Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 16 stycznia 2014

Zakupy: Biopiękno + DOZ

Cześć:)

Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami online, poczynionymi na przestrzeni ostatnich 2 tygodni.

Jako, że skończył mi się olejek do włosów i nie miałam żadnego w zapasie szukałam kolejnego, wahałam się pomiędzy wieloma sklepami internetowymi, jednak stwierdziłam, że z niektórych stron chciałabym zamówić więcej niż obecnie potrzebuję, więc się wstrzymałam:)



Padło więc na sklep BIOPIĘKNO, w którym trafiłam dodatkowo na promocję wybranego przeze mnie oleju.



Za 210 ml olejku Khadi zapłaciłam w promocji 47,99 zł. W porównaniu z ceną regularną w innych sklepach online zaoszczędziłam ok 10zł:) Niestety teraz nie ma go w ofercie, być może jeszcze się pojawi.



Dodatkowo jako gratis otrzymałam 25 gramowe mydełko z dziką różą:) Pięknie pachnie:)


Potrzebowałam jednak również wcierki do włosów i tutaj zdecydowałam się na Jantar, którego szukałam od wielu miesięcy w aptekach, jednak stacjonarnie nigdzie go nie dostałam.
Złożyłam więc swoje pierwsze zamówienie na stronie DOZ i zaopatrzyłam się w kilka dodatkowych produktów.



Za 100 ml odżywki do włosów i skóry głowy Jantar zapłaciłam 11,55 zł (używam od 4 dni, po wykorzystaniu całości pewnie pojawi się recenzja).

Zaopatrzyłam się również w kolejną wcierkę, której nigdy nie widziałam stacjonarnie a słyszałam pozytywne opinie na jej temat: mowa o odżywczo-wzmacniającym płynie do pielęgnacji włosów Aloevit. Pojemność również 100 ml, cena 8,10 zł.

Jedyną widoczną różnicą pomiędzy płynami, którą natychmiast zauważyłam jest to, że Aloevit ma bardzo wodnistą konsystencją, jest "normalnym" płynem, który spokojnie w konsystencji mogłabym porównać do Radicala. Natomiast Jantar jest bardziej zawiesisty, wręcz gęstawy. Zobaczymy jak się spiszą na moich włosach:)



Zamówiłam również po 3 opakowania: liści pokrzywy, ziela skrzypu oraz nasienia kozieradki.
Pokrzywę i skrzyp piłam już wielokrotnie, jednak żeby dostać je w stanie zasuszonym, naturalnym jest ciężko. Kozieradka to kolejny produkt "chodzący" za mną od miesięcy.
Cena 1 torebki liści pokrzywy: ok. 2,00 zł
Cena 1 torebki ziela skrzypu: ok. 1,85 zł
Cena 1 torebki nasienia kozieradki: ok. 2,00 zł

Jestem bardzo ciekawa tych produktów (mam na myśli olej i wcierki), od kilku lat nałogowo piję herbaty ziołowe, więc tutaj to dla mnie żadna nowość:)

Znacie te produkty?
Macie jakieś zdanie na ich temat?:)

Miłego dnia,
Jola

72 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A ile radości podczas odpakowywania paczki:D

      Usuń
  2. Chyba jeszcze nigdy nie uzywalam wcierki do włosów, a olejek brzmi interesująco. Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam styczność z Radicalem i Seboradinem ale jakoś efektów nie widziałam po żadnym, więc chce ponownie spróbować:) A nóż się uda i coś zadziała:)

      Póki co (jakieś 5 użyć olejku) jest ok:) Tylko nie mogę nakładać go na skórę głowy;/ okropnie przetłuszcza mi później włosy przez kilka dni..

      Usuń
  3. Świetne zakupy, zaciekawiłaś mnie płynem Aloevit, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zużyję Jantar to się za niego biorę:)

      Usuń
  4. Skrzyp z pokrzywą również piję, muszę tylko w następnej mieszance użyć mniej samego skrzypu. Jest gorzkawy, a samą pokrzywę naprawdę lubię. Kozieradka mnie uczuliła dwa razy, i więcej nie zamierzam próbować, wolę ją jeść - kurczak albo szpinak z kozieradką są przepyszne. :D Jantar kupiłam dwa razy i dwa razy byłam niezadowolona, wylądował w koszu.

