Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 31 grudnia 2013

Recenzja: Delia - regenerujący peeling do ciała z olejem arganowym

Cześć:)

Nie myślałam, że jeszcze w 2013 roku dodam jakiegoś posta - a jednak:)

Peeling, o którym chcę Wam opowiedzieć jest jednym z lepszych, z jakimi do tej pory miałam styczność.



Regenerujący peeling do ciała z olejem arganowym zakupiłam w Drogerii Hebe, za cenę 8,35zł. Pojemność 200ml.






Co pisze producent:

Linia Agran Care stanowi wyjątkową serię kosmetyków pielęgnacyjnych, których działanie oparte jest na odżywczych właściwościach oleju arganowego zwanego "Eliksirem Młodości".

Peeling złuszcza złuszcza martwy naskórek oraz wygładza skórę, przywracając jej blask i świeżość. 

Pielęgnacyjne składniki aktywne pobudzają mikrokrążenie skóry i regenerują:
- olej arganowy - doskonale nawilża i ujędrnia, przeciwdziała procesom starzenia się skóry, poprawia jej elastyczność i jędrność
- olej słonecznikowy - wzmacnia barierę lipidową skóry i chroni przed utratą wilgoci
- witamina E - neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników
Skóra pozostaje niewiarygodnie gładka, miękka w dotyku, nawilżona i nasycona cennymi mikroelementami.

Skład:

SODIUM CHLORIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SYNTHETIC BEESWAX, GLYCERYL DIBEHANATE, PARFUM,TRIBEHENIN, PARAFINNUM LIQUIDUM, GLYCERYL BEHENATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, ARGANIA SPINOSA KEMEL OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYATHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, DMDM HYDANTOIN, AQUA, BHA, LINALOOL, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LIMONENE, CITRONELLOL, EUGENOL, CL19140, CL 16255




Moja opinia:

+ Cena, wg mnie dość niska w stosunku do pojemności jak i działania
+ Dostępność. Myślę, że znajdziemy ją w wielu drogeriach bez większego problemu
+ Wydajność. Potrzebujemy niewielką ilość w celu wypeelingowania całego ciała
+ Łatwo się rozprowadza, cały proces jest przyjemny zarówno dla ciała (zdzieralność) jak i dla nosa (bardzo ładnie pachnie)
+ Opakowanie. Jest solidne, łatwo wydobyć produkt, miła dla oka szata graficzna.
+ Działanie. A więc to najważniejsze! Nie podrażnia, nie zapycha, (o dziwo, zważywszy, że ma w składzie parafinę, której moja skóra nie toleruje; ale skoro jest po perfumach to może zawartość parafiny jest na tyle niska, że nie sprawia większych kłopotów?) rozprowadza się bardzo dobrze, zdziera ok, powiedziałabym, że dość solidnie, ale z pewnością znajdziemy mocniejsze jak i dużo słabsze peelingi. Łatwo się zmywa - nie ma z tym najmniejszego problemu. I co było dla mnie zaskoczeniem, pozostawia skórę przyjemnie nawilżoną, nie mamy konieczności dodatkowego smarowania masełkami czy balsamami. Na mojej skórze pozostawia identyczną warstwę jak w przypadku nałożenia oliwki po kąpieli.



- Skład. Niestety dla mnie to spora przeszkoda. Może i dobrze, że nie miałam okazji go przeczytać przed zakupem, bo pewnie bym się nie zdecydowała, a tak jestem pozytywnie zaskoczona. Nie mniej jednak skład bardzo długi i jak dla mnie zbyt chemiczny.. Mogę się pocieszyć, że faktycznie zawiera olejki.. w małej ilości, ale lepsze to niż sam napis na opakowaniu..

Więc to byłoby na tyle:)
Ja jestem z niego zadowolona - bardzo mi odpowiada, jednak będę szukała czegoś o lepszym składzie i podobnym działaniu:)
Znacie może taki peeling?:)

Mam też do Was pytanie:
Możecie mi polecić jakiś dobry krem pod oczy? (byle nie Floslek, bo bardzo wysuszał mi skórę)


Ja za kilka godzin uciekam do narzeczonego:)
Nie wiem jak Wy, ale my planujemy spokojny wieczór w domu, przed telewizorem:)
Bez względu na Wasze plany, życzę Wam mile spędzonego wieczoru ♥

Jola

32 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje, ale osobiście go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajny:) Ja zawsze miałam do czynienia z peelingami w tubkach o zdecydowanie bardziej rozwodnionej konsystencji i ten jest dla mnie super:) tylko ten skład...;/

      Usuń
  2. Nie miałam go, ale jakoś mnie nie kusi. Też lubię bardziej naturalne składy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo wszystko ciesze się, że przypadkiem na niego trafiłam, bo przynajmniej wiem, że takie zbite peelingi bardziej mi odpowiadają:) Ale będę dalej szukała tego idealnego:)

      Usuń
  3. Wygląda na prawdę bardzo zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z tej firmy i w sklepach jakoś specjalnie nie rzuciła mi się w oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory widziałam go tylko w Hebe..

      Usuń
  5. No muszę spróbować ja używam z evelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie jak wykończę ten, to spróbuje peelingów naturalnych:)

      Usuń
  6. Nie miałam pojęcia, że delia ma też linię pielęgnacyjną. Peeling Perfecta Spa też miał parafinę na pierwszym miejscu i zawsze zostawiał na skórze tłusty film, dlatego teraz wzbraniam się od tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. mam nadzieję, że tutaj to może jednak ten olejek.. ech.. ale na razie nie wysypało (a przy parafinie zawsze mnie wysypuje:(), zobaczymy jak będzie dalej:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Naprawdę całkiem dobrze sobie radzi:)
      Ja jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  8. Oglądałam go ostatnio, ale mam jeszcze zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:D Ja mam zapasy odżywek a tak mi się kolejne już marzą... :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tani i dobry:) Skład nie zachwyca, ale działanie w moim przypadku owszem:)

      Usuń
  10. Nie znam go :) ale może kiedyś się z nim poznam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować:) Jeśli nie przypadnie do gustu, to cenowo nie straci się majątku a zawsze możne solidnie wypeelingować ciało czy stopy kilka dni pod rząd :D

      Usuń
  11. Przyznam szczerze że z Delii miałam jedynie dwufazowy płyn :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prędzej byłam posiadaczką płynu micelarnego, który był tak wydajny, że to aż przerażające:)

      Usuń
  12. nie miałam jeszcze chyba żadnego kosmetyku tej firmy...
    widzę zmiany w nagłówku, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały wieczór męczyłam się, żeby to wszystko ogarnąć, ale się udało:)
      Dziękuję:) Ciesze się, że się podoba;)

      Usuń
  13. Szkoda, że taki chemiczny skład, ale skoro dobrze się sprawdza, to na pewno warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten skład to największy minus:(

      Usuń
  14. nie używałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, troche mnie przeraża chemiczny skłąd.
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na 'szczęście' skład przeczytałam dopiero w domu...

      Usuń
  15. Szczerze napisawszy, nie widziałam jeszcze tego peelingu w drogeriach. Chociaż ostatnio bywam tylko w Rossmannie i Super-pharmie ;))

    Jednak - skusiłabym się na niego. Tak na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem naprawdę bardzo zadowolona:) Wiem, ze tego typu peelingi oferują inne firmy, z tym, że cenowo ok. 15zł więc na początek chciałam coś tańszego, żeby się przekonać czy taki typ peelingu w ogóle mi pasuje - PASUJE :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)