Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych ♥

Cześć:)

Początkowo miał być to post typowy, z życzeniami.. Jednak po chwili stwierdziłam, że temat świąt jest dla mnie poniekąd hm.. ciężki do określenia..

Z reguły każdy cieszy się myślą, że już za kilka dni święta, jutro Wigilia..
Ja jednak z każdym rokiem chyba coraz bardziej oddalam się od tej świątecznej idylli..

Uwielbiałam, a wręcz kochałam święta, gdy byłam dzieckiem. Dzieciństwo to chyba najwspanialszy okres w moim życiu, zero problemów, zmartwień. Czysta miłość, rodzina, spędzanie całych dni poza domem na zabawie z rówieśnikami.
Wigilia była wyjątkowa, zawsze odliczałam dni:D
Rano, w dzień Wigilii wybierałam się z tatą pieszo do naszego lasu po choinkę, później strojenie z siostrami, w tle świąteczne filmy, mama pichcąca w kuchni - to były czasy :)
Do teraz pamiętam chowanie się pod stołem, celem przyłapania Gwiazdora na "gorącym uczynku":)

Więc czemu teraz odczuwam coraz większą niechęć w stosunku do świąt?
Powód jest pewnie prozaicznie prosty.. człowiek dorasta.
Przestaje się być dzieckiem, wszystko się zmienia.

Teraz to wszystko w pewien sposób straciło dla mnie magię. Jest tak samo, a jednak zgoła inaczej.
Nie ma chodzenia po choinkę z tatą. Nie ma tej atmosfery, którą czułam na długo przed TYMI dniami.

Teraz jest pośpiech, stres.. trzeba wszystko przygotować na czas.
Ciągle przychodzą goście, rodzina.. ale i to bywa męczące..
Marzy mi się spędzenie świąt z dala od tego całego zgiełku, w spokoju.

Zapewne większość z Was cieszy się na przyjazdy bliskich, ja też.
Po prostu widzę ich dość często i bez świąt:) Nie mam czasu zatęsknić:)

No to wylałam swoje smutki:)

Czas więc na życzenia:)

Chciałabym Wszystkim życzyć wesołych i radosnych świąt spędzonych w gronie najbliższych !







Z racji, że tego roku śniegu zabrakło dodaję notkę sprzed kilku lat:) 
Czy Wy też tęsknicie za zaspami?:)

Jola

25 komentarzy:

  1. Dla mnie też święta już nie są tym samym co kiedyś... Ja nie tęsknię za śniegiem ani trochę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta magia jeszcze wróci:)

      Usuń
  2. vatika sluzy mi tylko w polaczeniu z maska :), sam troche wysusza, z maska- mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam w tym roku czuje swieta....weoslych :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też tęsknię za śniegiem - bez niego Święta nie mają uroku...
    i Tobie życzę spokojnych i w rodzinnym gronie spędzonych tych wyjątkowych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, coś w tym z pewnością jest... ta pogoda w ogóle nie nastraja mnie świątecznie.. wręcz przeciwnie;/

      Usuń
  5. Wesołych Świąt! Spełnienia marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WSZYSTKIEGO DOBREGO :) WESOŁYCH ŚWIĄT :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że święta były wesołe :D Teraz życzę udanego nowego roku :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta były ok:) Sylwester w domku, ale z ukochaną osobą, więc też liczę, że będzie ok:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)