    Ten olej khadi zawiera wysoko w składzie olej rycynowy, za którym nie przepadam, bo bardzo mnie wysusza. Ale wiadomo, że każdy jest inny, mam nadzieję, ze u Ciebie wszystko się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze piłam skrzyp i pokrzywę osobno:) Pierwszy raz próbowałam ich razem i nie jest źle, chociaż smak strasznie intensywny:)
      Kozieradkę pewnie będę wykorzystywać jako ostatnią:) Najpierw "normalne" wcierki:) a nie chce wszystkiego na raz, bo ciężko byłoby mi wtedy ocenić ew. rezultaty:)
      Co do olejku to póki co, nie zauważyłam wysuszania, ale jeszcze wiele tygodni testowania przede mną, bo jedne co mogę z pewnością o nim powiedzieć to to, że jest niesamowicie wydajny:) Użyłam 5 razy a ubytku prawie nie widać:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lubię kupować kosmetyki, z którymi nie miałam wcześniej styczności:)

      Usuń
  6. akurat szukam dla siebie produktów do wlosow, moze skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz to daj koniecznie znać później jak się u Ciebie sprawdzają:)

      Usuń
  7. Same perełki do pielęgnacji :) obserwuje i zapraszam do siebie :) http://www.patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby te perełki dały jakiekolwiek efekty:)) Pozytywne oczywiście:)

      Usuń
  8. Tego olejku Khadi jeszcze nie miałam, mam nadzieję, że napiszesz do czego go stosujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest olejek stymulujący wzrost włosów:) mam nadzieję, że coś zadziała w tym temacie:)

      Usuń
  9. Super wpis:)

    Przy okazji zapraszam na moj konkurs, do wygrania atrakcyjne nagrody m.in Balea

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2014/01/rozdanie-kosmetyczne-u-fashion-and.html


    Pozdrawiam :)**

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają:)
      I również pozdrawiam:)

      Usuń
  11. tez kiedys nakupowałam tych ziół i leżą i leża i leżą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzyp i pokrzywa poszły do zaparzacza jak tylko zrobiłam zdjęcia:D

      Usuń
  12. Ja również piję herbatkę - zmieszaną ze skrzypu i pokrzywy - i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też smakuje, chociaż mocniejsza wersja ma bardzo ale to bardzo intensywny smak, do którego trzeba się chyba przyzwyczaić:)

      Usuń
  13. Lubię gdy przy zakupach są jakieś gratisy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też:D A nawet nie wiedziałam, że je dawali:D
      Dopiero później to doczytałam:)

      Usuń
  14. No to dobrze, że pomyślałaś, zrobiłaś zakup online i zaoszczędziłaś :]

    OdpowiedzUsuń
  15. prócz ziół nie znam niczego z prezentowanych, będę wyglądać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wykończę wcierki pojawią się recenzje:)

      Usuń
  16. Nie znam żadnych wcierek poza Radicalem, więc chętnie przeczytam Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo ciekawa, czy się sprawdzą:)
      Radical nie zrobił kompletnie nic;/

      Usuń
  17. Aloevit również kupiłam rok temu na dozie, ale boję się teraz jej użyć po tym jak bardzo mi wypadały włosy po Joanie Rzepie:( Unikam wszystkiego co zawiera alkohol teraz na skalp ;) A mydełka zazdroszczę już wyobrażam sobie jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanny nie miałam.. aż strach;/
      Ja używam Jantaru od niedzieli i póki co (odpukać) nie zauważyłam żadnych zmian.. A mydełko faktycznie pachnie mmm:) Obłęd:D

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Poniekąd mnie to cieszy:) Zapraszam, gdy pojawią się recenzje na ich temat:)

      Usuń
  19. Nie znam takich produktów;d
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥ proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz ziółek to też ich nie znałam:)

      Usuń
  20. Też zakupuję ziółka w DOZ-ie ;) Przypomniałaś mi, że muszę sobie zrobić wcierkę z kozieradki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A widzisz u siebie efekty przy jej stosowaniu?:)
      Ja już porobiłam zdjęcia włosów przy koszulkach z paskami żeby można ocenić ew. przyrost :D

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Uroki mieszkania na wsi i posiadania podwórka :)

      Usuń
  22. świetne zakupy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, ze ja nigdy gratisów nie dostaje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja dostałam pierwszy raz tak samo jak każdy, kto zamawiał w tym poświątecznym okresie:) po prostu miałam farta - pierwszy raz w życiu jak idzie o takie rzeczy:)
      Więc przyjdzie i Twój dzień gratisów:)

      Usuń
  24. Niezłe zakupy zrobiłaś. Nie znam tego oleju Khadi, ale lubię tę firmę. Kozieradka jest świetna!

