Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 23 stycznia 2014

Zakupy pasmanteryjne

Cześć:)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co w ostatnim czasie zakupiłam odnośnie mojej "nowej" pasji - szycia i szydełkowania.
Niestety ubolewam nad tym, że nie mam czasu, by spokojnie się do tego zabrać.. a nie chcę zaczynać z doskoku, także poczekam na koniec semestru. Liczę, że jak zrobi się spokojniej to i ja będę mogła zabrać się w końcu za przerabianie paru rzeczy na maszynie:)



Ale do rzeczy:)
Zamówienia składałam w dwóch sklepach internetowych. Głównym powodem była pilna potrzeba zakupu dobrych i przede wszystkim MOCNYCH nici do maszyny. Reszta to już "dodatki" dobrane w trakcie przeglądania oferty sklepu.


W sklepie Ariadna zakupiłam 11 sztuk nici Talia 120.






W E-pasmanterii kupiłam więcej "pierdółek", których później niestety troszkę pożałowałam.




- taśma do podklejania brzegów
- igły do maszyn
- nici Amanda Arena 120 (7 sztuk)
- ołówki kredowe do tkanin
- przyrząd do prucia
- szpulki
- szydełko 5''
- jeden zamek sukienkowy i dwa zamki rozdzielcze
- trzy włóczki akrylowe

Mimo, że w większości są to małe rzeczy to uzbierała się całkiem pokaźna kwota. Z nici jestem zadowolona, jednak niestety akcesoria okazały się w moim mniemaniu totalnym niewypałem. Oczekiwałam produktów wysokiej jakości a dostałam takie, które spokojnie mogę kupić w Chińskim. Szpulki (mimo, że sprawdzałam rozmiarowo z podanymi na stronie) nie pasują, igły to samo, ołówków w ogóle nie widać na tkaninach. Połową zakupów jestem zdecydowanie rozczarowana. Zraziłam się na tyle, że z usług tego sklepu raczej już nie skorzystam.
Poszukam jakiejś dobrze wyposażonej pasmanterii stacjonarnie (chociaż wbrew pozorom o taką nie łatwo).

Jeśli ktoś z Was może mi polecić jakąś dobrą sprawdzoną stronę online z tego typu produktami to byłabym wdzięczna:)

Ja znowu zmierzam do Bdg.
Ciężki weekend przede mną, dużo nauki i stresu.
Byle do niedzieli!

Miłego weekendu ♥
Jola

46 komentarzy:

  1. Ja nic nie polecę, bo w pasmanterii robiłam zakupy tylko raz i był to zestaw do szybkiego zacerowania czegoś w podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za miły komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Zawsze piszę to, co myślę:)

      Usuń
  3. Niestety, nie jestem w stanie polecić Ci dobrego sklepu - rzadko kupuję w tego typu miejscach. Jeśli już tak to tylko stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie opanował szał przeglądania tego typu stron odkąd stałam się szczęśliwą posiadaczką maszyny do szycia:)

      Usuń
  4. Przykro mi, że część zakupów jest nietrafiona. Mi się jeszcze nie udało trafić na dobrą pasmanterię internetową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy takowa w ogóle istnieje.. jednak stacjonarnie można zobaczyć, dotknąć czy też doradzić się sprzedawcy.. jednak poniekąd wg mnie jest to bardziej hm.. jakby stresujące.. przeglądając strony mamy teoretycznie podane wszystkie potrzebne informacja a w sklepie (pasmanterie kojarzą mi się wyłącznie z kolejką do lady) mamy bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, nie ma oglądania na półkach, porównywania czy momentu zastanowienia (porównuje to poniekąd to zwykłej osiedlowej drogerii i Rossmanna - gdzie chodzimy z koszykiem i zakupy wyglądają ciut inaczej:)).

      Usuń
  5. musze sie wybrac po gumke dobransoletki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bransoletki i ich robienie jest chyba na czasie, bo koleżanka również zaczęła to robić:)

      Usuń
  6. Niestety ja również nie polecę Ci żadnego dobrego sklepu, bo nie robiłam, ani nie robię tam zakupów. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasmanteria internetowa, mimo, że sama na nią trafiłam, była mi również polecana.. a mimo to.. niestety.. się rozczarowałam..

      Usuń
  7. zawsze robiłam takie zakupy mojej babci :)
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc z pewnością miło się kojarzą:)

      Usuń
  8. Ja mam swoją ulubiona pasmanterię stacjonarną :) Przez internet nigdy takich rzeczy nie zamawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że niestacjonarnie może być ciężko...

