Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 9 stycznia 2014

[Moje] Przechowywanie biżuterii


Cześć Wszystkim:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem i tematem, który zaświtał mi w głowie jako jeden z pierwszych w momencie, kiedy zakładałam bloga.. wydawał się dość prosty, szybki i przyjemny. A mimo to, nie znajdywałam czasu na zrobienie zdjęć i ostateczne napisanie posta.
Aż do dziś:)



Nie wiem jak Wy, ale jak przez bardzo długi okres czasu przechowywałam swoje błyskotki w zasadzie wszędzie i nigdzie. Nic nie miało swojego ściśle określonego miejsca. Jak szukałam kolczyków? Mogły być wszędzie.. nie jedną parę w ten sposób pogubiłam:( 
Wyjątek stanowiły jedynie te, które otrzymywałam w pięknych pudełeczkach:)

Jednak podczas jednej z wizyt w Pepco, natknęłam się na to cudo ♥

Dla niektórych z Was może być tandetne, badziewiaste czy wręcz kiczowate. Dla mnie jest IDEALNE!
Zakochałam się od pierwszego wejrzenia ♥

Chociaż zerknęłam, wyszłam ze sklepu ale zanim doszłam do samochodu.. wróciłam po moje cudo:)
Grunt to zdecydowanie :D



Urzekł mnie wygląd pudełka, motyw na pokrywce jest dla mnie wręcz bajeczny. To było coś, czego szukałam.
Mojej mamie samo pudełko się podoba, ale wolałaby jednolity kolor, dlatego co jakiś czas chodzę do Pepco, w poszukiwaniu podobnego, ale w innej szacie graficznej:)

Z tego, co zauważyłam pudełka są praktycznie ciągle w sprzedaży, zmienia się jedynie wspomniana przeze mnie szata graficzna.







Przede wszystkim jednak spełnia swoje zadanie.
Biżuteria w końcu jest w jednym, przydzielonym przeze mnie miejscu. Nie tracę czasu i nerwów na poszukiwaniach. I wygląda naprawdę fajnie:)

Jeśli któraś z Was szuka czegoś, w czym mogłaby trzymać biżuterie to polecam odwiedzić Pepco.
Wg mnie to też idealny prezent:)

Pudełko zakupione w PEPCO, cena 20zł.



Przede mną weekend na uczelni..
Życzę więc Wam mile spędzonego czasu czy to w domu, czy tak jak ja - w szkole:)

Jola

60 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba i jest bardzo przydatne:)

      Usuń
  2. Ale to jest świetne! Muszę jutro zajrzeć do pepco i obadać jak to się prezentuje na żywo :D może sama coś takiego stworzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto:) Z pewnością jeśli zrobisz sama będziesz miała mega satysfakcję:)

      Usuń
  3. Śliczne pudełeczko! :)
    +Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Widzę, że trafia nie tylko w moje gusta:)

      Usuń
  5. Pięknie wygląda to pudełeczko !!!
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze powiem Ci, że sama widziałam je w Pepco, kusiło mnie to czarne, ale stwierdziłam, że za dużo wydatków jednak mam na tę chwilę. Sama mam już sporo różnych szkatułek na biżuterię, ale ta wygląda na bardzo praktyczną i pojemną jak na stosunkowo niewielki rozmiar. Jak się z mężem przeprowadzimy do większego mieszkania- bo szukamy go i szukamy...- to na pewno sobie sprawię to cudo :). Bo za taką cenę to w zasadzie grzech nie brać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w pierwszej chwili też się nie zdecydowałam:) Ale jak doszłam do samochodu to stwierdziłam, że po nie wracam, bo będę żałować a potem się okaże, że już nie ma:)
      Pojemne:) I ładnie się prezentuje:)

      Usuń
  7. No to chyba i mnie czeka teraz wizyta w pepco bo pudełeczko jest genialne!
    A szatę graficzną zawsze można przerobić ;))


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:)
      Fajne jest też to, że co jakiś czas jak je widzę, to szata zawsze jest inna, więc prawie każdy może trafić w swoje gusta:) A zmiana też nie jest wielkim problemem:)

