Obserwatorzy

Obserwują mnie

piątek, 20 grudnia 2013

Zakupy zbiorcze

Cześć Wszystkim:)

Dzisiaj przychodzę z zakupami.. wielkimi zakupami, bo troszkę mi się wszystkiego nazbierało.. zawsze robiłam osobne haule z zaznaczeniem w tytule miejsc, gdzie dokonywałam zakupów, jednak teraz z racji, że zakupy poczynione na przestrzeni ostatnich tygodni, stwierdziłam, że zrobię wyjątek od reguły:)

Na początek idzie moja upragniona.. ♥ MASZYNA DO SZYCIA ♥




1. Maszyna do szycia SILVER CREST
- Lidl, cena 399,00 zł
- czekałam na nią z utęsknieniem.. kilka tygodni temu w mojej głowie zrodziła się chęć szycia, szydełkowania... ale brakowało mi swojej własnej, prywatnej maszyny:) Naczytałam się bardzo dużo pozytywów na jej temat:) Głównie chodziło mi o porównanie tej Lidlowskiej do Łucznika, które wypadło na korzyść ww.:) Jak ją kupiłam to ajj.. zachwyt i euforia :D
- była dostępna w trzech wariantach kolorystycznych: czerwona (w moim pojęciu bordowa), niebieska (wg mnie granatowa) oraz zielona


Skoro jesteśmy przy Lidlu, to pójdę dalej tym tropem:)


2. Zestaw do fondue DELUXE
- Lidl, cena 34,99 zł
- w skład zestawu wchodzi: "kominek podgrzewający", miska, 4 widelczyki i czekolada deserowa (200g)
- jak zobaczyłam, że będzie w ofercie Lidla, to wiedziałam, że zestaw będzie mój:) Wydaje mi się, że to bardzo fajna opcja na miłe spędzenie wieczoru w gronie bliskich nam osób, znajomych, czy też miłe spędzenie czasu we dwoje:) Wygląda bardzo efektownie i jest czymś innym, co naprawdę robi wrażenie:) Niestety dołączona czekolada w smaku nie przypadła mi do gustu.. chyba po prostu gorzka czekolada z owocami to nie mój typ..

3. Książka PASCAL KONTRA OKRASA
- Lidl
- jak pewnie większość z Was wie, każde wydane 50zł to 1 pkt, 6 pkt = książka:)
- mi punkty uzbierały się przy zakupie maszyny :) Dodam tylko, że z racji innych Lidlowskich zakupów.. mam dwie książki, z czego jedną planuję sprezentować komuś na święta:)



4. Zestaw nici
- Lidl, cena 34,99 zł
- w skład zestawu wchodzi 60 nici: 36 szpulek (każda po 100m nici do szycia wszelkich tkanin), 12 szpulek (każda po 50m wysoce wytrzymałej nici), 6 szpulek (każda po 50m nici do szycia z efektem połysku w kolorze złota i srebra), 4 szpulki (każda po 10m nici elastycznej) i 2 szpule (każda po 50m nici przezroczystej)
- kupiłam na drugi dzień od zakupu maszyny.. wydawało mi się to dobrym rozwiązaniem, skoro żadnych nie miałam...

5. Termometr na podczerwień
- Lidl, cena 49,99zł
- zakupiony z myślą o prezencie imieninowym dla mamy, mówiła, że taki chciała, jednak w praktyce nie okazał się taki cudowny. Przy każdym uruchamianiu automatycznie pojawia się nam ustawianie godziny, co niesamowicie wkurza.. a samo mierzenie niedokładne.. co mierzenie to może wyjść inna temperatura.. mi do niego zdecydowanie brakuje cierpliwości..

6. Kolczyki a'la zajączki
- PEPCO, cena 1,50zł
- kupione pod wpływem chwili:)



7. Zestaw nożyczek
- Lidl, cena 14,99zł
- w skład zestawu wchodzą nożyczki: krawieckie, do gospodarstwa domowego, do szycia i dla majsterkowiczów. No cóż - nożyczki zawsze się przydadzą:)

8, Zestaw wykrawaczy do ciasteczek
- Empik, cena regularna 12,90 zł ( po przecenie ok. 10zł)
- 6 sztuk: ludzik, gwiazda, choinka, aniołek, dzwoneczek i bałwanek. Bo wykrawaczy nigdy za wiele, a ostatnich trzech kształtów nie miałam i wydawało mi się, że za taką cenę warto kupić:) Tak na święta:)



9. Segregator
- Kaufland, cena ok 15zł
- jak tylko go zobaczyłam - zakochałam się ♥ Jest idealny do moich przepisów:)

10. Zestaw podgrzewaczy tea lights
- Carrefour, 9,99zł
- 100 szt., kupiłam z myślą o późniejszym zakupie kominka i wosków:)



11. Kubek ceramiczny
- Rossmann, cena 5,99zł (po przecenie, przed ok 12zł)
- no chodziłam koło niego, chodziłam.. i wychodziłam:)

