł się w koszu.. prawie pełen..

      Usuń
  12. Super płyn, ja nie mam szczęścia do tych kosmetyków :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może po skończeniu swojego obecnego zakupię ten produkt :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto:)

      Zajrzałam i z pewnością zrobię to ponownie:)

      Usuń
  15. nie znam nawet tej firmy. ja zanalazlam osttanio w aptece w moim miescie bioderme juhuuuuu szczescie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma jest chyba stosunkowo nowa.. bo pojawiła się w aptekach dopiero w połowie zeszłego roku (przynajmniej w moich aptekach);)
      Biodermę też miałam:)

      Usuń
  16. Ten micel to mój ulubieniec! że też nie wiedziałam o promocji ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mój już też:)

      Są co jakiś czas, także trzeba to śledzić bo warto mieć go o połowę taniej:)

      Usuń
  17. Tego nie miałam. Póki co moim ulubieńcem jest micek z FM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo.. z nim nie miałam styczności.. JESZCZE :D

      Usuń
  18. nie używałam :) gratuluję zdanych egzaminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie z demakijażem oczu kompletnie sobie nie radzi, ale to nie zmienia faktu, ze to jeden z moich ulubionych miceli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do demakijażu oczu zawsze używam 2-fazówek:)

      Usuń
  20. jak polecasz to muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś chciałam skusić się na ten płyn, ale standardowo - była promocja i kosmetyku brak ^^

    Dobrze, że się u Ciebie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro była, to jest i nadzieja, że promocja będzie znowu:)
      Ja się skuszę ponownie na pewno:)

      Usuń
  22. W cenie promocyjnej opłaca się, ale regularna cena jest nieco za wysoka jak dla mnie przy takiej pojemności. Aczkolwiek kusi mnie tym niepodrażnianiem oczków, zawsze mam z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 10 zł to tanioszka:) Ja nawet 20 bym dała, bo w moim przypadku jest bardzo, bardzo wydajny - wystarczy mi na kilka miesięcy:)
      A co do oczu, to zawsze makijaż oka zmywam 2-fazówką, ale później powtarzam to micelem i nigdy mnie nie podrażnił, a zdarzyło mi się go nalać na wacik za dużo:)

      Usuń
  23. miałam go i ja i bardzo lubiłam :) świetnie spisuje się też mleczko do demakijażu z tej linii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczka nie miałam, jakoś wolę micele.. ale kto wie:)

      Usuń
  24. Ostatnio miałam krem z tej serii. Nie był zły, ale też nie był w pełni zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu nie miałam, także nie wiem.. mam teraz żel do mycia twarzy z tej firmy i działa tak, jak obiecuje producent:)

      Usuń
  25. Ja cały czas się zbieram w sobie by kupić pierwszego swojego micela. Jakoś do tej pory nie miałam przekonania, teraz mnie kusi, żeby się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten oraz z Vichy wg mnie są godne zainteresowania:)

      Usuń
  26. Skoro minusów brak, to na pewno warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku widzę same plusy:) Ale są osoby, u których się nie sprawdza..

      Usuń
  27. mam ten produkt i stosuję go jak tonik do przemywania twarzy
    zużyłam jedną buteleczkę i co zauważyłam
    -kiepsko sobie radzi u mnie ze zmywanie makijażu
    - i na dłuższą metę wysusza skórę
    mam kolejną buteleczkę w zapasie, jednak chyba sobie odpuszczę. Znalazłam dużo lepszy produkt do przemywania buzia
    a moim ulubieńcem do zmywania makijażu pozostaje dwufazówka z eva garden i yr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do demakijażu oczu zawsze używam 2-fazówek.. Wtedy micelem poprawiam całość plus twarz.. i u mnie na szczęście nic takiego nie zaobserwowałam:) Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził;/

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Nie miałam, chociaż kostkę myjącą do twarzy z tej firmy bardzo lubiłam:)

      Usuń
  29. jeszcze nie trafiłam na odpowiedni płyn dla mnie :D
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  30. sporo osób go chwali, pewnie kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam go i zgadzam się co do delikatności, ale u mnie zupełnie nie sprawdza się przy zmywaniu makijażu. bardziej go rozmazuje niż zmywa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdza, ale może to kwestia stosowanych kosmetyków?.. nie wiem.. ja maluję się rzadko, przy czym oczy zawsze zmywam najpierw 2-fazówką.. i nigdy nie miałam problemu, żeby pozostawiał jakieś resztki..

      Usuń
  32. swietny, uwielbiam produkty tej firmy.;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)