      Usuń
  8. Od dłuższego czasu też szukam idealnego kuferka na przechowywanie bizuterii, bo mam stojak, a bizuteria cała się kurzy :/ Twój kuferek natomiast jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka lat temu chciałam kupić jakiś stojak na biżuterię, ale wszędzie były takie, które mi nie odpowiadały.. no i nie podobało mi się, że wszystko jest na wierzchu.. wolę jak jest ładnie poukładane;)

      Usuń
  9. świetne pudełko :) i cena też zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu jest ładne, pojemne, funkcjonalne, ogólnie dostępne i tanie:) Nic tylko iść i kupować:)

      Usuń
    2. I dziękuję:) Muszę się przypatrzeć, bo kiedyś za nimi przepadałam:D

      Usuń
  10. urocze :) i ten motyw na pokrywce tez bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też oczarowało:) I przepadłam:))

      Usuń
  11. Ooo, bardzo ładne pudełko i ładnie to wszystko posegregowałaś :) Życzę przetrwania tych durnych kolokwiów :d ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      3 za mną:) 3 przede mną:) Szczęście z pewnością się przyda;)

      Usuń
  12. Świetne pudełko :) Chyba sama sobie takie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie:) To jest to, czego szukałam:)

      Usuń
  14. Śliczne pudełeczko :) Widziałam je w Pepco, ale stwierdziłam, że chwilowo nie jest mi potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zakup był dość spontaniczny ale nie żałuję:)
      Nie miałam żadnego wieszaka na biżuterię ani nic w tych rzeczy, więc jak najbardziej się przydał i przydaje do dziś:)

      Usuń
  15. Super też się nad nim zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie warto:)
      O ile nie masz innych szkatułek, itp:)

      Usuń
  16. Fajne rozwiązanie, ale moich skarbów bym tutaj nie pomieściła, mam ich całą szufladę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo mało, dlatego nie miałam problemu:) Wszystkie zwisające są w wysuwanej szufladce, bo rzadko je noszę:)

      Usuń
  17. Niesamowity porządek u Ciebie panuje. U mnie niestety zazwyczaj jest straszny rozgardiasz w biżuterii. Tylko z kolczykami nie mam problemów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pudełko ma wiele plusów:) Bo poniekąd wpływa na organizację:) Teraz mam nawyk odkładania wszystkiego na swoje miejsce jak tylko zdejmę kolczyki, itp:)

      Usuń
  18. Wow, widzę że w Pepco można kupić prawdziwe cuda! I to za taką niską cenę, jestem bardzo zaskoczona! :) Świetne, na pewno z łatwością wszystko znajdujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polubiłam Pepco:) Czasem można trafić na prawdziwe skarby:))

      Usuń
  19. Coś mi się wydaje, że musze to mieć, bo mi się już przestaje mieścić biżu ;x I właśnie zaczyna być wszędzie i nigdzie i podobnie jak Ty zaczynam gubić :( też bym wolała jednolitą szatę graficzną jak Twoja mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i jednolita się trafi:) A jak nie to zawsze można samemu pozmieniać:)
      Widziałam różne organizery do przechowywania biżuterii np. w Rossmannie czy Empki, ale niestety cena ok. 100zł za każdym razem mnie zniechęcała..

      Usuń
  20. Świetne to puzderko, muszę sobie też takie sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Zdecydowana większość zakupiona lata wstecz, kiedy kupowałam bez większego pomysłu na siebie:) Teraz używam głownie tego co u góry:)

      Usuń
  22. Może motyw na przykrywce nie jest jak dla mnie idealny, ale poza tym świetny pomysł na organizację biżu :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw każdy musi podpasować pod siebie:) Ale w organizacji ułatwia życie:)

      Usuń
  23. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka, pudełeczka i puszki ozdobne, najpierw kupuję pudełko, a potem się zastanawiam co w nim trzymać ;)
    Twoje bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to mam identycznie:)
      Nawet w piątek będąc w Biedronce prawie kupiłam zestaw dwóch kolorowych, metalowych puszek:) Ale się cudem powstrzymałam, bo faktycznie nie miałabym czego w nich teraz trzymać:)

      Usuń
    2. A ja kupiłam :D schowałam do nich akcesoria do włosów (gumki, wsuwki, spinki itp.) nie mogłam się powstrzymać ;)

      Usuń
    3. A ja właśnie zaczęłam żałować, że nie kupiłam :(

      Usuń
    4. Żałuję, ale już kupiłam kolejną puszkę do przechowywania:D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)