      Usuń
  9. zupełnie nie moja bajka - mam dwie lewe ręce do szycia/szydełkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie miałam czasu żeby na poważnie się za to zabrać.. ale ciągle sobie obiecuję, że jak tylko będę miała więcej czasu to się przyłożę i nauczę:)

      Usuń
  10. Hmm... polecam te takie stare dobre sklepy pasmanteryjne;). Tam gdzie ekspedientkami są starsze babuszki - ogarnięte w temacie. Wszystko możesz pomacać, sprawdzić,zobaczyć. A babuszka Ci też powie szczerze, co dobre a co złe. Może da radę zgłosić sklepowi ze nie jesteś zadowolona, a tyle wydałaś - potrafią nawet zwracać pieniądze:). Pozdrawiam, preppie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc o zwrocie nawet nie pomyślałam, wszystko mam pootwierane a zakupy robiłam w grudniu, więc już czas minął.. myślę, że to, co mi się totalnie nie przyda oddam komuś, kto się z tego mimo wszystko ucieszy i jakoś to wykorzysta:)

      Usuń
  11. Niestety ci nic nie polecę, bo to zupełnie nie moja strefa zainteresowań :P Nie umiem szyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze też nie:)
      Jedynie zaszyłam spodnie przyszłej teściowej na dobry początek:D

      Usuń
  12. Oj przydałoby mi sie kilka nitek, bo mam w domu tylko czarna i biala i jedna igle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra nitka nie jest zła:)
      Ja kiedyś myślałam, że nitki różnią się tylko kolorem:) Człowiek uczy się całe życie:)

      Usuń
  13. Kupuję jedynie w pasmanteriach stacjonarnych, po prostu przed zakupem najpierw muszę dokładnie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale mnie stresuje jakoś kupowanie stacjonarnie w sposób bezpośredni.. ekspedientka-klient.. wolę pochodzić, sama popatrzeć itp.. :)

      Usuń
  14. Od 27 w Lidly ma być świetna maszyna do szycia - chcę sobie ją kupić i zacząć swoją przygodę z szyciem! :)
    Przy okazji - zapraszam do siebie na rozdanie z okazji roku bloga, do wygrania nagroda o wartości ponad 150złotych! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją maszynę kupiłam w grudniu:) Również z Lidla, jednak inną markę:)
      Życzę powodzenia w Twoim szyciu:))

      Usuń
  15. Zakupy to pierwszy krok. Teraz czekam na efekty... jestem ciekawa, co tam wyczarujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda się zrobić cokolwiek - to będą już czary i cud:)

      Usuń
  16. Ja niestety stron nie znam, ale mam u siebie fajną pasmanterie gdzie sa dobrej jakości produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pobliżu są dwie pasmanterie, w tym jedna podobno bardzo dobra, więc chyba warto ją odwiedzić i przekonać się do zakupów "face to face" :)

      Usuń
  17. Widać, że zakupy udane. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli nie jesteś zadowolona z części zakupów to przy zakupach internetowych przysługiwać Ci powinno prawo do zwrotu bez podania przyczyny. Może warto z tego skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba na to za późno, bo zakupów dokonałam w grudniu.. i wszystko odpakowałam... teraz myślę, że to, czego nie chce oddam komuś, kto coś z tym zrobi i będzie zadowolony:)

      Usuń
  19. Szkoda, ze część to niewypały ;/
    Masz rację o dobrą pasmanterię ciężko, generalnie teraz o pasmanterię ciężko ;/
    Czekam na efekty :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że za kilka tygodni będę mogła już coś pokazać:)

      Usuń
  20. Niestety we wszystkich okolicznych Lidlach maszyny brak ;) Ale babcia obiecała mi,że mi pożyczy na jakiś czas swoją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety maszyn za dużo nie mają (w moich okolicach były po 3 szt na Lidla), ja na swoją czekałam w kolejce:D
      Trzymam kciuki za przygodę z szyciem:)

      Usuń
  21. Ja staram się robić takie zakupy stacjonarnie :) Maszynę do szycia jednak kupiłam w necie na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Ale przeglądanie online ma swoje plusy:)
      A na jaki model maszyny się zdecydowałaś? :)

      Usuń
  22. Powodzenia w rozwijaniu swojej pasji ;)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)