12. Książka Ciasta na rodzinne spotkania
- Empik, cena 11,99zł
- kolejna z serii kulinarnych, lubię to wydawnictwo, dużo przepisów, opisane w fajny, zrozumiały sposób i do tego ilustracje, bardzo apetyczne ilustracje.. czego chcieć więcej ?:)



13. Szampon DOVE
- Super-Pharm, cena 9,99zł (na promocji)
- pojemność 350ml
- ma zredukować wypadanie włosów, ale jakoś nie bardzo w to wierzę.. nie mniej jednak.. skusiłam się, bo polubiłam DOVE :)

14. Szampon NIVEA nadający objętość
- Super-Pharm, cena 9,99zł (na promocji)
- pojemność 400ml
- kolejny spontaniczny zakup.. nie mogłam pomiędzy tymi dwoma szamponami się zdecydować.. więc kupiłam oba:D

15. Odżywczy żel pod prysznic DOVE mleczko kokosowe z płatkiem jaśminu
- Rossmann, cena 8,19zł (na propocji)
- pojemność 500ml
- wybrałam się do Rossmanna z zakupem jakiegoś żelu, lubię DOVE toteż zniżka cenowa ostatecznie przekonała mnie do zakupu :)

16. Szampon przeciwłupieżowy CATZY
- Super-Pharm, cena 18,99zł
- pojemność 200ml
- zastanawiałam się nad zakupem Nizoralu, jednak na półce obok znalazłam właśnie Catzy, cena o 1/3 niższa, pojemność o połowę większa od Nizoralu. Dałam mu szansę, zobaczymy czy się sprawdzi.



17. Emulsja do higienty intymnej LACTACYD
- Apteka, cena 12,50zł
- pojemność 200ml
- n-te opakowanie, co jakiś czas do niego wracam

18. Biżuteria personalizowana SHE BIJOU
- postanowiłam zakupić męską bransoletkę personalizowaną, przy okazji zamówiłam dla siebie zwykła z imieniem plus dwie standardowe (z oczkiem i kokardką) celem małego prezentu na święta dla koleżanek:)


19. Dwie gazetki: SZYDEŁKOWANIE JEST PROSTE oraz SZYCIE KTOK PO KROKU
- EMPIK, cena Szydełkowania 14,99zł, cena Szycia 12,90zł
- Jako, że wkręciłam się w te robótkowe rzeczy, kupiłam kolejny numer Szydełkowania (mam tylko do numeru z segregatorem, resztę sobie daruję), dodatkowo zakupiłam "Szycie krok po kroku":) Może nadejdzie taki dzień, że sama dla siebie coś uszyję:) Takie skryte marzenie na najbliższe miesiące;)

I moje pierwsze próby ściegów:D Prosty ścieg a jaka frajda:D

To by było na tyle, w zasadzie prawie 20 produktów.. sporo się tego nazbierało:)
Teraz postaram się dodawać notki częściej:) I komentować wszystkie obserwowane przeze mnie blogi na bieżąco:)


Jola

24 komentarze:

  1. segregator wygląda tak smakowicie, że ślinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też na jego widok odrazy smaczne myśli napłynęły:D

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za pierwsze próby szycia, mam nadzieję, że się pochwalisz postępami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością - jeśli takowe będą :)

      Usuń
  3. branzoletki sa mega :)
    Tez miałam fazę na szycie, ale jak dorwałam sie do maszyny to po pierwsym razie igła mi pekla i dalam se siana :)


    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie wszystko wychodzi:) Ale dwa głębokie wdechy i próbujemy dalej:)
      Teraz czekam na przesyłki z pasmanterii :D Bez dobrych nici i maszyna na nic się zda;)

      Usuń
  4. Jej, tą maszyną to bym sobie chyba palce poprzekłuwała ;) Mam dwie lewe ręce do szycia. Mam nadzieję, że pokażesz co za jej pomocą wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż:) Początki lekkie nie są, ale mam nadzieję, że za kilka miesięcy będzie co pokazywać:)

      Usuń
  5. same dobre rzeczy
    ja też bym chciała umieć szyć ale bym sobie różne fajne rzeczy robiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie umiem, ale łudzę się nadzieją, że dla chcącego nic trudnego:)

      Usuń
  6. Widzę że będziesz coś szyła :D No nieźle, ja jestem totalnym beztalenciem w tych sprawach. Szkoda że książka Paskala nie jest za normalne pieniądze tylko punkty, bo rzadko chodzę do lidla a bym kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja talentem póki co, nie grzesze:)
      A co do książki to racja, chociaż powiem Ci, że nie masz czego żałować.. prezentuje się super, twarda oprawa, ilustracje.. ale jak to powiedziała moja mama "same wymyślne rzeczy".. zwykłych dań tam nie znajdziesz.. ale jak kto woli:) Fajnie ją mieć, ale na razie jeszcze z niej nie korzystałam:)

      Usuń
  7. polecam jak coś ten grzebień :) jak dla mnie chyba lepszy niz TT , ale ta z wlosia z avonu tez mnie kusi szczota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Grunt, żeby gładko śmigała po materiale:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Momentalnie wyobraziłam sobie siebie z nim w ręku, pod kocykiem przy dobrym filmie:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)