    Świetny gratis! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam olejek od pierwszego wejrzenia, oby mnie nie zawiódł w kolejnych tygodniach:)
      Tyle się właśnie o niej naczytałam, że stwierdziłam, że czas najwyższy w końcu wypróbować:))
      Dla mnie każdy gratis jest cudem:) A to pierwszy w życiu:D

      Usuń
  25. No to widzę, że twoje włosy będą rozpieszczone na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jeszcze jakiś efekt na nich był widoczny to byłabym w siódmym niebie:)

      Usuń
  26. Jestem bardzo ciekawa opini Jantarze ponieważ gdzies już o nim czytałam.
    Właśnie poszukuje dobrego olejku do włosów.
    moze polecasz jakiś? (Najlepiej taki który mogę znaleźć w sklepie/aptece/drogerii) :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Jantaru to zauważyłam, że posiadam wcierkę z "nową recepturą".. zobaczymy.. nie miałam starej wersji i jestem ciekawa czy będzie jakikolwiek efekt.. Oby:)
      Co do olejku to ja stosowałam kilka (Sesa, Amla, Alterra, oliwkę Babydream itp) ale żaden nie zrobił w mojej opinii różnicy.. z tym, że każde włosy są inne i potrzebują czego innego, więc coś co nie sprawdziło się u mnie może sprawdzić się u Ciebie:)

      W sklepie dostaniesz pewnie olej kokosowy (jadalny) więc możesz zobaczyć jak u Ciebie by się sprawdził, w moim przypadku to był pierwszy olej:) W drogerii kojarzą mi się jedynie olejki Alterry (bardzo ładnie pachną, jednak nie zauważyłam różnicy we włosach), jak idzie o drogerie to nie miałam żadnego..
      Wydaje mi się, że najlepiej poszukać czego Twoje włosy potrzebują i na co zareagują:) A to niestety możliwe jest tylko poprzez szukanie i metodę prób i błędów:)
      Jeśli tylko jakiś olej mi się sprawdzi to na pewno podzielę się tym na blogu:)

      Usuń
  27. Jestem ciekawa mydełka z dzika różą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych produktów. Ale wspomnianego Radicala lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie było po nim różnicy:(

      Usuń
  29. fajne zakupy :) ja ostatnio kupiłam sadzonki żyworódki podobno dopiero po roku ma taką najlepszą moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe:) na wszystko potrzeba czasu:)

      Usuń
  30. Kiedyś zbierałam taki zwykły polny skrzyp, suszyłam, zaparzałam i moczyłam w nim paznokcie, a także robiłam płukani na włosy. Muszę przyznać, że jakiś tam efekt był ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich okolicach też skrzyp rośnie, ale wygodniej mi kupić:) Aj to lenistwo:)

      Usuń
  31. Z wszystkich rzeczy jakie tu pokazałaś znam tylko odżywkę/wcierkę Jantar :) Zapraszam na nową przeróbkę ubraniową do mnie na blogu - bluzeczka YSL :* :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się u Ciebie sprawdziła? :) Ja jestem pełna nadziei:)

      Usuń
  32. Kozieradka to chyba moje największe odkrycie zaraz po olejowaniu. Genialnie minimalizuje wypadanie. O olejach khadi póki co tylko marzę, ale kiedyś na pewno przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z nią nigdy styczności nie miałam, także jestem więcej niż ciekawa:)
      A co do Khadi, to co prawda nie stosuje jej jeszcze bardzo długo ale muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona, bo to pierwsze olej, po którym widać różnicę w moich włosach i to po kilku olejowaniach:) Oby tak dalej:)

      Usuń
  33. czekam na recenzję olejku Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę go poużywam i recenzja z pewnością się pojawi:))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)